Amnesti del 3

DeletedUser

Guest
Her ser vi v3s "kuleste og beste" stamme i akson.. Bare barbarbyer.. Til og med masse 3k barbarbyer.. Sammenlign den linken med denne...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det eneste jeg så var en masse adling av en stakkars stammeløs spiller som antageligvis har sluttet for lenge siden + et par tap av byer til TD. Ingen liste å skrike høyt om det der nei ;)

Og adling av gråbyer er kjekt for å tette igjen clusteret. Trodde hylingen om at det er så stakkarslig hadde blitt avsluttet for lenge siden. Er bare på TW-Norge at det er en så stor synd å adle gråbyer. Bare middelmådige spillere prøver å lage en stor sak av det for å prøve å booste seg selv opp.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Eksempel:

Dogz hadde over 10mill poeng i k55, neste stamme var muligens twoj= største spiller der utenom Dogz/Yakuza var Onre som nå er i UNI.
Så kan du se hvor mye som er adlet av alle andre der.(meste av det er grått)(Utenom TD som adler endel av V3 største familiestamme)
Og om du ser rundt på V3 kartet så adler alle i V3 sykt mye gråe og da må vi som Shaman sier tette mellom klusterne ellers kommer andre stammer mellom våre klustre, om du ikke forstår dette så er det samme for meg.
Du får se på Dommolas utregning på od i forhold til stammemedlemmer og stammebytter.
Så kan du regne på om vi bare kjører på gråbyer.
Husker i Januar når det var 2 aktive stammer som hadde 17 av 20 plasser på oda, gjett hvem stammer dette var.
Se ting i ett større bilde.
 
Sist redigert:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
:cool:
Side 1:
Tribes: Yakuza
Players:

Side 2:
Tribes: UNI UNI-XP
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 0
Forskjell: 1

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 8,314
Side 2: 0
Forskjell: 8,314

chart
 

DeletedUser

Guest
Eksempel:

Dogz hadde over 10mill poeng i k55, neste stamme var muligens twoj= største spiller der utenom Dogz/Yakuza var Onre som nå er i UNI.
Så kan du se hvor mye som er adlet av alle andre der.(meste av det er grått)(Utenom TD som adler endel av V3 største familiestamme)
Og om du ser rundt på V3 kartet så adler alle i V3 sykt mye gråe og da må vi som Shaman sier tette mellom klusterne ellers kommer andre stammer mellom våre klustre, om du ikke forstår dette så er det samme for meg.
Du får se på Dommolas utregning på od i forhold til stammemedlemmer og stammebytter.
Så kan du regne på om vi bare kjører på gråbyer.
Husker i Januar når det var 2 aktive stammer som hadde 17 av 20 plasser på oda, gjett hvem stammer dette var.
Se ting i ett større bilde.

Som The Bird sa, man får OD av gråbyer også.
 

DeletedUser

Guest
Det eneste jeg så var en masse adling av en stakkars stammeløs spiller som antageligvis har sluttet for lenge siden + et par tap av byer til TD. Ingen liste å skrike høyt om det der nei ;)

Og adling av gråbyer er kjekt for å tette igjen clusteret. Trodde hylingen om at det er så stakkarslig hadde blitt avsluttet for lenge siden. Er bare på TW-Norge at det er en så stor synd å adle gråbyer. Bare middelmådige spillere prøver å lage en stor sak av det for å prøve å booste seg selv opp.

Så UNIs totale knusing av en forræder med ca. 300 byer og en dommola konto under massivt angrep fra 2 hele stammer pluss SMK da de spilte er bare pinglete greier mens deres barbaradling er utrolig kult og helt fantastisk?
 

Little Big Tor

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så UNIs totale knusing av en forræder med ca. 300 byer og en dommola konto under massivt angrep fra 2 hele stammer pluss SMK da de spilte er bare pinglete greier mens deres barbaradling er utrolig kult og helt fantastisk?

2 hele stammer? hvem da om jeg kan få spørre?:cool:

Hvis du ennå ikke har fattet pointet med gråbyene, siden det står godt beskrevet i denne tråden, så er det vel heller ikke noen vits i å komme med nye forklaringer til deg på den saken, for jeg tviler på at lyset slår seg på hos deg med flere forklaringer. :rolleyes:

Er vel hakket off-topic her nå, så det er vel på tide å havne ON-TOPIC? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hvis man skal være nazi på topic her, så gikk vel egentlig hele topicen ut den 16.06.2010 klokken 17:00. For tråden handler vel egentlig bare om at UNI-spillere fikk et tilbud om amnesti, som nå har gått ut, og dermed har tråden gjort sin funksjon.
 

DeletedUser

Guest
Så UNIs totale knusing av en forræder med ca. 300 byer og en dommola konto under massivt angrep fra 2 hele stammer pluss SMK da de spilte er bare pinglete greier mens deres barbaradling er utrolig kult og helt fantastisk?

En stamme på 60 millioner poeng totalt. Banker en spiller med 300 byer er så veldig imponerende jeg. Er ingenting ekstraordinært med stammend in er jeg redd...
 

DeletedUser

Guest
En stamme på 60 millioner poeng totalt. Banker en spiller med 300 byer er så veldig imponerende jeg. Er ingenting ekstraordinært med stammend in er jeg redd...

Ja, så UNI skulle bare latt ham være.. Gråbyer er mye vanskeligere å knuse.

Little Big Tor skrev:
2 hele stammer? hvem da om jeg kan få spørre?

Nei, jeg mener ikke Yakuza..
 

DeletedUser

Guest
Vil bare infomere om en ting til :p


Er litt tidelig med en krig (hvis noe skjer)

Blir faktisk halve UNI mot halve Yakuza.... Er dumt at ikke alle får være med på den da :( :(
 

DeletedUser

Guest
Ja, så UNI skulle bare latt ham være.. Gråbyer er mye vanskeligere å knuse.

Sa ikke at dere ikke skulle la han være. Jeg sa at det absolutt ikke er noe å skryte av.

La gråbyene være i fred, god ide... Så kan de bare stå der og støve og så kan vi alle bare ta å spre våre clustere unødvendig.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Så UNIs totale knusing av en forræder med ca. 300 byer og en dommola konto under massivt angrep fra 2 hele stammer pluss SMK da de spilte er bare pinglete greier mens deres barbaradling er utrolig kult og helt fantastisk?

Om det er så lite som skal til for å knuse den største UNI spilleren så blir denne krigen kort varig.

Vil bare infomere om en ting til :p


Er litt tidelig med en krig (hvis noe skjer)

Blir faktisk halve UNI mot halve Yakuza.... Er dumt at ikke alle får være med på den da :( :(

Nå vet jeg at det blir HELE Yakuza som kriger, men skal halve UNI krige for være deres problem :rolleyes:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Vil bare infomere om en ting til :p


Er litt tidelig med en krig (hvis noe skjer)

Blir faktisk halve UNI mot halve Yakuza.... Er dumt at ikke alle får være med på den da :( :(


Om det blir krig eller ikke er en ting.
Men blir dette som med BoSS kan man vel si, Alle skal FÅ
Er vel såpass reale:)
 

DeletedUser

Guest
Om det er så lite som skal til for å knuse den største UNI spilleren så blir denne krigen kort varig.

Kontoen har under 500 byer. Den har/har nettopp hatt stammer med tilsammen over 4000 byer mot seg, og den har vært uten støtte også vil jeg tro.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Uni har 10000 byer (inkludert UniXP) så det burde dere klare? Tviler på at dommola har fått 4000nukes mot seg ;) Om UNI ikke støtter kontoen så har de jo gjort en forferdelig jobb, eller så har spilleren (som er lederen i UNI) gitt opp allerede:confused:

Tap av denne størrelsen så tidlig i krigen låver ikke godt for UNI, er jo ~TD~ som gjør store deler av jobben, når Yakuza begynner (ja det kommer til å skje en gang) hva gjør dere da? Ser ikke ut som dere har nok deff til 1 spiller så klarer dere iaf ikke resten av fronten:rolleyes:

Alt du sier her er at dere gjør en dårlig jobb på dommola og at dere sliter selv om krigen ikke har begynt for fullt enda.
 

DeletedUser

Guest
Uni har 10000 byer (inkludert UniXP) så det burde dere klare? Tviler på at dommola har fått 4000nukes mot seg ;) Om UNI ikke støtter kontoen så har de jo gjort en forferdelig jobb, eller så har spilleren (som er lederen i UNI) gitt opp allerede:confused:

Tap av denne størrelsen så tidlig i krigen låver ikke godt for UNI, er jo ~TD~ som gjør store deler av jobben, når Yakuza begynner (ja det kommer til å skje en gang) hva gjør dere da? Ser ikke ut som dere har nok deff til 1 spiller så klarer dere iaf ikke resten av fronten:rolleyes:

Alt du sier her er at dere gjør en dårlig jobb på dommola og at dere sliter selv om krigen ikke har begynt for fullt enda.

Hah, du gir meg en god latter her. :p Forresten tror jeg nye dommola prøver å klare seg selv.
 
Topp