Adelstog o.l. - Diskusjon

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
det begynner og sige inn nå. men jeg er gammel og ny lærdom kommer sakte. så da lurer jeg på en ting. hvor kommer det at man må trykke på -2-tallet inn i diskusjonen??
jeg må trykke på Ctrl-TAB for og bytte fane. må ikke dere det?? og siden jeg gjør det, så er det lettere og tvinge 2 liter vann på en 1 liters flaske en og få avgårde et tog på under 1 sek.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Opera-innstillinger gjør at du kan bruke 2 tallet til å skifte tabs. Det står forklart i en av Zarazels guider, som jeg tror det er blitt linket til tidligere i tråden.
 

DeletedUser

Guest
det begynner og sige inn nå. men jeg er gammel og ny lærdom kommer sakte. så da lurer jeg på en ting. hvor kommer det at man må trykke på -2-tallet inn i diskusjonen??
jeg må trykke på Ctrl-TAB for og bytte fane. må ikke dere det?? og siden jeg gjør det, så er det lettere og tvinge 2 liter vann på en 1 liters flaske en og få avgårde et tog på under 1 sek.

Sjekk stickien min i skripts og hjelpemidlerforumet. I andre eller førsteposten står det hvordan man endrer så man kan trykke 2. Hvis ikke, så er det en link der til den originale tråden der det garantert står i andrepost.
 

DeletedUser

Guest
Har selv fått inn 2 deff.byer på et 0,2 sek angrep. Klart det er en kombinasjon av erfaring, men også masse flaks opp i sånt.

Når det gjelder sendehastighet, så kommer jeg ikke lavere enn 0,2 sek. uansett hvor mye jeg prøver, så jeg skjønner ikke hvordan enkelte får til dette uten mystiske hjelpemidler. (Ja, jeg har trent på dette, har en god linje, og de rette innstillingene i Opera)
 

DeletedUser

Guest
Har selv fått inn 2 deff.byer på et 0,2 sek angrep. Klart det er en kombinasjon av erfaring, men også masse flaks opp i sånt.

Når det gjelder sendehastighet, så kommer jeg ikke lavere enn 0,2 sek. uansett hvor mye jeg prøver, så jeg skjønner ikke hvordan enkelte får til dette uten mystiske hjelpemidler. (Ja, jeg har trent på dette, har en god linje, og de rette innstillingene i Opera)

prøvd denne måten?

http://forum.tribalwars.no/showpost.php?p=127403&postcount=37
 

DeletedUser

Guest
Er den raskere enn enter-knappen da?
Musa er trikset mao???
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Pokker... Nå fikk jeg plutselig lyst på en konto igjen her.... :D

Thx mate :)
 

DeletedUser

Guest
Museknapp metoden som poke me snakker om gir meg lett hastigheter ned i 40-50ms. Det er helt vilt:p men det er dessverre ikke lov å sende slike angrep..


§14) Tekniske fordeler

Bruk av tekniske fordeler som blir gitt av endringer i operativsystemet, og/eller feil i maskinvare som påvirker tidspunktet for angrep er strengt ulovlig. Dette omfatter også bruk av pakkefilter og / eller forsinkede pakker. I tillegg så omhandler dette også alle angrep eller forsvar bestående av 4 kommandoer (også kjent som tog) som er sendt i et tidsrom som er mindre enn 150 ms (millisekunder). Alle andre retningslinjer i regel § 10) Boter og skript må også følges.
 
Topp