Amnesti del 3

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hah, du gir meg en god latter her. :p

Nja, tror du er litt småredd nå jeg. (se sitatet ditt under)

Vil bare infomere om en ting til :p


Er litt tidelig med en krig (hvis noe skjer)

Blir faktisk halve UNI mot halve Yakuza.... Er dumt at ikke alle får være med på den da :( :(

Og da som det Birdy sa:

Om det er så lite som skal til for å knuse den største UNI spilleren så blir denne krigen kort varig.



Nå vet jeg at det blir HELE Yakuza som kriger, men skal halve UNI krige for være deres problem :rolleyes:

Så tror nok ikke du vil le så mye jeg, gleder meg ihvertfall til å se hvordan ting arter seg, og hva du vil si om en måneds tid :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Om det er så lite som skal til for å knuse den største UNI spilleren så blir denne krigen kort varig.



Nå vet jeg at det blir HELE Yakuza som kriger, men skal halve UNI krige for være deres problem :rolleyes:

Så lite til :eek::eek: 200 angrep på seg dagelig ja ja... Så lite er det å gjøre ja :p



Angrep fra freps og dr.killer lager ikke så stor skadde ass:D
 

DeletedUser

Guest
Yakuza
-
Høyt flyvende tullinger, grusa grundig av en masserekruterendestamme fra rimmen..

DISS!

De fleste av dere har vel slutta nå, kjipt å bli slått av prester og 9-åringer som spiller med faren sin-.- Tar den.

Dere er den i alle fall den første selverklærte "PRO" stammen på .no som ga opp pga en masserekruterendestamme. Det er jo noe å dra med seg det også.. Kudos.

Og ja, selvfølgelig blir det kjedlelig for dere
når vi vinner. Kom ikke her med piss om at uni må time angrepene når de ikke trenger det.

Det er det samme som å be Bale om å plasserer ballen i krysset når målet er åpent.

Kos & klem - Bambam


The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 6 characters.
 
Topp