7BULLS vs SDDN

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Dagi, du oppføre deg som en liten drittunge(unnskyld språket)

Bare fordi dokker ikke greide å true Turbanfrans til å gå til dokker så ska du absolutt være så svær i kjeften?

BEWARE! I e BACK, KRIg vekke lysten i meg!

Hver bidige gang du har slete litt så har du bytta stamme. du e egentlig ingenting anna enn en flyktning i mine øyna... Bytta stamme heile tida bare for å redde ræva di.

DU E SÅ IRRITERENDE!

-Johan
 
Sist redigert av en moderator:

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Dagi, du oppføre deg som en liten drittunge(unnskyld språket)

Bare fordi dokker ikke greide å true Turbanfrans til å gå til dokker så ska du absolutt være så svær i kjeften?

Vi ga han ett tidspunkt med og svare fordi vi måtte ha svar for og vite hvor vi skulle fokusere fremmover. Noe som ble enda mer stressende når han ventet helt til siste slutt og sier seg klar for og joine SDDN så gikk han jo heller til dere. For meg virker det mer som han bare ville kjøpe seg litt tid.


BEWARE! I e BACK, KRIg vekke lysten i meg!



Hver bidige gang du har slete litt så har du bytta stamme. du e egentlig ingenting anna enn en flyktning i mine øyna... Bytta stamme heile tida bare for å redde ræva di.

Slet jeg mot EASY også nå? Tydeligvis MYE du ikke får med deg :)




DU E SÅ IRRITERENDE!

hihi :D

-Johan



Svar er uthevet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bare fordi dokker ikke greide å true Turbanfrans til å gå til dokker så ska du absolutt være så svær i kjeften?

True han faktisk, vi ga han en tidsfrist. Vi hadde det travelt selv, fordi IAPen avsluttet i dag. Og det var mest en anbefaling å få han til å gå til oss, fordi jeg visste hva han kom til å få hvis han gikk til en annen stamme. Og det var jeg som 'truet' han, i hans øyne iallefall.

Hver bidige gang du har slete litt så har du bytta stamme. du e egentlig ingenting anna enn en flyktning i mine øyna... Bytta stamme heile tida bare for å redde ræva di.
Må jo spørre etter eksempler her? Når han gikk fra VARG var det med god grunn, kunne tenkt meg at du hadde giddet å kontositte halve stammer og sånn i uker i strekk med incs på alle kontoene?

DU E SÅ IRRITERENDE!
Enig med deg, han er irriterende ;)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Veit ikke kordan du ser denna meldinga men i meine det e en litt dårlig skjult trussel om angrep om han ikke går over til dokker :/

[12/29/2010 11:12:08 PM] xxx: Vel, kommer du ikke til SDDN så gir jeg klarsignal til dagi
[1:34:00 AM] xxx: Du har til 30.12 kl 20
 

DeletedUser

Guest
Men kan vi holde topic her nå, kom med statistikker istede for å spamme ned tråden om at dagi "stikker av" osv osv..

Krigen er igang så gidd å spam med masse dritt som ikke betyr noe som helst for krigen.
 

DeletedUser

Guest
Ikke så mye og snakke om enda :rolleyes:

Side 1:
Tribes: 7BULLS, 7Bull2
Side 2:
Tribes: SDDN

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 1
Forskjell: 1

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 3,611
Forskjell: 3,611

chart
 

DeletedUser

Guest
Veit ikke kordan du ser denna meldinga men i meine det e en litt dårlig skjult trussel om angrep om han ikke går over til dokker :/

[12/29/2010 11:12:08 PM] xxx: Vel, kommer du ikke til SDDN så gir jeg klarsignal til dagi
[1:34:00 AM] xxx: Du har til 30.12 kl 20


Jepp det er jeg som sa det. Vi hadde en avtale med Unknown Soldier, om at gamle Varg spillere skulle få gratis inngang til SDDN. Dagi/KA88 hadde også veldig lyst til å angripe han, så jeg satt en tidsfrist til alle som ikke hadde bestemt seg for å komme inn enda.


[29.12.2010 23:12:10] Xtrah: Vel, kommer du ikke til SDDN så gir jeg klarsignal til Dagi
Dette var fordi ikke lenge før snakket han om at han skulle gå til dere eller BNP, og ikke til oss. Selvfølgelig sa jeg det da, fordi hvis det var sånn han ville ha det var det waste og holde Dagi tilbake og ikke la han ta byene og bruke dem til vår egen vinning så fort som mulig istedet. Hadde da også fortalt han at IAPen mellom stammene forsvinner.


[30.12.2010 01:34:02] Xtrah: Du har til 30.12 kl 20
[30.12.2010 01:34:07] Xtrah: altså i dag
[30.12.2010 01:34:12] Xtrah: Lei av å vente

Sjekk tidspunktene. Stort sett oppsummert samtalen for dere nå da. Så om vi prøvde å true han til SDDN var det nok ikke, tenkte nok bedre på hans eget beste ;)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Øy , enkelt og greit folkens Dagi er en flykning i manges øyne , Turbo ville til oss synd for dere SDDN , krigen har startet så hold kjeft og vis heller ting som er interesangt nå da! :p
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ser ut til at dere kommer til å vinne første runde med ordentlige stats, pga. Skattum-clusteret midt i deres cluster, og Bohic's 5 byer som ligger ved Uglefisk:(
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
SDDN kom igang ført :)!


Side 1:
Tribes: SDDN
Side 2:
Tribes: 7BULLS

Timeframe: 01/01/2011 12:00:00til02/01/2011 20:45:49

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 13
Side 2: 8
Forskjell: 5

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 117,273
Side 2: 74,330
Forskjell: 42,943

chart
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ja, dere får jo tatt noen turban byer ser jeg, kos dere så lenge det varer... :D ;)



Neida, dere er flinke og aktive så blir ikke noe walk in the park dette fro vår del :)
 

DeletedUser

Guest
SDDN er best! SDDN er bra! Utenatt rooku da, du er ikke bra!

Håper SDDN vinner, webbie er skikkelig flink. Digger Dagi også. Og Blood da. Hele SDDN er bra. Utenatt Rooku. Håper de sniper dere, noobs. Heia SDDN. SDDN er bra. Jeg tror SDDN vinner. Heia SDDN, de er bra. Go SDDN, de er bra. Untatt rooku da.
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Åhh? Litt rart jeg har 49 innkommende støtte fra 7BULLS da hvis det var ''gratisbyer'' :p
 
Topp