Angreps antall

DeletedUser

Guest
Det er kjent at man må sende 5 speidere på bebodde byer.
1 speider på grå..

Også måtte man sende minst X antall menn når man skulle angripe.

Som den poenghora jeg er har jeg nå passert 700p, og da kommer denne regelen opp.

Angrepsstyrken må minimum bestå av 7 landsbyboere.

Noen som kjenner til den regelen?
Og vil den øke etterhvert som jeg fortsetter å hore opp poengene mine?


Hilsen
Bekymret Bestemor
 

DeletedUser

Guest
Hvor finner jeg oversikten over den regelen Fuzz?

Er litt nysgjerrig her.
 

DeletedUser

Guest
Dette kommer vel helt an på størrelsen på den du angriper?
For dette har jeg da vært borti flere ganger før.
 

DeletedUser

Guest
Det synes jeg høres sært ut.

Så da jeg har 2 000 000 poeng må jeg sende 20 000 minst i vært angrep.

Det ødelegger spillet ikke lov til å sende fakes liksom!!!!!

Tja, jeg bare gjengir det jeg har hørt. Og du kan spørre f.eks POKE ME (som har spillt på verdener hvor dette er tilfelle) om det er korrekt.
 

DeletedUser

Guest
Det synes jeg høres sært ut.

Så da jeg har 2 000 000 poeng må jeg sende 20 000 minst i vært angrep.

Det ødelegger spillet ikke lov til å sende fakes liksom!!!!!

Jippi!

jeg er dør ikke ut!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hmm, så hvis du har sånn 2m poeng og skal sende adelstog må du sende 1 og 1 adelsmann fra forskjellige byer, fordi du kan ikke sende tog, så det blir enten veldig lett å snipe, eller mye stress med å time adelsmenne til å treffe rett etter hverandre fra forskjellige byer. Har ikke sett noen steder i annonseringene at fakes og adelstog vil være umulig på denne serveren etter en viss poengsum.....

Kan admin være så snill og slå av dette tullet her, ødelegger jo hele spillet, eller i det minste gjøre et forsøk på å få innogames til å slå det av....
 
Reaksjonspoeng
1
Hmm, så hvis du har sånn 2m poeng og skal sende adelstog må du sende 1 og 1 adelsmann fra forskjellige byer, fordi du kan ikke sende tog, så det blir enten veldig lett å snipe, eller mye stress med å time adelsmenne til å treffe rett etter hverandre fra forskjellige byer. Har ikke sett noen steder i annonseringene at fakes og adelstog vil være umulig på denne serveren etter en viss poengsum.....

Kan admin være så snill og slå av dette tullet her, ødelegger jo hele spillet, eller i det minste gjøre et forsøk på å få innogames til å slå det av....

Jeg går ut i fra at det er en max på rundt 100 innbyggere.
 

DeletedUser

Guest
Det synes jeg høres sært ut.

Så da jeg har 2 000 000 poeng må jeg sende 20 000 minst i vært angrep.

Det ødelegger spillet ikke lov til å sende fakes liksom!!!!!

Er du helt tullete? Selv om denne regelen er helt tilbakestående så er den ikke helt ekstrem heller.
 

DeletedUser

Guest
hvor kommer alle disse tilbakestående reglene fra a?? Latterlige greier!
 

DeletedUser

Guest
Nei. Jeg så noen si at de hadde spilt med det før, og at det hadde gått over 70.

Kaan jo hende det ikke er sånn her, men Innogames har gjort en del syke moves i det siste.
Vel, isåfall så er det virkelig sykt.
Inno liker virkelig å beskytte mindre spillere.
 
Reaksjonspoeng
1
Hvilket egentlig er ganske meningsfult, med tanke på at de ikke vil ha spillere til å slutte før de får begynt (slik at de ikke får kjøpt premium og brukt $$$), men det får da være grenser! De vil vel holde de gode gamle spillerne ved like også?
 
Topp