APC vs NS dag for dag

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
- Hvem som er de beste og som for øyeblikket har vunnet denne verdenen er vel opplagt.. eller???? :p
- På grunn av måten Dere vinner på. Ikke skils, men feighet.

og i mine øyne så er det ikke de beste som vinner denne gangen

Så... du mener at det er AriCa som vinner, men at vi er best og samtidig ikke best? Eller misforstår jeg nå?

Greit nok - men hvorfor mener du vi er feige og ikke har noen særlige ferdigheter å skryte av? :)
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Dere er vel best, best i poeng.. Mener vel at dere ikke er beste vinnerne på grunn av holdning, oppførsel osv.. Forskjell der vettu :)

Vel... hvem som helst med så mye poeng kan fyre av sånn 2-3000 nukes mot ett mål for å få dem til å slutte...
Og siden ingen av de som snakker i denne tråden har sloss direkte med en av dere, misforstå meg rett. Så blir det ingen som har inntrykk av skillza deres.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det jeg gjerne vil han skal begrunne :)

Jeg har nå forsvart meg mot noen av dere, gjennom kontovakter.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det får han selv stå for isåfall..

Joda, men jeg har fortsatt ikke blitt riktig imponert av noen i AriCa.. Finnes unntak, 1 eller 2 jeg har fått ett lite inntrykk av :)
 

nuppe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg forstår hvor vanvittig viktig det er for dere å flexe stoltheten fra #1 plass, men. . . .

Visse utskudd fra AriCa har dårlig oppførsel og lager bråk, men vi har alle våre svin på skauen, og dem ligger fremdeles på første plass.
Samtidig tar visse utskudd fra motsatt side (slik som meg, her) denne oppblåste bagatellen på alvor, å finner det på sin rette plass med et "alvorlig" innlegg.

I teorien skal det være total radio-silence mellom partene, under så kaotiske forhold. Alle vet jo det..;)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Kanskje det bare er jeg som liker at folk begrunne påstandene sine med litt mer enn luft og gode tanker? :) Når noen kommer med forholdsvis negative påstander om stammen jeg er i har jeg for vane å be dem om å begrunne dem, i hvertfall når jeg er uenig. Uavhengig av hvilken rang stammen er på.
 

DeletedUser

Guest
Man kan snakke opp og ned i mente om hvor dårlige AriCa er, eller hvor ufortjent dagens ledelse er... Men faktumet er at AriCa ligger øverst på isfjellet v2. Dermed blir all kritikk som går på hvor dårlige AriCa er ingame, rett og slett selvkritikk på sine egne prestasjoner.

Hvis da AriCa er så forferdelig dårlig som noen hevder, bør det heller ikke være noen sak at de samme allierer seg sammen med mål om å ta oss ned. Altså; så lenge AriCa regjerer verden 2, så bør man enten gjøre noe med saken, holde kjeft og godta statusen eller faktisk berømme den stammen som faktisk per dags dato ligger best an til å vinne en Norsk server. Hvis AriCas medlemmer oppfører seg så arrogant som det hevdes, er det da ikke spesielt at kritikerne ikke har noe bedre å komme med annet enn utsagn som går på at ledelsen er ufortjent.

Vv0Lv3r1n3 etterlyser begrunnelser bak de siste dagers kritikk rettet mot AriCa. Siden de unnlates å nevnes, så går jeg utifra at all kritikk rett og slett bare et myntet på god, gammeldags sjalusi.
 

DeletedUser

Guest
AriCa suger, men vi leder V2 nesten uten å ha merget i det hele tatt. Hva kaller man da alle de som har spilt på V2 siden AriCa ble dannet da? Supernoobs? Ettersom de ikke har klart å beseire AriCa?
 

nuppe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Altså; så lenge AriCa regjerer verden 2, så bør man enten gjøre noe med saken, holde kjeft og godta statusen eller faktisk berømme den stammen som faktisk per dags dato ligger best an til å vinne en Norsk server.

Rimelig stram wire, men enkelt og greit :)
 

DeletedUser

Guest
Må si det blir utrolig kjedelig å spille TW om vi blir kalt bøller og mobbere fordi vi samarbeider innad i stammen om å ta ut et mål. At det liksom skal være en grense på hvor mange angrep man kan sende før man "mobber" en spiller ut av spillet er jo rett og slett dumt...

Kan forøvrig legge til at 3k innkommende ikke er så mye når omtrent halvparten (minst) har over en uke reisetid. At det da ikke taes grep innad i NS for å få tagga og stacka opp så mye som mulig er deres problem, for oss er det jo drømmesituasjonen å ta ut spillere i en stamme som åpenbart ikke er kapable til å samarbeide, ei heller slå tilbake. Det eneste NS har gjort som svar på denne aksjonen er å gå ut på offentlig forum å forsøke å henge oss ut som mobbere fordi vi spiller spillet slik det er ment å bli spilt. For de som ikke tror at det er meningen å sende så mange angrep at forsvareren ikke orker å sjekke hva som er hva anbefaler jeg å legge ut en klagetråd rundt det på .net, så får de litt underholdning der også. DNY vant den første internasjonale verdenen fordi de samarbeidet på samme måte som vi gjør i AriCa. De gjorde det mye bedre (rundt 10 ganger så mange incs som vuijsters fikk, med bruk av fakescript som ihvertfall var lovlig på .net), men prinsippene er de samme: Pøs på med angrep til offeret er borte fra kartet. Det er en ufeilbarlig taktikk dersom angriperne har utholdenhet og tropper nok, samt en smule taktisk sans slik at man ikke sløser vekk tropper og adelsmenn unødig.

Dette er ikke rakettforskning, bare TW spilt slik det er lagt opp til. :cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ser ut som om det er klart hvem som vinner denne krigen her. De siste 7 dagene, så har NS mistet 700 fler byer enn de har erobret.

Antall erobringer:
8 NS16
Antall tapte byer:
1 NS716

Mens APC derimot går 200 byer i pluss!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
From the last 7 days
Rang Spiller Tapte Landsbyer
1 Vuijsters 501
2 Arcon the Beast 121
3 Niccoo 42

... :p
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som om det er klart hvem som vinner denne krigen her. De siste 7 dagene, så har NS mistet 700 fler byer enn de har erobret.

Antall erobringer:
8 NS16
Antall tapte byer:
1 NS716

Mens APC derimot går 200 byer i pluss!

We get by, with alittle help, from our friends.. *synge*
 

DeletedUser

Guest
You like The Beatles, much? :p
Sangtekst skrev:
What do I do when my love is away.
Does it worry you to be alone?
How do I feel by the end of the day
Are you sad because you're on your own?

1 AriCa 345.402.173 403.153.612 66 6.108.388 41329 9.755
2 APC 79.859.512 79.859.512 18 4.436.640 8368 9.543
3 NS 53.321.067 53.329.803 42 1.269.757 5495 9.705
 

DeletedUser

Guest
Alt-etende ;)

I've played all my cards.
And that's what you've done too.
Nothing more to say.
No more ace to play.

The winner takes it all.
The loser's standing small.
 

DeletedUser

Guest
AriCa suger, men vi leder V2 nesten uten å ha merget i det hele tatt. Hva kaller man da alle de som har spilt på V2 siden AriCa ble dannet da? Supernoobs? Ettersom de ikke har klart å beseire AriCa?

Som gammel OliCo'er føler jeg for å svare på innlegget ditt..

Det var faktisk en grunn til at AriCa ønsket å ha OliCo som broderstamme og senere merge med oss

Fy farao. Tenkte å burne deg litt med disse to quotsa, helt til jeg leste igjennom at du skrev nesten.
Jaja, det var nesten en burn! ;)
 

DeletedUser

Guest
OliCo og NiWo ;)

Da svarer jeg vel med en annen sangtekst jeg da? :)

Pushing up the ante, I know you've got to see me,
Read 'em and weep, the dead man's hand again,
I see it in your eyes, take one look and die,
The only thing you see, you know it's gonna be,
The Ace Of Spades
The Ace Of Spades
 
Topp