Nedstemt/ikke mulig Angående premium

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Jeg vil gjerne ta opp dette med premium. Det jeg egentlig vil endre på er at man skal kunne endre på om man vil ha premium aktivert eller ikke når man har kjøpt det.
Dette kommer av at jeg synes det noen ganger er litt overflødig med funksjoner, når man bare skal gjøre de tingene man ikke trenger noe særlig oversikt over.

Det jeg vil det skal gå ut på er at hvis man har premium, skal man kunne deaktivere/aktivere premium som man vil. Dette er uavhengig av selve innsettingen og kjøpingen av premiumpoeng. Det at man deaktiverer premium akkurat da, vil ikke si at mer tid legges til premiumen eller noe sånt, bare at det kan bli litt mye stæsj.

Mvh Munchlaxxxx
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Egentlig er det du foreslår at vi bør kunne "pause" premiumkontoen i de tilfellene vi bare sporadisk er avhengige av å ha den?
 

DeletedUser

Guest
Støtter det, men tviler veldig sterkt på at det vil bli godkjent.
 

DeletedUser

Guest
Tviler på at Innogames vil fikse en funksjon som gjør at du kan aktivere premium kun når du skal (feks) trykke mass-rec eller tagge...
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville lagt meg på en tvilsom støtter ikke, blant annet på grunn av det Redswan sa, men også fordi det i så tilfelle nesten ville blitt for "lett" å ha premium. Da er det bare å kjøpe premium for 1 mnd og så bare ikke bruke den annet enn de 15 minuttene for dagen du faktisk trenger det. Blir jo en evighetsmaskin det der.

Dersom man kan legge inn en sperrefunksjon, for eksempel at man ikke kan deaktivere premium på 3 dager elns etter at man har aktivert den, så er jeg derimot med :)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Jeg ville lagt meg på en tvilsom støtter ikke, blant annet på grunn av det Redswan sa, men også fordi det i så tilfelle nesten ville blitt for "lett" å ha premium. Da er det bare å kjøpe premium for 1 mnd og så bare ikke bruke den annet enn de 15 minuttene for dagen du faktisk trenger det. Blir jo en evighetsmaskin det der.

Dersom man kan legge inn en sperrefunksjon, for eksempel at man ikke kan deaktivere premium på 3 dager elns etter at man har aktivert den, så er jeg derimot med :)

Det var ikke dette som var meningen. Formulerte meg kanskje litt feil. Det jeg mente var at man kunne pause premium, og få tilbake normale oppsettet, men at premiumen fortsatt tikket. Dette var bare fordi det enkelte ganger kan bli litt for mye med alle funksjonene når man f. eks. vet at man skal til en bestemt by og f. eks. snipe. Håper dere skjønte hva jeg mente nå.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Som svar til det du mente ville bli vanskelig, kunne det jo være slik at premium måtte være slått av helt til alle bygningsprosjekter er ferdig (uten ekstra betaling for utvidet kø). Det vil si. Hvis du skal bygge de 5 lengstvarende bygningene tar det vel 2-3 dager hvis HQ er veldig lav, så da kunne det jo vært en restriksjon på at Premium må være avslått i over 3 dager ved pausing...just a thought.
 

DeletedUser

Guest
Det var ikke dette som var meningen. Formulerte meg kanskje litt feil. Det jeg mente var at man kunne pause premium, og få tilbake normale oppsettet, men at premiumen fortsatt tikket. Dette var bare fordi det enkelte ganger kan bli litt for mye med alle funksjonene når man f. eks. vet at man skal til en bestemt by og f. eks. snipe. Håper dere skjønte hva jeg mente nå.

Da synes jeg du heller burde venne deg til å ha alle premiumfunksjonene, ellers kommer du alltid til å synes det er litt overveldende når du trenger dem. Jeg husker jeg selv også syntes det var veldig annerledes og litt mye nytt da jeg først skaffet premium, men etter en stund blir du vant til det og klarer du deg knapt uten.

Edit: Du kan velge å fjerne hurtigbaren nå om du ønsker det. Men jeg vil anbefale at du heller venner deg til den.

Edit 2: De nye menygreiene på kartet kan du også skru av om du vil. Er det den som heter "kontekstmeny" tro? Det er iallefall bokser du kan huke av ved siden av kartet, så du kan bli kvitt den menyen.

Endel av den nye grafikken kan du også velge bort. Se over alle innstillingene, så er det mye du kan endre på.
 
Sist redigert av en moderator:

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Joa, men en knapp for å midlertidig slippe alle ekstrafunksjoner kunne vært mulig...når det er sagt er den tredje posten jeg skrev en mulighet.
 

DeletedUser

Guest
Da synes jeg du heller burde venne deg til å ha alle premiumfunksjonene, ellers kommer du alltid til å synes det er litt overveldende når du trenger dem. Jeg husker jeg selv også syntes det var veldig annerledes og litt mye nytt da jeg først skaffet premium, men etter en stund blir du vant til det og klarer du deg knapt uten.

Jeg syns faktisk du nettopp fikk forslaget til munch til å gi usannsynlig mye mer mening. Dersom du ikke klarer deg uten det blir du jo nødt til å kjøpe nytt, mens med en funksjon som gjør at du kan være vant til det vanlige oppsettet blir ikke premium-mangelen noe sjokk når du først mister den. Dersom Inno får snusen i dette argumentet blir det nok aldri gjennomført, men vi trenger jo ikke å fortelle dem det... :rolleyes: :p

@Munch: Jeg syns det virker mer logisk å gi restriksjoner på når man kan slå av premium, heller enn når man kan slå det på. Tross alt er jo poenget at premiumpoengene skal bli brukt opp, og da ville det faktisk til og med vært bedre med 15 minutter hver dag enn 15 minutter hver tredje dag. Jeg mener isteden at man i det tilfellet burde sperret funksjonen for å slå av premium i noen dager, eventuelt kan man sette en sperre på begge. Selv om det kanskje ikke er like fristende å slå av premiumen når du kanskje trenger den dagen etterpå, er jo alternativet at du må ha den i enda tre dager isteden for at man kan slå den av på den andre dagen. Om du skjønner hva jeg mener :eek:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du kan velge å ha premiumkonto i så lite som 3 dager av gangen, det synes jeg bør være tilstrekkelig.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Må si meg enig med Tom her. Forstår på ingen måter nytten av denne muligheten ? Bare det å bla i byene dine tar jo uansett 13 år uten premium så hvorfor den skal deaktiveres skjønner ikke jeg o_O
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Fordi man ikke har tenkt til å bla igjennom alle byene, men har en oppgave som ikke krever all hjelpen som premium jo gir til det som tar mye tid. Men når det kommer til f.eks. timing av angrep eller sniping skulle i alle fall jeg ønsket meg denne muligheten. Last comment.
 
Topp