Admin's forhold til avstraffelse ved regelbrudd

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vis det er bare enkelt tilfelle, mener jeg at det bør vere bann hver for seg. Men vis det gjenntar seg, derimot, så kanskje det skulle gå over på andre plasser, som f.eks inngame og IRC. Jeg er ingen stor fan av det, somsagt. Vil helst holde forum for seg, og inngame for seg. Men så kommer enda et spørsmål. Hva og hvorfor gjør man ting som man kan bli bannet for? Hvorfor kan ikke folk bare følge reglene og oppføre seg skikkelig ovenfor andre? Vis man følger det som har blitt sagt, og det som er lovlig, skulle vel ikke dette her vere noe stort problem? Hva er grunnen til at så mange klager på det da? (A)

~Kenn~

fordi folk er uenige.

Regler er lagd av en grunn, ikke fordi de skal være kjipe,(må inrømme at det er sant :( )

men men...
Off topic: Fortsatt er aldersgrense fo teamet kjipt, wrong og feil
 
Reaksjonspoeng
3
fordi folk er uenige.

Regler er lagd av en grunn, ikke fordi de skal være kjipe,(må inrømme at det er sant :( )

men men...
Off topic: Fortsatt er aldersgrense fo teamet kjipt, wrong og feil

Jeg er sikker på at man kan bevise for teamet at man er voksen nok til å bli en del av teamet, men det gjelder bare å ha evnen til å gjøre nettopp det;)

On-topic:

I prinsippet er jeg enig med totti og co, mens det virker som om denne saken er litt mer infløkt.
 

DeletedUser

Guest
fordi folk er uenige.

Regler er lagd av en grunn, ikke fordi de skal være kjipe,(må inrømme at det er sant :( )

men men...
Off topic: Fortsatt er aldersgrense fo teamet kjipt, wrong og feil

Jeg har ikke helt peiling på hva som er hva i TW jobbene, men community Manageren, Totti, har nå ihvertfall lønn for å jobbe med TW.

Og så er det jo veldig mye ansvar å være med å styre et spill som Tribal Wars. Om du, som er 13 år, skal være med på dette så vil det gå ut over skole og annen fritid. ..
 

DeletedUser

Guest
Du hadde ikke passet som mod uansett om du var gammel nok, så slutt å syt.
 

DeletedUser

Guest
Det er da aldersgrenser overalt..
Som bartender, der er det aldersgrense.. Det betyr ikkje at du ikkje kan lage drinker, men det er fortsatt aldersgrense for å jobbe der..

Sitte i kassa på ein butikk, lett å lære og alt det der, men det er fortsatt aldersgrense der og.. Så me møte på aldersgrensa overalt i livet..
 

DeletedUser

Guest
ok, så jeg forstår at uttalelser på Forum og IRC kan føre til ban ingame.

Det jeg ikke har fått med meg er hvor grensa går for dette..

Hvor alvorlige regelbrudd må det være?

Kan generell spam på forum føre til ban ingame? Eller må det gjentatte regelbrudd til før det skjer?
 

DeletedUser

Guest
Hvis det har blitt tolket dithen at dere må tenke over hva dere skriver her så har ikke det vært intensjonen.

Hvis man derimot kommer inn hit og lager masse forum poster som f.eks inneholder hakekors så er dette langt utenfor akseptabel oppførsel og det vil kunne innebære en full perm ban fra alt som har med tw.no å gjøre (det gjelder da også ingame).

I norske lover har man en lov som hinter til sunt bondevett, bruk denne så har man ingenting å være redd for.

Denne er noe du bør lese da :)
 

DeletedUser

Guest
Er vel ikke akkurat en klar definisjon, men jeg tror nok jeg er ute av faresonen så det får vel holde :p
 
Topp