Amnesti

DeletedUser

Guest
Vi får se på hvor mange det er som kommer til å forlate. Er med i KV fam. Og ledelsen der tar deg ikke seriøst:p
 

DeletedUser

Guest
What??

Hvor ligger nærmeste medlem av denne såkalte ledelsen?

Kan du ramse opp de som "leder" disse stammene?

Kan fortelle dere at jeg har fått noen slike:

Er det sant det du skriver at du skal utrydde alle i VK og VK-B? Jeg vil helst ikke bli ødelagt.. =\

I tillegg har jeg nå skaffet meg 3 spioner, så jeg kan ikke forstå hvordan dere skal klare dere..


Edit.
Der la jeg merke til at du snakker om KV-familien, KV har jeg ingen problemer med overhode.. Så jeg beklager den litt "brå" tonen i denne posten..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
-vorin3
-siri773
-zidane02
-Vossler Azelas
-feddis
-andrnesh
-LadyDivine

Er nå innvilget amnesti.

Resten kan bare drite i å spørre meg om dette ved en senere anledning.
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Wemonster må seriøst lære seg at "to tomater gikk over veien" vitsen ikke er morsom lenger. Hvorfor? Gjentatt for mye, akkurat som det forbanna bildet.

Men kan da bli gøy å se RG mot VK familien. Jeg er dristig nok til å sjenke RG min fulle støtte og tro på at de vinner denne krigen.

Vel, det som var poenget med dette jeg gjore var nettop å se hvor lenge folk satt å så på til det gikk for langt, jeg har nå motatt en advarsel, og alt sammen var en dårlig spøk :p

Uansett, du vet, hvis du gjentar en vits 2 ganger, så er det ikke morsomt, men om du gjør det 200 ganger da blir det morsomt igjenn :p

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Wemonster, jeg vil be deg holde deg til topic.

Skulle du mot all formodning kløne deg utenom en gang til, så kommer RG på besøk.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke se hvordan det der er relevant til topic.

Allierte

Ikkeangrepspakt (IAP)

Fiender
Athena avslutt
~VK~ avslutt
~VK-B~ avslutt
 

DeletedUser

Guest
Hahaha:D

1. Jeg kan ramse ledelsen opp men gidder ikke.:rolleyes:

2. Vet ikke hvor mange det var som forlot men de fleste ble kicket.
Når det gjelder de som forlot, så er jeg ikke sikkert på at du hadde noe med det å gjøre.;)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha:D

1. Jeg kan ramse ledelsen opp men gidder ikke.:rolleyes:

2. Vet ikke hvor mange det var som forlot men de fleste ble kicket.
Når det gjelder de som forlot, så er jeg ikke sikkert på at du hadde noe med det å gjøre.;)

Eyh! Setter du spørsmålstegn ved Hoild Brillan sin kompetanse? Det er ikke akseptabelt. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Denne kommer på oppfordring=)

xxxxx den 17.07. klokken 01:25
Er det sant det du skriver at du skal utrydde alle i VK og VK-B? Jeg vil helst ikke bli ødelagt.. =\

Hoild Brillan den 17.07. klokken 08:45
Mårn du!

Jeg ble bare så umåtelig provosert av denne såkalte ledelsen deres, at jeg hadde ikke noen andre valg enn å reagere=)

xxxxx den 17.07. klokken 12:00
Kommer du til å knuse alle eller hvordan er det? :S

Ja, den er redigert..

Det som er utelatt har ikke dere noe med. Æddabædda.

Men en ting.. Kan Wemonster være samme trynet som dro USENS ned i dass på V3?





Gjør plass til en rapport som er klar i morgen tidlig.
 
Topp