Angrer nå?

DeletedUser

Guest
Har grodd litt twstats de siste dagene, og noe som slår meg er at det ikke akkuratt har gått så bra for de som gikk fra FKR til IB når FKR gav seg. Marioriteten av de som gikk over har nok ikke fått det så bra som de så det for seg. Flere har gått frå, flere har blitt mer eller mindre innakive, flere har fått juling fra BOL og RNG.. Resten er gråbyhorer.. Det får meg til å lure om de angrer når de valgte å gå til IB.. hehe. Ville det samme skjedd om de hadde gjort et annet valg? Neppe - tror jeg.

Her er en oversikt over dem som valgte å gå til IB:

ostore - adlet seg opp på gråbyer etter at han joinet ib. Har i senere tid fått juling fra BOL, og det går nedover.

matsi3 - adlet seg opp på gamle pensjonerte renegadespillere som hadde sluttet og en haug med gråbyer etter at han joinet IB. I senere tid har det gått nedover.

Guffen - etter å ha joinet ib adlet han en del gamle renegadere som hadde sluttet, en del gråbyer og et par byer fra David93 som gikk til BOL.

terhals - Wow.. Gråbyer er tydligvis den største fienden hans.. hehe. Trenger vel ikke si så mye mer. Mtp bellligenheten måtte han vel gå til IB ettersom han ikke hadde sjangs til å overleve ellers.

Teacher - Skiller seg ut i mengden. Utenom alle gråbyene han har noblet, var han også kjapt ute med å adle byer fra RNG. Har i ettertid stoppet litt opp, og mistet litt byer til BOL og RNG.

Warlord - Kom til IB, adlet en hel del grått, så kom RNG og gav han juling.. Bare små rester av han igjen nå. Nedtur hehe.

BigStorm - Kom til ib, var der en liten stund men var nok ikke fornøyd og stakk til RNG. Der gav han seg og mistet mange byer til IB.

ErikBorkvik - Kom til IB, fikk litt juling av Glitter og Dannemann. Det ble for mye for ib-ledelsen og han ble kastet ut og fikk deretter enda mer juling av bol. Levde en stund til før han sletta seg.

blinladen - kom til IB, adlet litt av RNG - noe han kanskje ikke burde gjort. Fikk RNG på nakken og mistet mange byer. Har etter det tatt en del grått. Sørgelig syn.

Tyrus The Great - kom til ib, adlet litt innaktive byer. Det var det. Har vært innaktiv siden.

benny3 - Kom til ib, adlet deretter mange innaktive renegadere som hadde sluttet. Adlet derrettter en del av Balle Klorin før han fikk bank av BOL og mistet store mengder byer. Har i den siste tida våknet litt igjen og adlet litt gråbyer.

sponmann - Adlet en del grått da han kom til ib, og har mistet et par byer til BOL . Det var det. Innaktiv som få - fetteren til Maleficare. Tw-skillsene til Maleficare ligger ihvertfall ikke i slekta, da sponmann ikke imponerer litt en gang!

dalle244 - Kom til IB, fant ut at det ikke var fin plass å være, gikk et par dager senere til RNG og sluttet deretter.

endel - var i ib et par dager før han gikk ut igjen. Har i den siste tida vært i K102SE. Synd for ib, han var en god spiller.

Elimin@tor - han kom, han så, han sluttet. Synd for IB, en som kunne holdt det sosiale oppe!

Gamer - kom til ib, tok 3 byer før han slutta.

Keepern - samme som med Gamer.

Crazykris - kom til IB, tok et par byer. Så kom BOL og RNG tok byer av han før han ble inadlet og sletta.

Imperial Warrior - Kom til IB, mista 4 byer og slutta.

Torisboy - kom til IB, fikk RNG på ryggen. Mista mange byer. Ble innadlet.

david93 - Kom til ib, så at det ikke fantes håp der og gikk til BOL <3

kahlua
- Gikk til IB, fikk bank av BOL. Ble kasta ut. Adlet grått. Slutta.

hadenmann
- Gikk til IB, gjorde det ok der men fant ut at stammen var så
kjedelig så han slutta.

Lord Beaverbrook - Samme som hadenmann.

hansleonard - Kom til ib, adlet et par byer og slutta.

stisund - kom til ib, mistet et par byer. Slutta.

Badass - Kom til ib, har adlet grått og vært inaktiv siden.

(Det skal sies at ikke alle joinet ib med det samme. Noen av dem var også innom en stamme laget av avkommet til FKR før de gikk til ib.)

Syntes at det er synd at det har endt slik ettersom at flere av disse var gode spillere, og svært hyggelige personer. Men men.. når dem gjør tabben å velge ib så er det ikke rart de fleste gikk på en smell ;)
 

DeletedUser

Guest
Det skal også sies at flere av de som gikk til IB, når Core sluttet, har hat mye av den samme skjebnen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg angrer på at jeg i det hele tatt joinet BOL :cool:
For det fikk meg til å savne min tid i Core <3
IB har bare tatt over førsteplassen og har mange fiender. Noen likheter vil jeg da si :)

Får bare håpe at BOL og RNG gir opp krigen. For dette ender ikke med noen seier til en stamme. I hvert fall ikke i vår levetid. Så syntes vi heller kunne slått oss sammen og koset oss skikkelig! :D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
1. Terhals hadde greid seg fint der oppe alene vs IB.

2. Magic, du er patetisk. Å sammenligne Core og IB er som å sammenligne går bare ikke. Det er som å sammenligne din lille stake imot en gigansk og feit stake fra statene..., Altså

la oss se på noen true facts

IB har hvor mange ganger flere medlemmer enn Core? 3-4x ? Ye...det er en del for mange spør du meg...
IB har hvor mange flere drittunger enn det var i Core? x5? eller er vi oppi x6?
IB har hvor mange fiender? Verdenskrigen er vel så og si 50/50 nå. (ye, er helt rett, men still), i forhold til Core sine ja, seg mot alle. Var nok større tall som var imot oss da.
IB har etter det jeg vet og har erfart og hørt, ikke i nærheten det samme samholdet som vi hadde i Core. (la oss ta et eksempel, noen som husker SKYGGE? og hva han gjorde for stammen og hva vi gjorde for han? Nei mann, det var tider...
Det du viser til i IB og prøver å utgi deg for, det derimot, er noget annet en taperfakter.

Så shut it magic nub
 

DeletedUser

Guest
hii hii, dere ib folk vet ikke hva dere misser ut på i bol !! Vi tenkte på å gjennomføre en sånn åpen dag i bol, for Ib spillere..
Tanken var at dere kunne komme inn å se hvor gøy vi hadde det. Se hvordan det var å vinne/lede alle kriger man deltok i, SAMT se hvor uber kule våre medelemmer er med sine digge skills.

Meeeeeeeen, vi slo tanken fra oss da vi tenkte at dette ville skape samme effekt som å invitere et busslass med kids fra Sierra Leone på Norway Cup. De føler standaren var hundre hakk bedre enn hva de er vant med, å nekter å dra hjem igjen. Vi ender opp med 300 søknader fra IB skinn som vil bli i Bol, og det hele utvikler seg bare til å bli en lang prosess med ekstremt mye byråkrati.

Neeeeeeeeei, Det har vi ikke tid til. *sender tog på lamps*
 

DeletedUser

Guest
Føler jeg blir angrepet hele tiden her :/

Er skuffet over dette jeg. Isteden for å spørre hva slags likheter, hamrer du på med ting som er forskjellig.. Og IGJEN så sier du det samme gamle om meg. Er ikke jeg som er patetisk, men kan si jeg er litt patetisk hvis vi går etter denne beskrivelsen av patetisk:
Artikkel
patetisk (av gr. pathos, lidelse), følelsesfull, lidenskapelig
http://www.caplex.no/Web/ArticleView.aspx?ID=9326948

Uansett.. BOL reklamerer for god stemning. Ikke en god stamme, men et godt sosialt miljø. Ser ut som det er det eneste de har å komme med. Ser også ut som de søker etter de litt mindre erfarne spillerne fordi de vet at de store, gode spillerne ikke biter på kroken.

Og det hadde vært fint hvis vi slapp å høre dine tanker om alt brann. Stemningen hadde nok blitt litt bedre da...;)
 

DeletedUser

Guest
Halla, jeg er en motgangssupporter :p Jeg kjemper med taperene til siste slutt ;) La oss vise BOL at vi er de største sossiale taperene uten liv a folkens :p
 

DeletedUser

Guest
1. Terhals hadde greid seg fint der oppe alene vs IB.

2. Magic, du er patetisk. Å sammenligne Core og IB er som å sammenligne går bare ikke. Det er som å sammenligne din lille stake imot en gigansk og feit stake fra statene..., Altså

la oss se på noen true facts

IB har hvor mange ganger flere medlemmer enn Core? 3-4x ? Ye...det er en del for mange spør du meg...
IB har hvor mange flere drittunger enn det var i Core? x5? eller er vi oppi x6?
IB har hvor mange fiender? Verdenskrigen er vel så og si 50/50 nå. (ye, er helt rett, men still), i forhold til Core sine ja, seg mot alle. Var nok større tall som var imot oss da.
IB har etter det jeg vet og har erfart og hørt, ikke i nærheten det samme samholdet som vi hadde i Core. (la oss ta et eksempel, noen som husker SKYGGE? og hva han gjorde for stammen og hva vi gjorde for han? Nei mann, det var tider...
Det du viser til i IB og prøver å utgi deg for, det derimot, er noget annet en taperfakter.

Så shut it magic nub

Hvorfor måtte du krangle med Grim espen?!

kanksje gode gamle core hadde regjert verden den dag i dag.
Det var den beste stammen jeg har vært i...
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
jeg krangler aldri, bare diskuterer. Og jeg det var ikke jeg som begynte den diskusjonen der :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
samma kan det være, dersom vi hadde mistet noen (utenom svenskene) hadde det ikke blitt den samme stammen uansett ;)
vi så det etter du dro...
 

DeletedUser

Guest
ostore - adlet seg opp på gråbyer etter at han joinet ib. Har i senere tid fått juling fra BOL, og det går nedover.


...og der var han også ute av ib.. Tok jeg for mange byer av han??? Shame on me :(
 

DeletedUser

Guest
...og der var han også ute av ib.. Tok jeg for mange byer av han??? Shame on me :(

Nei. En veldig uheldig sak som ikke har noe med BOL sine "fantastiske" angrep mot Ostore heller.
Du tatt mange byer? haha..

Har sittet ostore en stund. Synd jeg ikke har hatt tid til å dodge mer. Har tatt ut noen tog :)
Moro når det er så dårlige angrep :D

IgStar er noe for seg selv. htjostheim "general" i BOL, bruker 1-2 dager på å adle en tom by! Good teamwork guys!
Thoret prøve seg på noen gamle stackede byer, tatt noen få tomme, men de var langt uti huttiheita :p
david93 har skuffa enormt. Stort potensiale der, men elendig på forsvar og angrep! Og HELT forferdelig på det å prøve å "skremme" :rolleyes:
Sender mange angrep fra samme by og alle er fakes :/

BOL har noen gode spillere, men det blomstrer av noobs også ;)
 

DeletedUser

Guest
Vel, dette er oversikt over hvor mye poeng han har mistet over 4 uker:
image.php


Han har mistet byer til IgStar og htjostheim. Thoret har tatt noen enkle byer i ødeland.
Så hvilke byer har du tatt? Og hvis du er en av de over, så får jeg beklage.

Men uansett.

IgStar bruker utrolig lang tid på å ta en tom by. Adelstogene består av forsvarstropper og det er timer i mellom hver adel.. (10-20 sek for de som ikke forstod det..) Det er også håpløs nuking av byer som ligger langt unna, tar ut samlingsplassen og thats it :)

Nå har noen flere i BOL heng seg på. En sjanse for ODA poeng her :)
Eneste gode muligheten vil jeg si :D

Håpløse angrep mot ostore. Veldig skuffet der. Men dere har vel sikkert en eller annen forklaring der også. For BOL er den beste stammen!:p
 
Topp