Allerede?

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da er jo den som ligger under idiot da når dem vet at de vil tape så strx den andre når poenggrensen, dermed vil de gå til krig.
 

Hathor Travian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og det kan være late game ;)

Men jeg tror vel heller ikke på at det vil bli så jevnt i late game, men tror ikke det vil bli en V8 heller.
 

DeletedUser

Guest
Pr dags dato har v1 165,451 landsbyer - mot v9's 11,847 landsbyer. Derfor er 40 millioner poeng et greit mål for å vinne verden 9. Det har jo også tidligere blitt klagd på uklare definisjoner og grenser på hva som kreves for å vinne en verden - et slikt klart mål gjør den definisjonen klar.
-TrAnxZ

Ifølge TW-stats er antall landsbyer på v9 høyere enn antall landsbyer på v8. Likevel er grensen dobbelt så lav. Just sayin' :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ingenting heter dobbelt så lavt, det heter halvparten :eek:

Speeden er btw halvparten så lav her som på v8 så man bruker like lang tid ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke egentlig tiden jeg snakker om, men antall landsbyer ;) Uansett hvor lang tid man bruker på det så kommer man ikke lenger med høyere speed. Siden v9 har flere landsbyer enn v8 vil de bruke lenger tid enn v8 på å oppnå kontroll over de byene... ;)

Og jo, man kan faktisk si dobbelt så lav, dersom man anser utgangspunktet for å være lavt i første omgang :eek: Jeg for eksempel, kan påstå at jeg sammenlignet med v1, da er jo 80 mill nesten lavt og 40 mill blir dobbelt så lavt. Vi kan kverulere på dette eller holde oss til topic, det er opp til deg :p
 

Hathor Travian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Norsk gramatikk kan dere diskutere med lærerene deres...

Det vil selvf. ta lengre tid her på V9 siden den er senere enn V8. Skjønner vare ikke hvorfor alle de sene verdenene her på verdenen blir populære og ikke de raske.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Da det står 25 mill i velkomstmeldingen som blir sendt ut til nye spillere på V9, så har poenggrensen blitt satt ned til 25 mill igjen :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
25 mill gjør at V9 blir en veldig artig server. Et tidlig mål gjør at man ikke slutter med en gang.
 

DeletedUser

Guest
Jeg må innrømme at jeg er spent på utfallet av v9 nå :) Grensa er nesten skummelt lav, så det blir interessant å følge med, iallefall i sluttspillet :D
 
Topp