Adelstog på 1 sek for MAC

DeletedUser

Guest
Jeg har hørt og lest oppskrifter for å sende adelstog for PC, men det er ingen forklaring på hvordan man skal gjøre dette til MAC?

Er det noen som har MAC computer og klarer å sende adelstog innen 1 sekund? Isåfall, kan de fortelle meg hvordan man gjør det?

jeg har lastet ned Opera, men det fungerer ikke etter den oppskriften som står...


MVH Cybershot
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er vel det samme som å bruke Windows hvis man bare bruker Opera... for det går vel an å bruke opera på mac?
 

DeletedUser

Guest
Etter de oppskriftene jeg har lest, så fungerer det ikke... Opera er forskjellig på MAC og PC...
 

DeletedUser

Guest
Jeg har hørt og lest oppskrifter for å sende adelstog for PC, men det er ingen forklaring på hvordan man skal gjøre dette til MAC?

Er det noen som har MAC computer og klarer å sende adelstog innen 1 sekund? Isåfall, kan de fortelle meg hvordan man gjør det?

jeg har lastet ned Opera, men det fungerer ikke etter den oppskriften som står...


MVH Cybershot

Har du husket å sette "2" som faneskifter?

Tools-Preferences-Advanced-Shortcuts-Opera 9.2 Compatible og så OK eller noe sånt for å skrifte 2 til faneskifer.
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
altså...

det kan hende det går hvis du går på verktøy -->innstillinger --> avansert
--> snarveier... og huker av på "bruk enkelt-tast-snarveier"
 

DeletedUser

Guest
Hei Cyber :D
kan du ikke bruke safari da? jeg bruker det, funker fett det. Har faner og man bruker bare ctrl+tab for å skifte mellom dem. :)
 

DeletedUser

Guest
Hei Cyber :D
kan du ikke bruke safari da? jeg bruker det, funker fett det. Har faner og man bruker bare ctrl+tab for å skifte mellom dem. :)

ctrl + tab er ikke like raskt som bare 2. Greier du 1 sec med ctrl + tab :confused:
 

DeletedUser

Guest
Man greier nok 1 sec, men man greier 200ms med "2".

det jeg mener er at hele toget går på 1 sec. Det er ikke lov å sende et tog på 200ms... må være 0,1ettellerannet mellom hver, for at det skal være lovlig?
 

DeletedUser

Guest
Nei, det må vere 150ms og det gjeld frå første til siste adels, ikkje mellom kvar ;)
 

DeletedUser

Guest
Ehh... infraction for den? Har hatt flere av de der på forumet idag -.-
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
For opera på mac er det:

opera, preferences, advanced, shortcuts, trykk på "opera 9.2 compitable" og hak av boksen vedsiden av "enable single-key shortcuts"

slik fungerer det iallefall med 9.64 versjonen av opera for mac.
 
Topp