Aces og Outlaw MERGER!

DeletedUser

Guest
Klart vi forsvarer egne handlinger ;)

At vi mistet noen og også hvem er kalkulert og planlagt. Så langt er alt etter planen og den nye stammen fremstår som superb ;)
 

DeletedUser

Guest
Da tar jeg det som et tegn på at jeg ikke var ønsket, til tross for den innvitasjonen som tikket inn. :rolleyes: Takk for at du klarnet opp i deler av ledelsens syn på enkelte medlemmer.
 

DeletedUser

Guest
Noe så innigranskauens tragisk. Ødelegger hele spenningen på verden 4.

Greit, SKYGGE + Outlaw merga, okay, vi har kommet over at pinglene ble samlet på et sted. Men Aces, hva er galt med dere? Dere var den stammen med mest potensiale her på v4, vil jeg si. Dere hadde 25(eller noe) medlemmer, dere var de perfekte underdogs, dere hadde skillz nok til å vippe Outlaw-SKYGGE vekk fra tronen. Nå, som Outlaw-SKYGGE merger til Aces, hva vil skje?

Vil fortsatt dere være alliert med Celest? Vil dere gå imot Celest? Vil dere gå imot alle? Eller vil rett og slett dere skaffe flere merger? Forundrer meg ikke et sekund om dere bare vil kjøre på med mergs, for all del, la Celest også komme inn! Da er dere jo fulltallig.. :)

Ikke det at maktbalansen finnes, det har den jo aldri gjort på v4. Outlaw startet opp som en flott stamme, en av de bedre stammene på .no, så klarte de å holde seg som det en lang stund, så kom SKYGGE inn i bilde, og Amstaff(Playri) + The Ghost(Nofjon1) gjør som vanlig, merger, skaffer seg kontroll over verden 4. Men tenk da folkens, dette har da vi sett før? Sier BoS deg noe Nofjon? :rolleyes:

Verden 4 er offisielt den største merge-verdnen på .no ! Hurra Nofjon, du har klart det igjen! You should be proud of your self! :) Håper virkelig det GAMLE Outlaw skjønner hva de har blitt lurt til, av Nofjon og kompani. Gjør som deres gamle hertug(Dr. Pcsycho) og lag en egen stamme, gå imot de feige idiotene.. ..

Aces, dere skuffer.. Trodde dere hadde mere guts en som så..


GO PALS + ~VK~!
 

DeletedUser

Guest
Noe så innigranskauens tragisk. Ødelegger hele spenningen på verden 4.

Greit, SKYGGE + Outlaw merga, okay, vi har kommet over at pinglene ble samlet på et sted. Men Aces, hva er galt med dere? Dere var den stammen med mest potensiale her på v4, vil jeg si. Dere hadde 25(eller noe) medlemmer, dere var de perfekte underdogs, dere hadde skillz nok til å vippe Outlaw-SKYGGE vekk fra tronen. Nå, som Outlaw-SKYGGE merger til Aces, hva vil skje?

Vil fortsatt dere være alliert med Celest? Vil dere gå imot Celest? Vil dere gå imot alle? Eller vil rett og slett dere skaffe flere merger? Forundrer meg ikke et sekund om dere bare vil kjøre på med mergs, for all del, la Celest også komme inn! Da er dere jo fulltallig.. :)

Ikke det at maktbalansen finnes, det har den jo aldri gjort på v4. Outlaw startet opp som en flott stamme, en av de bedre stammene på .no, så klarte de å holde seg som det en lang stund, så kom SKYGGE inn i bilde, og Amstaff(Playri) + The Ghost(Nofjon1) gjør som vanlig, merger, skaffer seg kontroll over verden 4. Men tenk da folkens, dette har da vi sett før? Sier BoS deg noe Nofjon? :rolleyes:

Verden 4 er offisielt den største merge-verdnen på .no ! Hurra Nofjon, du har klart det igjen! You should be proud of your self! :) Håper virkelig det GAMLE Outlaw skjønner hva de har blitt lurt til, av Nofjon og kompani. Gjør som deres gamle hertug(Dr. Pcsycho) og lag en egen stamme, gå imot de feige idiotene.. ..

Aces, dere skuffer.. Trodde dere hadde mere guts en som så..


GO PALS + ~VK~!

Et flott forsøk på å spre dritt fra en som ikke engang ikke kom inn i stammen? Haha..
Men de slappe kan som du sier følge Dr. Psycho som har vært innaktiv til nå, og som var uønsket i vår ledelse. ;) Det var kalkulert at han ville gjøre dette, og derfor mistet han også sine rettigheter.

Så til de som ikke vet hvor de er, og stadig snakker om V3. Til det kan jeg vel bare si:
Kjøp dere nye briller ;)

Jeg skjønner at dere er livredde for den nye enheten som blir dobbelt så stor som nr. 2, og i tillegg er proppet med skillz, men maken til hyling da. Konsentrer dere om eget spill og stamme, så gjør vi det samme. Bare å innse fakta. Dette er vinnerstammen ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Et flott forsøk på å spre dritt fra en som ikke engang ikke kom inn i stammen? Haha..
Yepp, og jeg er sjeleglad for at jeg ikke kom inn akkurat nå! :)

Men de slappe kan som du sier følge Dr. Psycho som har vært innaktiv til nå, og som var uønsket i vår ledelse. ;) Det var kalkulert at han ville gjøre dette, og derfor mistet han også sine rettigheter.

Ja, du har vel sittet der hele tiden, med kalkulatoren din og regnet ut dette. Hemm, 2 + 2 = Dr. Psycho vil bli inaktiv og forlate stammen! Grunnen til at han mistet sine rettigheter var vel pga. at han gikk imot deg og din store egoisme. Du må alltid prøve å gjøre ting som gjør slik at du overlever. Du er rett å slett en skikkelig feiging! :D Merkelig at en av stifterene plutslig ble uønsket! Men, slikt skjer med en som stiller opp for moderstammen.

Så til de som ikke vet hvor de er, og stadig snakker om V3. Til det kan jeg vel bare si:
Kjøp dere nye briller ;)

Briller, nei, ellers takk! :)

Jeg skjønner at dere er livredde for den nye enheten som blir dobbelt så stor som nr. 2, og i tillegg er proppet med skillz, men maken til hyling da. Konsentrer dere om eget spill og stamme, så gjør vi det samme. Bare å innse fakta. Dette er vinnerstammen.

Ja, vi er livredde dere, tribalhus! <33 Dere er dobbelt så store som PALS, ja, men so what? Hele verdnen vil nok gå mot dere, medlemmer vil forlate, folk vil kjede seg til døde. Denne stammen er dømt til å falle. Konsentrer deg om spillet du Nofjon, på forum blir du bare driti ut. Ingen som vil ha noe med deg å gjøre :eek:.

Vinnerstammen my ass.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lol...

Seff skal jeg konsentrere meg om spillet, og bidra til ytterligere å spre frykt.

Forresten ganske artig at dere peker på en person, og tror han alene står bak alt dette. (Meg) Utrolig inteligent og skarpsynt å ha oppdaget at jeg er eneveldig diktator i stammen. Nice work ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol...

Seff skal jeg konsentrere meg om spillet, og bidra til ytterligere å spre frykt.

Forresten ganske artig at dere peker på en person, og tror han alene står bak alt dette. (Meg) Utrolig inteligent og skarpsynt å ha oppdaget at jeg er eneveldig diktator i stammen. Nice work ;)

Takk takk :) Som du sikkert har merket, er det flere som ikke liker dette. Noen i ledelsen også? :eek: Merkelig, hmm lukter jeg diktatur?
 

DeletedUser

Guest
Takk takk :) Som du sikkert har merket, er det flere som ikke liker dette. Noen i ledelsen også? :eek: Merkelig, hmm lukter jeg diktatur?

Wut?
Hele ledelsen er da samstemte her?
(Unntatt en innaktiv fjott som likevel skulle fjernes. ;))
Uansett er det jo forstålig at dere ikke liker dette. Det skjønner vi godt
 

DeletedUser

Guest
Merkelig nok er den inaktive fjotten en av .no beste spillere ! :) Mens du derimot...
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hugs i verste grad. Skuffa over Aces.

Kan du fortelle hvorfor akkurat Outlaw gikk in i Aces og ikke omvendt, noffe?
 

DeletedUser

Guest
Noffe? MårkMåne sier her at du og Amstaff kuppet stammen fra Dr. Psycho her, er dette fakta? Eller, kanskje jeg ikke spør deg, du sier at det ikke er det uansett! :)

MårkMåne, jeg tar deg!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Får bare håpe diverse ACES medlemmer skjønner at det ikke blir en dritt å gjøre når ledelsen skal holde på som dette og tar mot til seg for å joine oss.
 

DeletedUser

Guest
Kuppet?

Innaktive folk kickes uansett hvor i systemet de sitter. Ledere som logger på en gang i uken og kritiserer har vi ikke brukt for. De blir adelsmat.

Hvorfor vi gikk til Aces og ikke omvendt?
Hvorfor ikke? Faktorenes orden er likegyldig. Det samme skjedde jo mellom Skygge og Outlaw. Vårt varemerke det. ;)
 
Topp