7BULLS vs SDDN

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Gleder meg!:) vi i /BULLS kommer nok til å kjøre hardt... nå får vi se om SDDN lever opp til navnet sitt.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Wee, da er jeg tilbake i kjent stil ;) Nå blir dette forumet litt mer aktivt!

Når det kommer til SDDN, som nesten har blitt "Nye VARG", så tror jeg de skal klare å holde stormen borte, men jeg tror vi vil se en reprise av hva som skjedde med VARG. Nemlig at de klarer å holde en stund, men så kommer punktet der støtten tar slutt og adlingsfesten kan begynne.

Nå har ikke SDDN akkurat mange støttespillere eller medlemmer, så å holde ut like lenge som VARG kan de bare drømme om:)

Dagi spår jeg kommer til å være like kjepphøy som han alltid har vært. Som jeg ser så sitter han på sin høye hest, og den hesten bare vokser og vokser, men Dagi; Jo høyere du sitter, jo hardere faller du;)

mvh
Scaaaaaar out!
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe , dagi flykter vel til en annen stamme igjen han som han i all tid har gjort :p
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Hehe , dagi flykter vel til en annen stamme igjen han som han i all tid har gjort :p

Haha, flykter faktisk?
Jeg gikk ut av VARG grunnet aktivitetsnivået. EASY var overhode ingen ''større'' trussel da jeg var i VARG en da jeg leavet.
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dagi , du tror tydligvis du vet alt og kan alt eller noe sånt ? :eek:
Hvem sa at Turbo spurte oss ?
Hvem sier at du klarer og ta han ?

Bring it sier jeg bare! :D
 
Topp