APC vs NS dag for dag

thebigbang

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bare Gud (Mikkel) vet hva som skjedde. :D

Gud er min herre. Jeg tilber han 6 ganger om dagen.


ˇ(★)ˇ
----
-✶-✝-✶-
----❤----
-----------
------------
⊂⎣------∏--------⎦⊃

/|\
/\​

Mikkels tempel er ovenfor. Har skrevet litt om det på IG profilen min.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ikke at dette er rett tråd, men det omhandler NS så jeg sier det her.

Synd at Vuijsters skal slutte. NS nest største største spiller, med 7,5 millioner har trykt på slett knappen, og jeg tror at NS snart vil forsvinne. Synd at Vuijsters sletter seg selv etter 11 tapte byer til AriCa i det siste...

Vuijsters den 22.10.2010 klokken 00:04 Siter
Nei nå gir jeg opp.

Har 27 sider med anggrep som har vært og har fremdeles 3358 innkommende og det er stigende.
Tror jeg trykker på slett knappen jeg for dette blir for mye.

17 angrep på hver by og dem river gården min slok st jeg ikke får byget tropper og mur.

Det er ikke noen vits og spille noe mere på denne kontoen den er død nå.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner Vuijsters veldig godt.
Han slutter på samme grunnlag som de fleste slutter, og jeg skal prøve å gi et bilde av hvorfor for dem som ikke skjønner dette.
Jeg selv er en almindelig stor spiller og har i dag totalt 968 byer.
La oss si at halvparten av disse er angrepsbyer, da kan jeg sende 484 nuke.
Hvis Vjusters har 3358 innkomende så må det minst 7 store spillere på min størrelse til for å sende så mange nuke.
Nå er det selvfølgelig ikke bare nuke som kommer men en god del fake, men for den som blir angrepet så er det vanskelig å se forskjell om avsender kan sine saker.
Poenget mitt er uansett at når mange store spillere slår seg sammen for å ta en spiller, så blir oppgaven med å tage og forsvare disse byene nesten umulig, det tar i verfall enormt med tid.

Så om 7 store gutter i skolegården løper på og banker en gutt, og etterpå går å slår seg på brystet og skryter uhemmet av sin bragd, så sier dette mye om mentaliteten til disse.
Skremmende nok finner vi mye av denne mentaliteten her på TW.
 

DeletedUser

Guest
Poenget mitt er uansett at når mange store spillere slår seg sammen for å ta en spiller, så blir oppgaven med å tage og forsvare disse byene nesten umulig, det tar i verfall enormt med tid.

Så om 7 store gutter i skolegården løper på og banker en gutt, og etterpå går å slår seg på brystet og skryter uhemmet av sin bragd, så sier dette mye om mentaliteten til disse.
Skremmende nok finner vi mye av denne mentaliteten her på TW.

Det er jo nettopp dette det handler om når man er i en STAMME. Tribal Wars, spiller du spillet eller?! Til moderator å være, så virker det som om du har misforstått noe av det mest elementære med dette spillet. Litt skremmende.

Dette kan absolutt ikke sammenlignes med at en gutt får bank av 7 større gutter i en skolegård. Ikke i nærheten heller.

Så da får du være nestemann ut, sir pio. Hvor mange incs skal til for at du skal sette kontoen din på slett? :D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Slik som Shanks sier er spillet, og det er vanskelig for en forsvarer og forholde seg til over 3k inkommende angrep, det er jo det som er morro med spillet? :p
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ikke at dette er rett tråd, men det omhandler NS så jeg sier det her.

Synd at Vuijsters skal slutte. NS nest største største spiller, med 7,5 millioner har trykt på slett knappen, og jeg tror at NS snart vil forsvinne. Synd at Vuijsters sletter seg selv etter 11 tapte byer til AriCa i det siste...

Synd at han gir opp før vi er ferdig med å... varme han opp... da.

sir pio skrev:
Så om 7 store gutter i skolegården løper på og banker en gutt, og etterpå går å slår seg på brystet og skryter uhemmet av sin bragd, så sier dette mye om mentaliteten til disse.
Skremmende nok finner vi mye av denne mentaliteten her på TW.

For å utvide metaforen din, selv om jeg er enig med Shanks i at den ikke stemmer helt.

Syv store gutter løper å banker opp en egentlig greit stor gutt, og denne gutten har mange venner ( la oss si 41 ) som bare står å ser på uten å hjelpe vennen sin. Jeg syns nå oppførselen til de 41 vennene i så fall er direkte forkastelig. Men kanskje det bare er meg.
 

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Må si meg enig med shanks og Vv0lv3r1n3. Og jeg finner det litt merkelig at ingenting blir gjort for å backe opp spillerne til NS. Niccoo har mistet over millionen nå, og absolutt ingen reaksjon. Eller jo, ett simpelt angrep har jeg jo på vei mot meg..
 

DeletedUser

Guest
For å utvide metaforen din, selv om jeg er enig med Shanks i at den ikke stemmer helt.

Syv store gutter løper å banker opp en egentlig greit stor gutt, og denne gutten har mange venner ( la oss si 41 ) som bare står å ser på uten å hjelpe vennen sin. Jeg syns nå oppførselen til de 41 vennene i så fall er direkte forkastelig. Men kanskje det bare er meg.

Tenkte på det samme!
Hvis f.eks:
Jeg, Tbb, poenghora, shankyboy, Paco, dumdark og Rasha er i samme stamme (har 32 andre der også).
Så begynner de jeg nevnte og angripe sør Pio. Sør Pio får 4000 inc. hvorav ca. 2348 er nukes og siden noen av de jeg nevnte kan spillet så ser ikke Pio forskjell på nukes og fakes. Så han setter på forumet at han er lei av inc's og slutter og sletter kontoen sin.

Er dette feigt av Meg & Co. ?
NEI, vi er i en stamme og sammarbeider.

Er det feigt av stammen til Pio som bare ser på at han får julig uten å backe han opp?
JAA!!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Dette bare viser hvorfor vi ikke ønsker å sammarbeide med NS, rett og slett så er stammen for tafatte. Ikke at det nødvendligvis er Vuijsters feil, men mer NS som stamme sin feil. Når man får slik når man har en stamme på pairet men ikke i ryggen så forstår jeg delvis Vuijsters.
 

DeletedUser

Guest
Mulig jeg ordla meg litt feil med tanke på hvem jeg skriver til, men jeg sitter av og til og undrer meg over at ingen ser skjevhetene som gjør at enkelte ikke gidder å spille dette spillet mer.
Det er vel bare et fåtall i gjenn her på V2 som har skils hva dette spillet angår, det vil si at om dem ikke kan angripe med en enormt overlegen styrke, så kan dem ikke spille..... Skyte spurv med kanoner kaller vi det.
Så til Dere som er så opptatt avå fremheve at dette er et krigsspill... Ja det er et krigspill og i alle krigspill handler det om å vinne, men det er tydelig vis noen som ikke helt skjønner hva.
Det jeg vet om kriger både irl og ingame er at når fienden har ovegitt seg, så er krigen over.
Men så har vi jo disse som ikke vil slutte å krige og fortsetter med utrenskning da..... trenger jeg egentlig å si noe mere?
Ikke kom å klag på at V2 blir kjedelig, det er jo en grunn til det, og i mine øyne så er det ikke de beste som vinner denne gangen, men de feigeste og de med dårligst moral hva krigspill gjelder.
 

DeletedUser

Guest
Da er det nye taktikken til AriCa klar!

Etter en lang periode med tester har vi funnet den beste måten å eliminere resten av motstanden på V2 på!
Og hemmeligheten er ganske enkel! Man trenger bare ett par-fire spillere, som er villige til å sende litt angrep. Ett par tusen innkommende, også sletter de tilsynelatende største motstanderene våre seg.. (Ref. Luxury og Vuijsters).

Hvis det fortsetter på denne måten så blir det altfor lett :(
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Smart, Nev. Make it so!

Mulig jeg ordla meg litt feil med tanke på hvem jeg skriver til, men jeg sitter av og til og undrer meg over at ingen ser skjevhetene som gjør at enkelte ikke gidder å spille dette spillet mer.
Det er vel bare et fåtall i gjenn her på V2 som har skils hva dette spillet angår, det vil si at om dem ikke kan angripe med en enormt overlegen styrke, så kan dem ikke spille..... Skyte spurv med kanoner kaller vi det.
Så til Dere som er så opptatt avå fremheve at dette er et krigsspill... Ja det er et krigspill og i alle krigspill handler det om å vinne, men det er tydelig vis noen som ikke helt skjønner hva.
Det jeg vet om kriger både irl og ingame er at når fienden har ovegitt seg, så er krigen over.
Men så har vi jo disse som ikke vil slutte å krige og fortsetter med utrenskning da..... trenger jeg egentlig å si noe mere?
Ikke kom å klag på at V2 blir kjedelig, det er jo en grunn til det, og i mine øyne så er det ikke de beste som vinner denne gangen, men de feigeste og de med dårligst moral hva krigspill gjelder.

Jeg liker hvordan du fullstendig ignorerer alle svarene som går på hvordan NS tydeligvis ikke støtter opp medlemmene sine.

Skjevheter? Vel, AriCa er ganske store. Men så har vi jobbet oss opp til en slik posisjon. Mange har hatt gode muligheter til å ta oss ut, men ingen har greid det foreløpig. Mener forøvrig å huske at NS valgte sin side allerede i Elite-krigen.

Når det gjelder ferdigheter så lurer jeg på hva du baserer den påstanden på. Men overkill har jeg ikke noen problemer med. Hvorfor ikke? Det funker.

Har dere overgitt dere? I så fall, gå å slett kontoene deres. Hvis det var sånn at den ene siden bare kunne gi opp krigen uten konsekvenser, så hadde det vært betydelig mindre kriger i verden, hadde det ikke? Det er nå ikke vår skyld at dere ikke greier å slå tilbake.

To spørsmål:
- Hvem mener du er de beste, og som fortjener å vinne denne serveren?
- Hvorfor mener du at AriCa har dårlig moral?

Nå, morgentrening for meg. Digg!
 

DeletedUser

Guest
Han mente jo at AriCa har dårlig moral mot de som er igjen på V2! Ettersom alle de store kontoene slettes med en gang vi rører ved dem.. D'oh!
 

nuppe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
I teorien har AriCa gjort det meget bra. Men sett fra min, og mange andre sin side, ser generell framgang klin umulig ut.
Derfor velger flere og flere å slette seg, i stedet for å iverksette noe motangrep.

For AriCa er det piece 'o cake.
For opprørerne ser det mørkt ut.
Og for resten er det rimelig håpløst.
.... Med mindre en revolusjon skjer, da..


Det er like viktig å godta en seier, som å godta et nederlag!


Var ikke V2 mer innholdsrikt for, skal vi si, et år siden?
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det eneste måten noen kan slå AriCa på er at de gjenværende "store" stammene slår seg sammen og adler resten av det grå og angriper og støtter værandre som aldri før. Det er den eneste måten "Den Andre Siden" kan slå AriCa mener jeg :)
 

nuppe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det eneste måten noen kan slå AriCa på er at de gjenværende "store" stammene slår seg sammen og adler resten av det grå og angriper og støtter værandre som aldri før. Det er den eneste måten "Den Andre Siden" kan slå AriCa mener jeg :)

Helt korrekt. Å lykke til med det :)
 

DeletedUser

Guest
Vi jobber med saken!

Itillegg har vi jo faktisk lurt til oss en og annen AriCa-by også :O

jaja, nå vet jeg at jarlebast har "hatt en hendelse", i mangel på bedre viten og ord. men det er jo lov til å benytte seg av KV i slike situasjoner.

@Sir Pio;
Jeg er vanligvis enig med deg når du skriver ting, men her synes jeg du begraver problemet NS har. Det virker rett og slett ikke som dere fungerer som en stamme fra mitt(vårt) ståsted. Hadde Vuijsters blitt backa opp bedre, hadde han kanskje fortsatt?
Du sier også at det er mer eller mindre naturlig å gi seg når man kommer i den situasjonen han har gjort. Da lurer jeg egentlig på hvorfor man i det hele tatt starter en konto i et slikt spill. Er det kun for å adle grått og smått for så å late at man er stor kar/dame etterpå?(det siste eksempel var generelt, ikke mot deg personlig)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp