Adelstog o.l. - Diskusjon

DeletedUser

Guest
Nåja, tviler jeg sterkt på, ettersom flere i den stammen er med i Teamet der og motparten ville nok garantert sjekket opp i dette. Så ja, det var nok med menneskehender.

Så sant skal sies, så er han ikke den eneste av dem som har klart det :)

At det er mange som gjør alt mulig rart av modifikasjoner o.l for å prestere er ikke noe nytt.

Men siden du har klart det selv, bevis at du gjør det og forklar hvordan du går frem. Er ikke noe vits i at en liten "elite" skal sitte på all den "nødvendige" informasjonen som det.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
At det er mange som gjør alt mulig rart av modifikasjoner o.l for å prestere er ikke noe nytt.

Men siden du har klart det selv, bevis at du gjør det og forklar hvordan du går frem. Er ikke noe vits i at en liten "elite" skal sitte på all den "nødvendige" informasjonen som det.

Jeg har aldri snipet et 60ms tog, men har greid å sende det ut engang. Men det var med den gamle laptopen som nå har crashet. hakke sjans i havet med denne jeg har nå...
 

DeletedUser

Guest
Med en rask computer og net, og rette metoder funker det som bare det.

Da får du gi hint om hvilken nettleser du bruker, og hvilke innstillinger som så endres/aktiveres for at dette skal virke.
Eneste jeg kan tenke meg er at man da setter opp 4 ferdige angrep, og deretter KUN trykker ENTER tasten 4 ganger frenetisk, og kun denne. Selv med "bare" 4 trykk så er det utrolig å klare det på 6 hundredels sekund!!!
Derfor mener jeg at du egentlig bare kan bite i det sure eplet, og innrømme at du slo en plate :)
 

DeletedUser

Guest
Er visst mulig å sende latterlige tog med riktig innstillinger på opera. Hørt om innstillinger hvor du bare kan holde inne knappene. Tingen er at man bare må ha mange fakes først eller noe sånt. Spør Misskathy, hun som er eksperten :p

Ellers har jeg kjørt 129ms på min egen linje med vanlige innstillinger og 79ms hos spookie. Det går rett og slett på linja som man sitter på.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

En gang så hang hele opera seg opp på 4 "entern" i togsendinga og den sto der bare å hang i noen sekunder. Så sendte den hele skiten samtidig :p
Det var noe slikt i ms. Husker ikke nøyaktig.

Men med rask linje uten noe bug..neh, for mye trykking.
 

DeletedUser

Guest
300 ms her.. om eg prøvar å sende fortare kjem adelsnuken som nummer 2-3.
 

DeletedUser

Guest
300 ms her.. om eg prøvar å sende fortare kjem adelsnuken som nummer 2-3.

Sender du vanligvis nuke med adel?:confused:

Slo meg for øvrig nettopp at nettet mitt er ikke til å sammenligne for tiden og ei heller den gangen for et år siden, så jeg kan kanskje ta feil.:eek:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
dønn seriøst. Det er fult mulig. Satt nettopp og snakket med POKE ME om hvordan og han klarte det med 9ms på sin linje. Yeah 9ms!

Hvordan det gjøres kommer jeg overhode ikke til å fortelle, ettersom det er strengt ulovlig å sende noe som helst under 150ms her på .no, så føler virkelig ikke at dere har noen ting med det å gjøre.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
dønn seriøst. Det er fult mulig. Satt nettopp og snakket med POKE ME om hvordan og han klarte det med 9ms på sin linje. Yeah 9ms!

Hvordan det gjøres kommer jeg overhode ikke til å fortelle, ettersom det er strengt ulovlig å sende noe som helst under 150ms her på .no, så føler virkelig ikke at dere har noen ting med det å gjøre.

Det er også det enkleste å bli tatt for, da han som får et 9 ms tog mot seg vil rapportere det raskere enn svint :p

Så den går nok ikke. Ut med det.

Men Poke Me trykker heller ikke 8 taster på 9ms. Det må du skjønne. Da handler det om å utnytte en innebygget browser"feil" eller noe slilt.

Må være noe sånt? :O
 

DeletedUser

Guest
du kan sende latterlig raske tog hvis du holder inne 2 tallet og trykker på ok som en gal mann med musa. ( du må trykke mer enn 4 ganger på musa og holde 2 tallet inne noen sekunder før du begynner).
Litt varierende resultat. Men raskeste jeg har fått til er 9ms mellom ifra første til siste angrep. hadde 34ms rett før dette.
Var flere som greide greit under 150ms på denne måten rett etterpå.
 

DeletedUser

Guest
Sender tog på 20 sekunder, og er mer enn godt nok fornøyd med det :)
 
Reaksjonspoeng
3
Prøvde den til Poke. Funka faktisk ganske bra. Fikk tre adels innenfor 60ms, men det er alltid en av adelsene som henger igjen. Krever nok litt øvelse dette her.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
yeah, prøv å gjør det i v3 nå da, sånn at jeg kan banne dritten ut av deg. doh 0.o
 
Topp