APC vs NS dag for dag

Heralf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da er det nye taktikken til AriCa klar!

Etter en lang periode med tester har vi funnet den beste måten å eliminere resten av motstanden på V2 på!
Og hemmeligheten er ganske enkel! Man trenger bare ett par-fire spillere, som er villige til å sende litt angrep. Ett par tusen innkommende, også sletter de tilsynelatende største motstanderene våre seg.. (Ref. Luxury og Vuijsters).

Hvis det fortsetter på denne måten så blir det altfor lett :(



Ta å slutt med de :)

Da blir de ikke så let : ) !
 

DeletedUser

Guest
Var ikke V2 mer innholdsrikt for, skal vi si, et år siden?

Det er ikke så lenge siden V2 ikke var spennende.
Etter Yamato's fall var V2 ekstremt dominert av Elite, og alle forventet at de kom til å vinne. Men hva skjedde? Og hvorfor kan ikke det skje igjen, hvis dere samler dere?
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det er ikke så lenge siden V2 ikke var spennende.
Etter Yamato's fall var V2 ekstremt dominert av Elite, og alle forventet at de kom til å vinne. Men hva skjedde? Og hvorfor kan ikke det skje igjen, hvis dere samler dere?

Jeg fatter ikke hvorfor du er så kjekk i kjeften Neville Ch......... du har jo ikke bidrat en dritt for AriCa med å ta byer siden 12/11 i år , du sitter stort sett her på forumet og sprer slikt som fluer liker å sitte på
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Jeg fatter ikke hvorfor du er så kjekk i kjeften Neville Ch......... du har jo ikke bidrat en dritt for AriCa med å ta byer siden 12/11 i år , du sitter stort sett her på forumet og sprer slikt som fluer liker å sitte på

Du burde vurdere å lese signaturen hans. Nev bidrar som bare det han.
 

DeletedUser

Guest
Jeg fatter ikke hvorfor du er så kjekk i kjeften Neville Ch......... du har jo ikke bidrat en dritt for AriCa med å ta byer siden 12/11 i år , du sitter stort sett her på forumet og sprer slikt som fluer liker å sitte på

Kan du tenke deg til at Neville gav bort den orginale kontoen sin for leeenge siden, og NÅ spiller på en annen konto..? ;) Hvis du bare ser det som ligger rett foran deg, så varer du ikke lenge i v2.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Players: jatorst
Side 2:
Players: Pondus, rubentt, God Ares, Vuijsters, Wihi, Carlsberg82, perra

Timeframe: 18/03/2010 00:00:00til25/10/2010 21:05:27

total erobringer:

Side 1: 667
Side 2: 1,450
Forskjell: 783

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 339
Side 2: 3
Forskjell: 336

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 6,087,444
Side 2: 12,464,400
Forskjell: 6,376,956

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 3,252,582
Side 2: 27,129
Forskjell: 3,225,453

chart


+32 fra Luxury og Lucky Luck som har sletta seg.

Jeg vil i allefall si at det er ganske bra..? Eller? :S


(Hvis du ser på statistikken så gjetter du kanskje at jeg er jatorst? :) )
Jeg ga forresten bort Neville Chamberlain kontoen for over ett år siden. Juli 2009 ;).
 
Sist redigert av en moderator:

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
he he ,,, er jo litt moro å se hvor mye det betyr for dere dette spillet da ,,, jeg blir stadig imponert :) stå på
 

DeletedUser

Guest
Hvor mye det betyr for oss? Hva da? At vi protesterer når du skriver bullshit? :)

Det er vel du som bryr deg overraskende mye, du kommer jo alltid tilbake :)
 

DeletedUser

Guest
he he ,,, er jo litt moro å se hvor mye det betyr for dere dette spillet da ,,, jeg blir stadig imponert :) stå på


Kjønner ingenting av det du sier nå... Du spør dem om noe, de svarer. Etter det når du føler at du har tapt den ordkrigen så kommer du med en kommentar som:

"er jo litt moro å se hvor mye det betyr for dere dette spillet da" ... :eek:

Føler liksom slik at du har en trang til å se ned på AriCa medlemmer da du innser at du ikke klarer å komme med en bedre kommentar en det du gjorde nå...
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Kjønner ingenting av det du sier nå... Du spør dem om noe, de svarer. Etter det når du føler at du har tapt den ordkrigen så kommer du med en kommentar som:

"er jo litt moro å se hvor mye det betyr for dere dette spillet da" ... :eek:

Føler liksom slik at du har en trang til å se ned på AriCa medlemmer da du innser at du ikke klarer å komme med en bedre kommentar en det du gjorde nå...

tror du missforstår ett eller annet her ,, jeg er ikke i noen ordkrig med noen som helst ,,og jeg ser ikke ned på de på noen måte , det er jo heller stikk motsatt da ,,hvem er det som til enhver tid prøver heve seg over andre her ???? ,,men på en annen side ,,, jeg ser absolutt ikke opp til de heller ,,for jeg lar meg ikke bli imponert av det som skjer her på V2 eller andre online spill heller for den saks skyld ,, :)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
der ser du iMeW hva JEG mener om hvem som til stadighet skal heve seg over andre :)

Du har en tendens til å tillegge mine utsagn meninger som det kan virke som om du trekke ut fra en hatt. Det er ikke noe behov for å prøve å heve seg over deg, du greier helt fint å senke deg under de fleste.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Litt off-topic her...? :p
Skjønner at folk kan la seg irritere av Soppy, men hold dere for god til å svare.
Mikkel - trening kl 08 er ikke morgentrening, det er ettermiddag det... Morgentrening er mellom 03 og 05.

On-topic;
V2 går sin "skjeve" gang. Forstatt masse barbarbyer (19k ca?) igjen, så det er bare å stå på. Når det kommer til Pio så må jeg si meg enig med Redswan. Syntes at du kommer med mye godt på forum, men det her er bare teit. At folk nå klager over et problem som har vært i NS siden før sommerferien må jeg kalle litt komisk :p
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Litt off-topic her...? :p
Skjønner at folk kan la seg irritere av Soppy, men hold dere for god til å svare.
Mikkel - trening kl 08 er ikke morgentrening, det er ettermiddag det... Morgentrening er mellom 03 og 05.

Du er bare misunnelig for at dere ikke har like gode treningstider.

On-topic;
V2 går sin "skjeve" gang. Forstatt masse barbarbyer (19k ca?) igjen, så det er bare å stå på. Når det kommer til Pio så må jeg si meg enig med Redswan. Syntes at du kommer med mye godt på forum, men det her er bare teit. At folk nå klager over et problem som har vært i NS siden før sommerferien må jeg kalle litt komisk :p

NS får skylde på lederne sine :p
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Kan dere ikke bare avgjøre dette in-game? Få ut litt sinne ;)

Morsomt at du skulle si det. Jeg slengte i vei et par hundre angrep på han godeste Soppy rett før han dukket opp her i går. For en morsom tilfeldighet :p

TranxZ, siden du nevnte statistikken vår mot Vuijsters, så var det så få tapte byer fordi, vel, vi hadde ikke starta med adelsangrepene ennå.

Heldigvis har det bedret seg.

[spoil]Side 1:
Tribes: AriCa
Side 2:
Players: Vuijsters

Timeframe: 25/10/2010 00:00:00til26/10/2010 00:00:00

total erobringer:

Side 1: 163
Side 2: 0
Forskjell: 163

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 98
Side 2: 0
Forskjell: 98

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,597,954
Side 2: 0
Forskjell: 1,597,954

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 999,255
Side 2: 0
Forskjell: 999,255

chart


[/spoil]
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Morsomt at du skulle si det. Jeg slengte i vei et par hundre angrep på han godeste Soppy rett før han dukket opp her i går. For en morsom tilfeldighet :p

TranxZ, siden du nevnte statistikken vår mot Vuijsters, så var det så få tapte byer fordi, vel, vi hadde ikke starta med adelsangrepene ennå.

Heldigvis har det bedret seg.

[spoil]Side 1:
Tribes: AriCa
Side 2:
Players: Vuijsters

Timeframe: 25/10/2010 00:00:00til26/10/2010 00:00:00

total erobringer:

Side 1: 163
Side 2: 0
Forskjell: 163

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 98
Side 2: 0
Forskjell: 98

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,597,954
Side 2: 0
Forskjell: 1,597,954

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 999,255
Side 2: 0
Forskjell: 999,255

chart


[/spoil]


Dårlig timet slikt sett for det så jeg faktisk først i ettertid ,,men det er koselig at du tar turen innom , flere av dine stammevenner har vært på besøk før deg før deg :)
 
Topp