Angrer nå?

DeletedUser

Guest
Vel når ostore ikke gir særlig motstand når vi angriper han så gir jeg da søren i å time og holde på for å få det til å se fint ut da.. Den som ikke imponerer da er vel dere. Ettersom jeg har klart å t 34 byer av han med de angrepene som du kaller håpløse, så er det DERE som er håpløse som ikke klarer å forsvare disse byene.

Selvfølgelig klarer jeg også å time, men jeg gidder ikke bruke min dyrebare tid på sånn når det ikke trengs. Men selvfølgelig.. hvis jeg skal se det fra dine øyne som ikke har annet å gjøre enn å time angrep på fritida, så blir det jo anerledes.

Jepp, du klarte å stoppe 2 adelstog på den ene byen.. Veldig imponerende Ole.. 1 by.. Hva med de resterende 34 jeg har tatt?
 

DeletedUser

Guest
Vel, dette er oversikt over hvor mye poeng han har mistet over 4 uker:
image.php


Han har mistet byer til IgStar og htjostheim. Thoret har tatt noen enkle byer i ødeland.
Så hvilke byer har du tatt? Og hvis du er en av de over, så får jeg beklage.

Men uansett.

IgStar bruker utrolig lang tid på å ta en tom by. Adelstogene består av forsvarstropper og det er timer i mellom hver . Veldig skuffet der. Men dere har vel sikkert en eller annen forklaring der også. For BOL er den beste stammen!:p

hell right! Bol ftw!!.

Og forstår godt xano, ekle hans feil at han har et liv i motsettning til deg..

Kunne lagd den VANSKELIGSTE gåten i ett adeøsangep, som ingen av dere ville ha forstått, men hvorfor skulle eg egentlig gjøre deg? Kunne like greit bare ha nuket og adlet på den tiden eg tenker og gjør det og fått halvparten av troppene tilbake.

Og etter som eg har sett, så ekke ib angrep now å "skryte av heller"

hmmm.. Fikk et med 30 sec mellomrom mellom VÆR angrep + nuke som ankom 12 timer før.

Men han hadde sikkert en unskyldning med irl, så eg forstår han.
 

DeletedUser

Guest
Vel når ostore ikke gir særlig motstand når vi angriper han så gir jeg da søren i å time og holde på for å få det til å se fint ut da.. Den som ikke imponerer da er vel dere. Ettersom jeg har klart å t 34 byer av han med de angrepene som du kaller håpløse, så er det DERE som er håpløse som ikke klarer å forsvare disse byene.

Selvfølgelig klarer jeg også å time, men jeg gidder ikke bruke min dyrebare tid på sånn når det ikke trengs. Men selvfølgelig.. hvis jeg skal se det fra dine øyne som ikke har annet å gjøre enn å time angrep på fritida, så blir det jo anerledes.

Jepp, du klarte å stoppe 2 adelstog på den ene byen.. Veldig imponerende Ole.. 1 by.. Hva med de resterende 34 jeg har tatt?

Huff.. Da er jeg enda mer skuffet Xano. ostore har vært en uheldig affære med mange ting som ikke gikk opp i opp.
For å si det så du forstår det.. Hadde han vært i BOL, hadde han blitt kicket for en god stund siden. Vet hvordan dere skyver spillere vekk.

Det tar faktisk kortere tid å sende ett 1 sek tog enn et tog som tar 20 sek mellom hver adel... lol..

Ostore har også oversteget KV tiden, så det er ikke mulig å angripe tilbake. Da jeg satt kontoen og jeg kunne angripe, merket david det..
 

DeletedUser

Guest
Huff.. Da er jeg enda mer skuffet Xano. ostore har vært en uheldig affære med mange ting som ikke gikk opp i opp.
For å si det så du forstår det.. Hadde han vært i BOL, hadde han blitt kicket for en god stund siden. Vet hvordan dere skyver spillere vekk.

Det tar faktisk kortere tid å sende ett 1 sek tog enn et tog som tar 20 sek mellom hver adel... lol..

Ostore har også oversteget KV tiden, så det er ikke mulig å angripe tilbake. Da jeg satt kontoen og jeg kunne angripe, merket david det..

At du er skuffet driter nå jeg i. Det gjør meg da ingenting.

Åjaaaaada, det vet du vel.. La oss se hvor mange spillere vi har "skubd" bort det siste året i forhold til dere. Hos BOL teller jeg 36 stykker, hos ib teller jeg 64 stykker (teller ikke med de som har gått ut og inn igjen på kort tid). Veeeeel, magic n00b.. For all del dere er da langt flinkere til å skubbe bort spillerne deres. Så shut it! Det finnes nok ok grunner til at de har blit kicka eller gått ut av stammen, men det er det i bol også. Faktisk hadde ib flere medlemmer enn BOL når krigen starta, oh snap! Så jeg syntes du kan spare deg for slike usmaklige inlegg. Hva med å gjøre litt research før du begynner den hersens mun-diareen.

Jess det har sikkert kortere tid å sende 1 sek tog med faner og sånn, det vet jeg. Men når jeg mener timing mener jeg også at nukene skal komme like før adelsmennene. Hvis ikke er det jo ikke vits med 1 sek tog.. Men for all del, jeg kan begynne å sende 1 sek tog jeg på dere. Ikke noe problem.

At han hadde oversteget KV tiden viser jo bare hvor elendige dere er. Det skjer så og si aldri i bol..
 

DeletedUser

Guest
At du er skuffet driter nå jeg i. Det gjør meg da ingenting.

Åjaaaaada, det vet du vel.. La oss se hvor mange spillere vi har "skubd" bort det siste året i forhold til dere. Hos BOL teller jeg 36 stykker, hos ib teller jeg 64 stykker (teller ikke med de som har gått ut og inn igjen på kort tid). Veeeeel, magic n00b.. For all del dere er da langt flinkere til å skubbe bort spillerne deres. Så shut it! Det finnes nok ok grunner til at de har blit kicka eller gått ut av stammen, men det er det i bol også. Faktisk hadde ib flere medlemmer enn BOL når krigen starta, oh snap! Så jeg syntes du kan spare deg for slike usmaklige inlegg. Hva med å gjøre litt research før du begynner den hersens mun-diareen.

Jess det har sikkert kortere tid å sende 1 sek tog med faner og sånn, det vet jeg. Men når jeg mener timing mener jeg også at nukene skal komme like før adelsmennene. Hvis ikke er det jo ikke vits med 1 sek tog.. Men for all del, jeg kan begynne å sende 1 sek tog jeg på dere. Ikke noe problem.

At han hadde oversteget KV tiden viser jo bare hvor elendige dere er. Det skjer så og si aldri i bol..

Du høres ut som en liten jente som alltid vil ha viljen din :)

Og ang det andre du sa... Care? :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
All Creds til Xano.... Klapp på skulderen bla bla bla, du har fått poenget dit og dine 5 sek. i rampelyset.... selvskryt er bedre enn ingen skryt.... stå på
 

DeletedUser

Guest
Vil skryte litt av Bol jeg. Trivelige folk, i hvertfall de jeg har pratet med der :) Og så gir de meg en sabla god ODA...
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært utrolig interessant å høre hele BOL sin historie. Samme med IB og RNG sin. Og HVIB selvsagt.

Det ville blitt utrolig langt, men det hadde vært sabla interessant :)
 

DeletedUser

Guest
Helt enig Magic. Kjenner jo IB sin, men de andre kunne vært veldig gøy å få høre om.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
lest første andre og tredje innlegget.
Trekker konklusjonen; MB tar feil og ib er en stamme med masse egoister som bare vil ha terreng og beskyttelse fra de store tallene
 

DeletedUser

Guest
Xano skrev:
endel - var i ib et par dager før han gikk ut igjen. Har i den siste tida vært i K102SE. Synd for ib, han var en god spiller.

Det var jeg som tokk endel inn i IB, før jeg innså at dette ikke var en stamme for meg :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Meh, IB sine medlemmer må selv høre på hva dem mener. Dere kan ikke komme og påstå at "det og det" skal være det beste for stammen :eek:. Nå må jeg jaggu i at jeg mista mye av respekten min ovenfor dem som står her og prøver og forklare hvordan medlemmene i IB har det. Bedre stamme på V1 finnes det ikke. Menmen, bra forsøk, BOL(ler).
 

DeletedUser

Guest
Hehe. At gjengen som stakk til IB har slutta eller blitt inaktive er jo så og sei ikkje det eg bryr meg mest om akkurat. Det er forsåvidt sånn i alle stammer, mange går lei og gidd ikkje bruke all sin tid på tw, det er jo forståelig det. Det er et tidskrivende spill, absolutt, og det er ikkje alle som har tid eller orker det.
Selfølgelig kan man ikkje sitte her og sei at me veit kossn IB spillere har det, men eg rekne med IB stammen er som alle andre stammer her på V1. Det beste er jo det at alle stammene er ulike, hadde vert kjedelig om alt hadde vert heilt likt.

Det er mange som har et "hat" til IB, det er det ikkje til å legge skjul på. Eg kan ikkje sei at eg hate IB, da eg ikkje liker det ordet, eg vil heller sei at eg ikkje liker de, og sånn har det vert heilt siden mine gamle dager som antonine. Sånn har det berre blitt, og det vil nok fortsette og være sånn.

Men BOL, RNG og IB f.eks er tre heilt forskjellige stammer som har et mål: angripe fienden.
 

DeletedUser

Guest
Hehe. At gjengen som stakk til IB har slutta eller blitt inaktive er jo så og sei ikkje det eg bryr meg mest om akkurat. Det er forsåvidt sånn i alle stammer, mange går lei og gidd ikkje bruke all sin tid på tw, det er jo forståelig det. Det er et tidskrivende spill, absolutt, og det er ikkje alle som har tid eller orker det.
Selfølgelig kan man ikkje sitte her og sei at me veit kossn IB spillere har det, men eg rekne med IB stammen er som alle andre stammer her på V1. Det beste er jo det at alle stammene er ulike, hadde vert kjedelig om alt hadde vert heilt likt.

Det er mange som har et "hat" til IB, det er det ikkje til å legge skjul på. Eg kan ikkje sei at eg hate IB, da eg ikkje liker det ordet, eg vil heller sei at eg ikkje liker de, og sånn har det vert heilt siden mine gamle dager som antonine. Sånn har det berre blitt, og det vil nok fortsette og være sånn.

Men BOL, RNG og IB f.eks er tre heilt forskjellige stammer som har et mål: angripe fienden.

Nå har det seg jo slik at både RNG og BOL angriper IB da :)
Dere var jo bare begge for late til å gå etter hverandre, og da er IB lett å angripe... Alt annet er egentlig bare bull.. Har jo opplevd det selv :)
 

DeletedUser

Guest
Nå har det seg jo slik at både RNG og BOL angriper IB da :)
Dere var jo bare begge for late til å gå etter hverandre, og da er IB lett å angripe... Alt annet er egentlig bare bull.. Har jo opplevd det selv :)

Nå tror jeg du husker ting litt anderledes enn hva jeg gjør, magic. BOL hadde aldri no 'valg' i denne sammenhengen. IB erklærte krig mot oss. På det tidspunktet var vi allerede i krig med TMR og TNR. Dvs, vi hadde de største stammene mot oss og dere tok den lettvinde utveien i håp om å regelrett knuse oss i stort overtall.

Så, etter en stund skiftet TNR/RNG side i krigen. Det kan på ingen måte ha vært fordi de var for late til å krige. Forenklet sett, så hadde de ingen front - hvertfall ikke mot BOL. De valgte altså å gå til krig i stedet for å late seg... :)
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Glitter tnr/rng gikk imot ib etter fkr merget med dem:)

Nei.

BOL og IB hadde vært allierte lenge, og vi hadde ingen planer om å bryte den avtalen. Den skulle i utgangspunktet vare til slutten av spillet.

Rundt starten av 2009 planla derimot Core/WC litt av hvert, de skulle gå over til FKR/TNR sin side, og slåss mot BOL og IB.

BOL, IB og FKR/TNR inngikk så en avtale (på initiativ av Renegades) som skulle vare til Core/WC var borte. Deretter skulle det bli krig med BOL og IB på en side, og FKR/TNR på den andre siden. Vi var innstilt på å beholde denne avtalen.

Etter en stund gikk BOL til krig mot FKR/TNR. Dette var før WC/Core var borte. Det finnes sikkert gode argument for hvorfor de gjorde det, men vi så på det som et brudd av avtalen vi hadde inngått. Vi inngikk dermed en allianse med FKR/TNR, slik at vi kunne fullføre hva vi hadde startet, og etterhvert så ble det til at IB og BOL bare hadde IAP.

Den neste tiden var det en del gnisninger mellom BOL og IB. Blant annet om IBs rekruttering av noen fra Core etter deres oppløsning, gråbyadling av BOL helt inntil spillere i IB et stykke fra BOLs egen klynge, dårlige diplomatimøter osv. Slik situasjonen var da, var krig uunngåelig, og det er begge sider ansvarlig for.

TNR brøt så ut av Renegades, og sa de de kunne gi FKR en IAP, så lenge de ikke blandet seg inn i en krig TNR skulle ha mot IB. Dette var ikke aktuelt for FKR, som alltid holdt det de lovet.

Dessverre, så oppløste FKR seg kort tid etter. IB merget ikke med FKR, men tok inn en del spillere etterpå. Vi har blitt kjent med mange hyggelige personer på grunn av dette, og fått nye vennskap. Så kan man gjerne si at det har vært med vekslende hell, ikke minst av geografiske grunner, samt noen uheldige omstendigheter angående folk som måtte slutte av private grunner.
 

DeletedUser

Guest
Hele bol var langt over 58 timer vekke fra Core/WC. Det betydde at krigen for vår del bare besto av lang dist nuking. I avtalen gjor vi det klar at om ikke core/wc ble tatt relativt raskt, så kunne vi ikke forsette i frykt for at spillerene våre ville slutte av kjedsomhet. Det vi fryktet skjedde og vi var veldig åpne med alle parter om at vi måtte finne oss en fiende som vi kunne adle, for å få opp spillbarheten igjen. Vi gav renegades en uke til å omplassere tropper osv (som alltid var en del av avtalen).

Ib rekruterte mange core medlemmer uten av vi reagerte. Så vi rekruterte drawde pga han var min og glitters nabo irl. At vi tok inn han aksepterte ikke IB, pga de ville ha han inn i IB. Om de ikke kunne få han i stammen sin, så skulle hvertfall lady ibex ha alle byene hans.
Lady ibex ble så sur etter at han joinet oss, at hu begynte å adle grått mitt i hans cluster, siden vi i bol ikke gir etter for idioti, så adlet vi oppi IB spillere. De neste allianse møtene nektet IB å samarbeide med oss så lenge vi ikke kicket drawde. Selv skulle ikke IB oppgi flyktningene fra Core.

Det er sant som lownan sier, alliansen skulle vare til slutten av spillet. Da de ikke ville samarbeide med oss, så satte vi statusen til IAP, for å ytre vår misnøye. Det siste BOL - IB møtet vi hadde, prøvde vi å møte dem på hallveien slik at vi igjen kunne samarbeide som allierte. Ignorante og høy på pæra som IB ledelsen var, så såg de på vårt forsøk på å inngå kompromiss, som fremlegging av krav, og erklærte krig av denne grunn. Kjipt for dem og kjipt for oss, fordi før de merget med hundre stammer og kom opp på som stamme nr 1 og ble kjepphøye, så hadde vi en veldig bra allianse mellom bol og ib..
 
Topp