Aces, Outlaw og Skygge

zaiko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hey, jeg lurer på forholdet mellom disse tre stammene? kan noen oppdatere meg på det?
 

DeletedUser

Guest
Vi har det så kozelig atte....

cat-and-dog-togeter.jpg
 

DeletedUser

Guest
vis

vis ikke du er i noen av de tre stammene zaiko, så burde du ikke være så n00b og spørre, jeg tviler på de gidder gi ut diplomati infoen sin til alle
 

DeletedUser

Guest
vis ikke du er i noen av de tre stammene zaiko, så burde du ikke være så n00b og spørre, jeg tviler på de gidder gi ut diplomati infoen sin til alle

bra sagt.
Men fyren skal ha et klapp på skuldra for godt forsøk :eek:
 

DeletedUser

Guest
vis ikke du er i noen av de tre stammene zaiko, så burde du ikke være så n00b og spørre, jeg tviler på de gidder gi ut diplomati infoen sin til alle

Er det så fuckings farlig å fortelle diplomatien sin til alle? o_0
Kan vel fortelle dere at vi i Aces har 2 IAP, en seriøs og en tulle IAP med en liten stamme på rundt 20medlemmer, 0 allies og 15 fiender, og vi er ute etter flere. :)
 

DeletedUser

Guest
vis ikke du er i noen av de tre stammene zaiko, så burde du ikke være så n00b og spørre, jeg tviler på de gidder gi ut diplomati infoen sin til alle

Greit at noen lager topics her på forumet, vel..? er jo mer livlig på en kirkegård.
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi i de tre stammene har det veldig hyggelig med våres IAP's, allierte og fiender. Trenger du mer forklaring enn det?
 

DeletedUser

Guest
Helt klart:

Rangering Stammenavn Beseiret
1 Outlaw 1,20 Mio.
2 Skyggeland 950.793
3 Flaming Aces 586.801
 

DeletedUser

Guest
Er det så fuckings farlig å fortelle diplomatien sin til alle? o_0
Kan vel fortelle dere at vi i Aces har 2 IAP, en seriøs og en tulle IAP med en liten stamme på rundt 20medlemmer, 0 allies og 15 fiender, og vi er ute etter flere. :)

skjøner ikke hvorfor dere i aces er intresert i så sykt mye fiender er ikke 15 nokk a :p
 

DeletedUser

Guest
Pass dere for Skygge, dere kan risikere å bli rapportert for duals...scary.
Bare spør Zalto, en av lederene der :p

Og siden Billy Yard forklarte meg om virkeligheten her om dagen så tenkte jeg at det er kjekkt å vite virkelige ting.
Det viser seg at v1 er v4 også, man kan visst ikke skille på de sa Billy og jeg tror på alt han sier, my master teacher, love u man.

Skygge har allianse med -SE- og -JE- og ~TWOJ~ og de er i krig med AnK og MasQ så slipper dere å spekuler i det :)

-SE- er Kenn93x, han er jo bare best da <3
-JE- (HVIB) er en opplæringsstamme av -SE- og ~TWOJ~
~TWOJ~ (HVIB)

IB+HVIB+noe IBB= IB familien :)
 

DeletedUser

Guest
Pass dere for Skygge, dere kan risikere å bli rapportert for duals...scary.
Bare spør Zalto, en av lederene der :p

Og siden Billy Yard forklarte meg om virkeligheten her om dagen så tenkte jeg at det er kjekkt å vite virkelige ting.
Det viser seg at v1 er v4 også, man kan visst ikke skille på de sa Billy og jeg tror på alt han sier, my master teacher, love u man.

Skygge har allianse med -SE- og -JE- og ~TWOJ~ og de er i krig med AnK og MasQ så slipper dere å spekuler i det :)

-SE- er Kenn93x, han er jo bare best da <3
-JE- (HVIB) er en opplæringsstamme av -SE- og ~TWOJ~
~TWOJ~ (HVIB)

IB+HVIB+noe IBB= IB familien :)



skjønte ikke helt hvem du prater om ?
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Pass dere for Skygge, dere kan risikere å bli rapportert for duals...scary.
Bare spør Zalto, en av lederene der :p

Det er tillatt for flere personer å spille en konto sammen, så lenge kontoen de spiller sammen ikke er registrert på en verden noen av spillerene spiller med en annen konto.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet det :)

Det var jeg som ble rapportert av Zalto...hihihi

Mye moro med Skygge :D
 
Topp