AG

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Noen andre som har lagt merke til denne nye pointwhoremasserekrutterende (herlig ord :D) familien?

Her er mailen *ENA*, som merget med IB (tilsammen ble de AG) fikk:

Merges *ENA*+IB skrev:
Haaviz I dag kl 01:38
Vi vil per. dags dato gå inn i en familie allianse med [ally]IB[/ally]
Og vil derfor fra nå av hete Arctic Gathering, eller AGn og AGs.
[ally]IB[/ally] vil fra i dag av hete AGs, eller Arctic Gathering Sør, og vil være en stamme som har sine medlemmer i kontinentene k5x og sørover. Dette vil derfor bety at alle som ligger i k4x eller oppover må flytte over til vår nye stamme Agn, eller Arctic Gathering Nord, tidligere [ally]*ENA*[/ally] .

Dette er en liten pris å betale for den muligheten og fordelene dette vil gi oss.
Vi vil jobbe som en stamme og hjelpe hverandre som en stamme. Men hver del vil ha det militære ansvaret for seg selv og sitt akademi. Også akademiet vårt vil måtte sende sine spillere som er lokalisert nord for k5x til det nordlige akademiet og motsatt.

Fordelene med dette er at vi da vil begrense responstiden ved angrep eller støtte betraktelig samtidig som vi vil bli en del av en familie på linje med størrelsen til Core. Og da har vi så vidt begynt. Da mange ikke engang har fått seg adlingsmuligheter enda.
Vi vil få et felles forum i tillegg til det vi allerede har som vi vil bruke flittig for å samkjøre vår familie og bli kjent med hverandre.

Det vil bli laget et eget råd som tar seg av alle de store avgjørelsene for hele familien og vil være en blanding av de to stammenes ledere.
Og vi vil ha en felles diplomatisk status, med de samme allierte for hele familien.

Håper dere vil være like positive til dette som vi i ledelsen er, det har tatt lang tid å få til dette og mange timer med forhandlinger.
Vi tror virkelig at dette er den beste veien å gå for å kunne hamle opp med de mange potensielle truslene som vil komme før eller senere til oss, akkurat som de har begynt å komme til mange av de andre stammene rundt oss på rankingen.

Ved spørsmål har jeg postet en egen del under “Nyheter” der man kan stille spørsmål og diskutere disse store forandringene vi står ovenfor.
Gleder meg til å starte et nytt kapitel i stammens historie sammen med dere, og lykke til oss alle videre her i denne flotte stammen vi er en del av.

Mer informasjon vil komme seinere. Ang. hvor alle medlemene skal osv.

- Tobben på vegne av ledelsen
 

DeletedUser

Guest
Aha, det forklarer hvorfor jeg har fått mer oversikt over potentielle farmer og deretter fått mer ressurser.
 

DeletedUser

Guest
Ga han der lederen til tidligere IB et ultimatum om å slutte å være i familie med dem etter 48 timer :p

Får se hva de treigingene gjør, antageligvis maser de om at det er en krigserklæring og prater litt mer dritt uten å bry seg stort.
AGN har ihvertfall en morsom diplomati liste

Allierte
AGn-a
BETAS
Sparta
T-K
NK
NA
AGs
T.F.B
AGs-A
SPT
H.V
DTS

Ingen-Aggresjon-Pakt (IAP)

Fiender
GRIM
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke uttale meg om Grimlock er ensom eller ei. Hvorfor ikke ta det opp med han? :S
 

DeletedUser

Guest
Og de kommer til å få såååå mye støtte fra sine kjære allierte.
 

DeletedUser

Guest
Hamsun og AG har nærmere 26 timer igjen og enda ingen avgjørelse tatt :O
 

DeletedUser

Guest
http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=547

Dette er grunnen til at alt dette er for mye. Det finnes spion blant oss (ikke overraskende for mange, men en fra grim).

"Ga han der lederen til tidligere IB et ultimatum om å slutte å være i familie med dem etter 48 timer

Får se hva de treigingene gjør, antageligvis maser de om at det er en krigserklæring og prater litt mer dritt uten å bry seg stort.
AGN har ihvertfall en morsom diplomati liste

Allierte
AGn-a
BETAS
Sparta
T-K
NK
NA
AGs
T.F.B
AGs-A
SPT
H.V
DTS

Ingen-Aggresjon-Pakt (IAP)

Fiender
GRIM"

Siden når starter vi å liste våre allierte?
Noen som skjønner om han vil at de skal begynne å liste diplomatiet på profilen eller om han ikke vet at det står på "diplomati"? :S
 

Deathbringer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
du er oppdatert, jeg tror nok vi bør ta en annen rettning. Jeg trodde at vi hadde listen der på egenskap siden fordi det ligner på diplomati siden og jeg trodde ikke at du kunne se det. Trodde at du hadde spion blant oss men ikke at du var spionen :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Den posten var ca like fornuftig som å ha en familiestamme.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp