Allianse mellom BOS & K44 Oppheva.

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bibamusa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
K44 har i dag besluttet at Alliansen US oppheves med umiddelbar virkning.Mye vil bli sikkert sagt her om hva som er rett og galt.Vi vil ha spillergleden tilbake.Thats it..


Vi ser oss nøytrale i den krigen som er.Spørsmål kan sendest på Pm ingame.

Bibamusa
Leder K44
 

DeletedUser

Guest
samma skeptikerne dag ut og dag inn. tro det eller ei, we don't care.
 

DeletedUser

Guest
Det kan dere få lov til å være, men når har dere sett bibamusa fyre løs med løssluppen propaganda?(nei,annonsere alliansen US når den ble opprettet er ikke løssluppen propaganda) alliansen er opphevet og det vel opp til hver enkelt å tro på det eller ikke.

håper også all "k44 føyer seg etter alt bos foretar seg" kommentarene opphører nå...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Virkelig?

Ser ikke helt for meg at BoS skal klare å stå på egne bein uten å kunne beordre støtte/angrep fra de rundt seg egentlig. Stakkars BoS :)

Yakuza skulle vel vært knust for lenge siden, men blir jo bare større og rykker oppover i rank. Det er jo ganske merkelig, men undergangen begynte vel for ikke lenge siden da de måtte ta inn store spilllere langt unna kun for å holde 1. plassen på listen.

Blir spennende å se hvor lenge de klarer å holder teten, eller om det nå bare går nedover og ut av topp 20 listen :)
 

DeletedUser

Guest
Virkelig?

Ser ikke helt for meg at BoS skal klare å stå på egne bein uten å kunne beordre støtte/angrep fra de rundt seg egentlig. Stakkars BoS :)

Yakuza skulle vel vært knust for lenge siden, men blir jo bare større og rykker oppover i rank. Det er jo ganske merkelig, men undergangen begynte vel for ikke lenge siden da de måtte ta inn store spilllere langt unna kun for å holde 1. plassen på listen.

Blir spennende å se hvor lenge de klarer å holder teten, eller om det nå bare går nedover og ut av topp 20 listen :)
De finner nok nye slaver/stammer til å jobbe for seg, men synes det vises fler og fler svakhetstegn oss BoS nå.
 

DeletedUser

Guest
Bibamusa er vår leder i K44 og har vel ingen grunn til å lyge om dette.
 

DeletedUser

Guest
Nei, var også flere latterlig dårlig nukes. fikk en selv, uten rambukker og greier:D

Skal si jeg ble skuffet da...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp