Allianse mellom BOS & K44 Oppheva.

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Nei, K44 og BoS er ikke i noe allianse, men stammene har fortsatt dialog med hverandre, på lik linje med de andre stammene K44 er i kontakt med. Både K44 og BoS har hatt noen forandringer de siste par ukene, og det at vår gamle nestleder nå er leder for BoS og at vår nye leder har vært medlem i BoD og BoS gjør ingen forskjell på vår avgjørelse hva denne tråden angår.

hahahhahahha m jeg leser mellom linjene her så er k44 og bos skitt det samme hehehheh dette gjør dere kun for å forvirre :D
 

DeletedUser

Guest
Var det en nervøs latter vi hørte der? :rolleyes:

aldri nervøs :cool: sist jeg sjekka mista faktisk bos to byer i usens sitt kjerneområdet, og hvor mange styrker tror du var i de to byene?

og ikke kom med farming osv osv er vel meget sjeldent at man er ute med alle sine styrker over 6 timer på farmeroppdrag :p
 

DeletedUser

Guest
aldri nervøs :cool: sist jeg sjekka mista faktisk bos to byer i usens sitt kjerneområdet, og hvor mange styrker tror du var i de to byene?

og ikke kom med farming osv osv er vel meget sjeldent at man er ute med alle sine styrker over 6 timer på farmeroppdrag :p

Man vet aldri i BoS.
De farmer nok hele v3 etterhvert, så da tar det vel litt mer enn 6 timer for enkelte :p :rolleyes:

Alt for å skaffe nok ressurser til å bygge mer forsvar :cool:
 

DeletedUser

Guest
Man vet aldri i BoS.
De farmer nok hele v3 etterhvert, så da tar det vel litt mer enn 6 timer for enkelte :p :rolleyes:

Alt for å skaffe nok ressurser til å bygge mer forsvar :cool:

kan godt være mulg det... men i løpet av 6 timer uten forsvar og nærmeste fiende ligger 2 timer unna så kan det hende de styrkene farmer forgjeves hehehe :cool:
 

DeletedUser

Guest
Eg har lært at du berre kan stole på deg sjøl.. :p

Da har me løst det problemet. hehe
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp