Adling av gråbyer

Vil du at det skal være en regel imot adling av gråbyer i din stamme?


  • Totalt antall stemmer
    98

DeletedUser

Guest
Veit ikke...

Men at gråby adling vil bli mer av, er klart. Nå har man kirken, og må derfor skaffe segf klustere. Da vil nok mange begynne å adle gråbyer
 

DeletedUser

Guest
Veit ikke...

Men at gråby adling vil bli mer av, er klart. Nå har man kirken, og må derfor skaffe segf klustere. Da vil nok mange begynne å adle gråbyer

Tror nok du mener kloster og ikke kluster ;)
 

DeletedUser

Guest
Det vil alltid komme gråbyregler innom de forskjellige stammene.. det er det ikkje til å unngå.. synes den regelen e fin eg:) men eg komme sikkert til å ta nokken gråbyer ja, men det betyr ikkje at eg tar ein heil haug;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Gråbyer <3, liker dem nesten like mye som jeg liker antonine og Kathy, men så gode er ikke gråbyene ;).

Seff, gråbyene blir spist, men først og fremst nærmeste nabo =).
 

DeletedUser

Guest
Gråbyer <3, liker dem nesten like mye som jeg liker antonine og Kathy, men så gode er ikke gråbyene ;).

Seff, gråbyene blir spist, men først og fremst nærmeste nabo =).

Det første eg går etter er å fjerne naboene mine, få de til å slutte eller begynne om igjen, fått det til på w27, så da skal eg fint klare det på v3 og XD så kanskje ein gråby i ny og ne for å fikse på clusteret mitt:)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Meh, bare be n00bs om å adle en by i midten av dine byer, så sier du det var en farm og tar den tilbake uten motstand. Dermed tar TWstatsen seg bra ut, og stammen din er happy, and they lived happy ever after.

Gråbyer, her kommer jeg ;).
 

DeletedUser

Guest
Meh, bare be n00bs om å adle en by i midten av dine byer, så sier du det var en farm og tar den tilbake uten motstand. Dermed tar TWstatsen seg bra ut, og stammen din er happy, and they lived happy ever after.

Gråbyer, her kommer jeg ;).

hehe.. ja.. det kan funke det og:p
 

sir fingolfin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
En regel som hindrer gråbyhoring bør det være...

(Altså at det ikke er lov å BARE adle gråbyer)
 

steinmetzdraugen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så lenge byen blir bygget bra opp og fyllt med tropper, driter jeg en lang marsj i hvilken farge den hadde før.
Se fremover, ikke bakover.:D
 
Topp