Allerede?

Hathor Travian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mhm, men andre verdener har vært 80mio..
Hva om to stammer ligger jevnt og har så å si like mye poeng, så komme en stamme og klarer akkurat og holde det i 168 timer, det blir jo bare teit, det må være en soleklar vinner, ikke så vidt..
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
men tiden for vise hvor tette stammene i V 9 blir tror blir 5/6 stammer som drar langt fra på 10 mill og kun 3 igjen på 20 og på 30 står det mellom 2 store ^^ =)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror det er et svar på kritikken teamet fikk for å sette grensen for v8 på 80 mill :) Dessuten har det jamt over virket som om verdenene blir mindre og mindre (selv om det pr. dags dato er flere landsbyer på v9 enn v8) så det kan også være noe av grunnen.

Ellers så er jo tidsrommet vesentlig lenger enn på v8, jeg vil tro at førsteprioritet for stamme nr. 2 da blir å holde førsteplassen fra å nå målet sitt. Men jo, jeg skjønner hva du mener ;)
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
tenk litt på det. det er jo et tak på 20 medlemmer i denne verden. det vil da si at hver medlem må ha 2 mill poeng for å vinne. og det tror jeg blir en stund til det skjer.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jo men så skal du tenke på noen er over 2mill innefor den tid og noen under =) så det vil ta tid men vil tro om 6-7 månder så er denne verden over =)
 

DeletedUser

Guest
Synes det er helt utrolig urealistisk at 1 stamme skal holde en viss antall poengsum i "x" lang tid med en så lav grense. At en stamme har greid å nå grensen betyr ikke at den stammen er den sterkeste. Med en så lav grense kan det meget hende at rank 2 ligger rett bak, med bedre og eventuelt færre spillere (som gjør at rank 1 ligger høyere i poeng) Tok det bare som et eksempel, for om det skjer er jo rett og slett dårlig gjort av teamet å erklære en vinner med en bedre stamme hakk i hæl. Øk grensen nå med en gang, så slipper dere masse mas og krangling om endringer senere.

Peace out!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Haha, McBitch, økes den grensen så slutter jeg asap.

Jeg kan love deg at vi vil ha en vinner når en av stammene har nådd 15 mio, da vil den ha kriget ut alle de andre stamemne og det vil være nesten umulig å få mer poeng pga. verdenens størelse, det vil umulig være 2 stammer på samme størrelse når poenggrensen (som forøvrig er på 25 mio) blir nådd.
 

Hathor Travian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Synes det er helt utrolig urealistisk at 1 stamme skal holde en viss antall poengsum i "x" lang tid med en så lav grense. At en stamme har greid å nå grensen betyr ikke at den stammen er den sterkeste. Med en så lav grense kan det meget hende at rank 2 ligger rett bak, med bedre og eventuelt færre spillere (som gjør at rank 1 ligger høyere i poeng) Tok det bare som et eksempel, for om det skjer er jo rett og slett dårlig gjort av teamet å erklære en vinner med en bedre stamme hakk i hæl. Øk grensen nå med en gang, så slipper dere masse mas og krangling om endringer senere.

Peace out!

Mhm, var liksom det, blir en "første mann til mølla" opplegg, noe som er helt teit..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
V8 har en poenggrense på 80 mio poeng, 3.14 vant for 6 mnd siden, men verdenen blir først avsluttet når dem runder 80 mio..

At 2 stammer skal være like store når en av dem bryter poenggrensen er svært surrealistisk.
 

Hathor Travian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nja, synes ikke det er urealistisk, V1 har holdt på en ganske lang stund nå, V2 tok tid, V3 og V4 og, V5 som har samme speed som V9 (hvis jeg ikke tar grundig feil) er jo ganske jevn.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Nja, synes ikke det er urealistisk, V1 har holdt på en ganske lang stund nå, V2 tok tid, V3 og V4 og, V5 som har samme speed som V9 (hvis jeg ikke tar grundig feil) er jo ganske jevn.

Pr dags dato har v1 165,451 landsbyer - mot v9's 11,847 landsbyer. Derfor er 40 millioner poeng et greit mål for å vinne verden 9. Det har jo også tidligere blitt klagd på uklare definisjoner og grenser på hva som kreves for å vinne en verden - et slikt klart mål gjør den definisjonen klar.
-TrAnxZ
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du vil se at når en stamme får de 40 mio poengene så er de andre stammene på 10 mio kanskje..
 
Topp