Aces, Outlaw og Skygge

DeletedUser

Guest
Tja.. Spionene mine forteller at dama har like lite peiling som før.. Det der er feil, viser vår intel...
Skygge har ingen allierte, ut fra hva de forteller
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg har ett spørsmål til disse stammene om hvordan de behandler spillere som søker seg inn til dem. Svarer de bare til spillere som har mye poeng eller er de profesjonelle og svarer alle som legger inn litt okeje søknader??
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ett spørsmål til disse stammene om hvordan de behandler spillere som søker seg inn til dem. Svarer de bare til spillere som har mye poeng eller er de profesjonelle og svarer alle som legger inn litt okeje søknader??


Takk for sist :)
Høres ut som du har en konkret case? Kanskje da bedre å si navnet på den aktuelle stammen, slik at de kan svare for seg?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ett spørsmål til disse stammene om hvordan de behandler spillere som søker seg inn til dem. Svarer de bare til spillere som har mye poeng eller er de profesjonelle og svarer alle som legger inn litt okeje søknader??

Bare spillere med over 20k kommer inn, og de maa minst ha 4 byer!, vi bryr oss ikke om hvem de er eller om de har tropper saa lenge det er tilfelle ofc! ,Og btw, forholdet mellom stammene er bra, nesten alle er gifte og resten er forlovet. ;)
 

DeletedUser

Guest
Bare spillere med over 20k kommer inn, og de maa minst ha 4 byer!, vi bryr oss ikke om hvem de er eller om de har tropper saa lenge det er tilfelle ofc! ,Og btw, forholdet mellom stammene er bra, nesten alle er gifte og resten er forlovet. ;)

Hehe...
Nesten som å være nygift igjen jo :D
 

DeletedUser

Guest
Er det så fuckings farlig å fortelle diplomatien sin til alle? o_0
Kan vel fortelle dere at vi i Aces har 2 IAP, en seriøs og en tulle IAP med en liten stamme på rundt 20medlemmer, 0 allies og 15 fiender, og vi er ute etter flere. :)

:eek: ikke flere :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Pass dere for Skygge, dere kan risikere å bli rapportert for duals...scary.
Bare spør Zalto, en av lederene der :p

Og siden Billy Yard forklarte meg om virkeligheten her om dagen så tenkte jeg at det er kjekkt å vite virkelige ting.
Det viser seg at v1 er v4 også, man kan visst ikke skille på de sa Billy og jeg tror på alt han sier, my master teacher, love u man.

Skygge har allianse med -SE- og -JE- og ~TWOJ~ og de er i krig med AnK og MasQ så slipper dere å spekuler i det :)

-SE- er Kenn93x, han er jo bare best da <3
-JE- (HVIB) er en opplæringsstamme av -SE- og ~TWOJ~
~TWOJ~ (HVIB)

IB+HVIB+noe IBB= IB familien :)

Tja fin diplomati liste da, må si du følger med haha :p

Er moro å se folk snakke om skygge og nevner blandt annet zalto.
Zalto er flink til å ferske spillere og det skal han ha credit for, samtidig er det morsomt å se at lady ibex nevner krig og slike ting, er moro å lese.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Tja.. Spionene mine forteller at dama har like lite peiling som før.. Det der er feil, viser vår intel...
Skygge har ingen allierte, ut fra hva de forteller

jøss høres ut som du har peiling.
Joda vi har da mange allianser og nok av IAP fordi vi er redde for krig..
Tja helt seriøst, litt tidlig med mange allianser eller?
Verden er så vidt startet:confused:
 

DeletedUser

Guest
jøss høres ut som du har peiling.
Joda vi har da mange allianser og nok av IAP fordi vi er redde for krig..
Tja helt seriøst, litt tidlig med mange allianser eller?
Verden er så vidt startet:confused:

Næææ... Har bare fått det visket i øret :)
 

DeletedUser

Guest
Er det så fuckings farlig å fortelle diplomatien sin til alle? o_0
Kan vel fortelle dere at vi i Aces har 2 IAP, en seriøs og en tulle IAP med en liten stamme på rundt 20medlemmer, 0 allies og 15 fiender, og vi er ute etter flere. :)

Nå ble jeg såret, dypt såret :(:(:(
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Skygge har allianse med -SE- og -JE- og ~TWOJ~ og de er i krig med AnK og MasQ så slipper dere å spekuler i det :)

-SE- er Kenn93x, han er jo bare best da <3
-JE- (HVIB) er en opplæringsstamme av -SE- og ~TWOJ~
~TWOJ~ (HVIB)

IB+HVIB+noe IBB= IB familien :)

Er -SE- fam i krig med MasQ :eek:
Takk for info.
Da kan jeg trygt si at jeg ikke er veldig imponert av -SE- fam... :rolleyes:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ok jeg har vel en case, men driter i å lage egen tråd da den sikkert blir spammet med shitt, og da blir man bare irritert.
Så da skal ikke jeg bidra til å ødlegge denne tråden heller.
 
Topp