Angreps antall

DeletedUser

Guest
Hvilket egentlig er ganske meningsfult, med tanke på at de ikke vil ha spillere til å slutte før de får begynt (slik at de ikke får kjøpt premium og brukt $$$), men det får da være grenser! De vil vel holde de gode gamle spillerne ved like også?
Holder i masse med moral spør du meg.
 

DeletedUser

Guest
Er du helt tullete? Selv om denne regelen er helt tilbakestående så er den ikke helt ekstrem heller.

Jeg håpet at noen visse modder skulle våkne til å gi meg svar bare. Derfor overdrev jeg for å få folk til å ta det litt dramatisk :p

Kanskje fortere svar fra mod?

Nei, spørs om de gidder å lese gjennom masse spam.
 

DeletedUser

Guest
Jeg håpet at noen visse modder skulle våkne til å gi meg svar bare. Derfor overdrev jeg for å få folk til å ta det litt dramatisk :p

Kanskje fortere svar fra mod?

Nei, spørs om de gidder å lese gjennom masse spam.

Som trådstarter skal jeg poste 1. tråden under spørsmål. Der bør man få svar fra admin/moderatorer.
Vet Hansemann er flink gutt å leser igjennom alt her, men tror nok ikke han sitter inne med svaret.

Klem
Bestemor
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Tro det eller ei, jeg gnager meg gjennom all spammen som blir forært vårt herlige forum.

Poenget er at jeg tviler helt ærlig talt på at selv admin vet det. Eller bryr seg...Dunno.

Men uansett så har jeg altså ikke noe godt svar. "Ingen anelse" må være det eneste som summerer det opp ganske bra.
 

DeletedUser

Guest
Tro det eller ei, jeg gnager meg gjennom all spammen som blir forært vårt herlige forum.

Poenget er at jeg tviler helt ærlig talt på at selv admin vet det. Eller bryr seg...Dunno.

Men uansett så har jeg altså ikke noe godt svar. "Ingen anelse" må være det eneste som summerer det opp ganske bra.

:eek:
Ros til deg :p

Lurte bare på om det var mulig å få uttalelse i det minste.
 

DeletedUser

Guest
Nå får jeg ikke farmet småtassene rundt meg lenger heller.
Sigh..

Inntil 7.3. 17:02, målet kan bare angripe, eller bli angrepet, hvis forholde av poeng angriper og forsvarer ikke er mer enn 20.
 

DeletedUser

Guest
Det er lattelig :eek: Vi burde storme lokalene til innogames elns liiiiiiiiizm :rolleyes:

*kjeder meg*
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fy f*** så ultimat teit. Håper dette bare gjelder røde byer? Ille nok om jeg mister halvparten av farmene mine i 1-2 uker til de blir gråe..
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dette blir nå hakket for latterlig. Dette er regler som kan gjelde i en verden for de yngste spillerne - 10-15 år (ja, det finnes noen i denne aldersgruppen som takler en voksen spillverden, så jeg mener ikke ALLE dere). Dette spillet kan være ganske brutalt og for noen av barna ville nok de hatt bruk for disse reglene for å ha et mer jevnt spill.

Men for oss "voksne" blir det noe latterlig og overkjørende. Nattbonusen digger jeg, den er fin å ha. Fake reglene kan jeg akseptere. Men at man ikke kan angripe folk fordi de er for små? Jeeez.
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må si at jeg ikke er særlig interessert i å bruke noen flere kroner på innogames. PKen min gikk ut på v1 i dag, kanskje jeg bare skal slette den kontoen med en gang som en liten protest mot gutta boys i innogames?

Hehe, hva om alle slettet kontoen i en verden, samme hva verden. Men bare for å vise dem vårt standpunkt. Hadde vært konge.
 

Zagzagel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må si at jeg ikke er særlig interessert i å bruke noen flere kroner på innogames. PKen min gikk ut på v1 i dag, kanskje jeg bare skal slette den kontoen med en gang som en liten protest mot gutta boys i innogames?

Hehe, hva om alle slettet kontoen i en verden, samme hva verden. Men bare for å vise dem vårt standpunkt. Hadde vært konge.

Jeg sletter for pokker ikke min, jeg har ikke mere enn en (med dette nicket) :rolleyes:
Og det er liksom ikke noe vits heller, de legger ikke merke til sånne barnsligheter vættu.
Og de bryr seg rett og slett ikke om det, for vær dag som går (kansje ikke akurat vær dag) så prøver nye folk spille og mange av dem fortsetter.
Så de vil alltid få folk til å betale:p

Men slett kontoen din på v.1 du, så har jeg en fiende mindre der :D
 

DeletedUser

Guest
Disse reglene med at man ikke kan angripe folk som er for små var på v2 også husker jeg..
 

DeletedUser

Guest
Mister farms på dette jo - og nå som vi vil ha raskere vekst og forskjellen bli større vil vi miste enda fler.
Vil det bli avvikling av dette snarlig eller må vi vente til 7/3?
 
Topp