AG

Status
Stengt for ytterligere svar.

Deathbringer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og her er den stygge siden av GRIM? skal ikke skrive mye som du kan bruke mot stammen vår som propaganda.
Det kunne være 2 måter å få vite hva jeg skrev, enten var du spionen eller var det en spion du hadde der. Men fordi du skrev det kort tid etter jeg postet gjetter jeg at du var spionen. Håper du forstår det, for alt du har virkelig sier er bare dr*tt. Jeg ville virkelig ikke gå så lavt, men siden du har valgt det har jeg lite å gjøre om det. Du kan godt like å spøke, men at du lister dette og er veldig stolt av at du får folk til å slutte får deg til å se patetisk ut.
 

DeletedUser

Guest
Og her er den stygge siden av GRIM? skal ikke skrive mye som du kan bruke mot stammen vår som propaganda.
Det kunne være 2 måter å få vite hva jeg skrev, enten var du spionen eller var det en spion du hadde der. Men fordi du skrev det kort tid etter jeg postet gjetter jeg at du var spionen. Håper du forstår det, for alt du har virkelig sier er bare dr*tt. Jeg ville virkelig ikke gå så lavt, men siden du har valgt det har jeg lite å gjøre om det. Du kan godt like å spøke, men at du lister dette og er veldig stolt av at du får folk til å slutte får deg til å se patetisk ut.

Er du klar over hva Zarazel heter in game?
 

Deathbringer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, men GO er ikke en som kan stoppe juks og multi konto. Så det at Zarazel kan ha en annen konto for å spionere er ikke overraskende om det er saken. Jeg skal ikke påstå at han gjør det og melde han, men hvem har en spion som greier å være online samtidig som du selv er? Og spesielt lese gjennom forumet hele tiden. Jeg tror at han leser vårt forum samtidig som han surfer her og skriver diverse ting.
 

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
det er ikke vansklig og ha en spion som er online samtidig da!!!!!..... SKAFF deg msn (for.eks.) og da kan man snakke SAMTIDIG!
 

DeletedUser

Guest
Ja, men GO er ikke en som kan stoppe juks og multi konto. Så det at Zarazel kan ha en annen konto for å spionere er ikke overraskende om det er saken. Jeg skal ikke påstå at han gjør det og melde han, men hvem har en spion som greier å være online samtidig som du selv er? Og spesielt lese gjennom forumet hele tiden. Jeg tror at han leser vårt forum samtidig som han surfer her og skriver diverse ting.

Ellers så er det du som har en multi og prøver å skjule det med å beskylde andre. HÆ? HÆ?
 

DeletedUser

Guest
On topic: Hmm, hvilken vei skal denne konflikten gå? Forsoning mellom alle parter? Eller enda et "mayhem"?!!! :eek:

Off topic:
Jeg dropper TV, aviser og helgefyll. Her er det jo mye mer tull og action å lese.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, lurer på hva han der ovenfor lurer på eller prøver å si :confused:
(^^ hehe, tror vi sier "han nederst på forrige side"... ;))

Nja, tror egentlig det bare kan bli AG-slakt ut av dette her....
Er liksom noe i lillehjernen som sier at det som oftest blir slakt når Grim er inne i bildet :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
.....
Nja, tror egentlig det bare kan bli AG-slakt ut av dette her....
Er liksom noe i lillehjernen som sier at det som oftest blir slakt når Grim er inne i bildet :p

HAHAHAHAHAHAHA!! IKKE alltid :D Vi overlevde og tror ikke de slakta så mange fra VIK??
 

DeletedUser

Guest
Bra for dere, Julio Casar :p

Noen som kan svare på hvor mange som falt under VIK krigen?
Hadde vært gøy å vite :p

Men, jeg holder på spådommen min: "en slakt det vil komme" :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja, men dere adla ikke meg :D Dere prøvde vel ikke heller??
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror da gjennomsnittet i adlingene deres er UNDER 2000 poeng og nå har jeg 2240 poeng XD Uansett er det fint for meg at dere ikke adla meg :D
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke AG bare rekruttere masse medlemmer etter som de blir adlet? :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp