Nedstemt/ikke mulig Adelsmann merke på by som er under adling

tomha120393

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg vil legge inn et forslag på å få på et adelsmann merke på alle byer som er under adling. Det er så kjedelig å sende tropper på en gråby som er 5 timer unna og når troppene er der så er byen adlet og full at forsvar. Derfor hadde det vært fint med et adelsmann merke på byer som er under adling. Iallefall gråbyer og bonuslandsbyer som er fine farmingsbyer.

Mvh

tomha120393
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja ``god`` ide så kan jeg adle alle byer som andre adler. he he he
 

DeletedUser

Guest
bare å la vere å adle gråbyer det. tror uansett at dette ikkje er mulig å få till uansett
 

DeletedUser

Guest
Tror det at du ikke vet, er litt av poenget. :)

Å få et slikt adelsmanntegn som alle kan se (om jeg forstår deg rett) ville være et veldig kraftig svakhetstegn, som ville tiltrekke gribbene, hyenene og alle andre åtseletere, som sirkler rundt til de ser at spilleren er svak nok før de stuper inn. Dersom en spiller ikke ville gått ut på offentlig forum og sagt "HJELP, JEG BLIR ADLET!" (og det skjer jo ikke så ofte) så skal han slippe å få det kringkastet på kartet for alle som titter innom. Bedre å vente til byene allerede er adlet, så kan du se det på twstats.

Og jeg synes også det er noe usannsynlig at en gråby plutselig skulle begynne å rope ut på kartet: "Oh hai, jeg blir adlet :eek:". Jeg tror også det er nok av dem som ville tolket dette merket motsatt av deg. Du tenker "så kan jeg la den byen være", mens de fleste jeg har spilt med de siste årene heller ville send inn forsvar for å spike den gråbyen eller sendt inn sine egne nukes og adels, om så bare for gøy.

Du kan like gjerne begynne å tenke på alle gråbyer som "potensielt under adling". :)

Om forslaget derimot hadde vært et adelsmannmerke av typen "denne byen har jeg sendt adel mot" evnt "i denne byen har jeg senket lojaliteten", et merke som bare du kunne se, så hadde det forhindret endel overivrig dobbeltadling i større operasjoner :eek:
 

tomha120393

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Javel, men hadde jo vært besre for meg om jeg hadde sett at den gråbyen var under adling slik at jeg ikke hadde sendt de troppene dit for å farme ressurser. Taper jo mye tropper på det, for han som adler sender en del forsvar til den byen.
 

DeletedUser

Guest
Slik er det å spille tribalwars. Man må godta risikoen for å miste noen tropper nå og da :)
 

tomha120393

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så det er helt umulig å få satt på et bilde av en adelsmann på en gråby/by som er under adling da.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Det vill jo gjort det latterlig lett å spike motstandere eller preadle byen :)




Nikkow
 

DeletedUser

Guest
En god ide hadde vært om kansje stammen eller bare deg kunne sett det, på lik linje med at du kan se at du har sendt inc på noen, men det at alle kan se det byr på veldig mange ulemper som wynja nevner :D
 

DeletedUser

Guest
Få heller folk til og slutte adling av gråbyer ikke gjøre som AREA da ryker førsteplassen.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
En god ide hadde vært om kansje stammen eller bare deg kunne sett det, på lik linje med at du kan se at du har sendt inc på noen, men det at alle kan se det byr på veldig mange ulemper som wynja nevner :D

Hvis noe kunne det ikke vært mer enn dette nei.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Få heller folk til og slutte adling av gråbyer ikke gjøre som AREA da ryker førsteplassen.

Hva har AREA med denne topicen og gjøre? Bare sånn rask besvarelse, så har lederen i stammen din adlet mer gråbyer enn hva de enkelte i AREA har gjort.

Enuff said.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Kan vel si det samme at lederen i AREA har adlet mer gråbyer enn det enkelte i min stamme.

Men ja, nok er sagt nå.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kan vel si det samme at lederen i AREA har adlet mer gråbyer enn det enkelte i min stamme.

Men ja, nok er sagt nå.

Bare og finne frem litt TWstats når siden er oppe igjen det, så får du tygge ordene i deg igjen :). Realiteten kan være ganske hard, så du bør nok forbrede deg litt på et lite sjokk.. Eh
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hvis det er lurifaxxx kontoen så kan jeg godt sammenligne med feks meg, som er et vanlig medlem. tror jeg har 2 gråbyer adla. 1 kattaby og 1 skatt! :)
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Men ti no stille og hold dokke til temaet -.-

Støttes ikkje, ser ikkje det svære behovet for dette i spelet.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Tror faktisk folk foretrekker det vi snakka om enn temaet :p

Uansett; Støttes ikke, virker tullete. Ryktepoeng påvei til Anita.
 
Topp