AriCa vs Elite

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Først og fremst må du nok skaffe deg et akademi før du starter å trygle om å få byene dine tilbake. ;)

Forskjell på å trygle og spørre et enkelt spørsmål.

Null stress, det gjøres på under 2 uker pronto. Kommer tilbake da...
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 116
Side 2: 152
Forskjell: 36

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 20
Side 2: 13
Forskjell: 7

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,039,877
Side 2: 1,101,275
Forskjell: 61,398

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 180,305
Side 2: 116,302
Forskjell: 64,003

image.php

Regner med at mange av byene som er mista var mine(gidder ikke å sjekke). Hadde vært mer morsomt å se hvor mange nuke dere har mistet på å få dem. K45 byene mine regner jeg ikke med å beholde uansett, men kan jo ta ut så mange som mulig elitenuke først.
 

DeletedUser

Guest
Arcon, samme hvor mange nukes det koster vel? Bare de får byen :) Nukes er bare en spiker, mens adelsmennene er hammeren, tilsammen = Et ferdig byggverk :D
 

DeletedUser

Guest
Arcon, samme hvor mange nukes det koster vel? Bare de får byen :) Nukes er bare en spiker, mens adelsmennene er hammeren, tilsammen = Et ferdig byggverk :D

Jo flere nuke,jo bedre for meg,arica og min ODD (som nå er best):D
 

DeletedUser

Guest
Jo flere nuke,jo bedre for meg,arica og min ODD (som nå er best):D

altså, er jeg dum her?

du skal vel igrunn sitte med best ODD OG byene? :confused:

Du snakker jo om deg selv som en spiller av kaliberet Rustung! Det er du ikke ass...

Og hvorfor i all verden er det bedre for AriCA? Du mister byer, arica mister byer. Fortsetter det slik så sitter dere med null poeng :p og hva i all verden er den ODD'en din verdt da?
 

DeletedUser

Guest
Tror nok det tar en stund å fjerne 3 mio poeng. Rustung er en legende på verden 2. Men Arcon har en del Elite-kills på samvittigheten selv.

Vet ikke hvor mange poeng dere har tatt fra Arcon, men sist jeg sjekket var det i underkant av 100.000. Så dere har på ingen måte tatt ut Arcon.

Men samtidig har du et poeng. Mest prestisje er det å få en høy OD-D, men samtidig beholde byene;-)
 

DeletedUser

Guest
Hooo, da er det greit. Da var jeg ikke dum:p

Men ja, det er ikke stort mere. Men mere blir det :cool:

Så fort [AS] slutter å sende dere støtte også så blir ting veldig fint :p
 

DeletedUser

Guest
Mulig at det blir mer ja, men hvis du er ekstra skarpsynt vil du oppdage at AriCa fremdeles vokser fint;-)

Og flere bakgårdskatter vil joine bandet. Vi øker i medlemmer og i antall byer.

Selv om Elite nettopp rundet 10 000 (kjempe prestasjon altså), så har vi tatt inn ett forsprang på 500 byer på noen få uker... Så det som før var en forskjell på 3000 byer, er nå bare på 2500. Og da regner jeg MED Elite sine nye stammemedlemmer.
 

DeletedUser

Guest
Og over halvparten av byene dere har tatt er grå? Det er bare noe jeg skyter ut, uten å ha skjekket fakta, så ingen kan rakke ned på det :p
 

DeletedUser

Guest
At dere orker sier jeg bare....:eek:

Dere virrer jo rundt de samme fakta om og om igjen.

Grats til Arica, de gjør fremgang uansett om det er grått eller ikke. Men de innrømmer i hvertfall i allefall at [AS] stacker dem hardt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg berømmer Elite for 10 000-byers-prestasjonen. Men minner dem om at vi er like bak og har ikke tenkt å gi oss.

Tråden heter jo trossalt "AriCa vs Elite".
 

DeletedUser

Guest
Bra at du gir dem en skikkelig oppvekker da, dette var jo skummle saker :)
 

DeletedUser

Guest
altså, er jeg dum her?

du skal vel igrunn sitte med best ODD OG byene? :confused:

Du snakker jo om deg selv som en spiller av kaliberet Rustung! Det er du ikke ass...

Og hvorfor i all verden er det bedre for AriCA? Du mister byer, arica mister byer. Fortsetter det slik så sitter dere med null poeng :p og hva i all verden er den ODD'en din verdt da?

Jeg har ikke snakket om meg selv som om jeg var like god som rustung, noe jeg heller ikke er. Men må tilbake til tagging,stacking og sniping:)
 

DeletedUser

Guest
Bra at du gir dem en skikkelig oppvekker da, dette var jo skummle saker :)

Du forsøker å egle opp konstant til bråk du din lille rakkerfant.

Var mer en påminnelse, ikke for å skremme. Hvis du ikke ble redd da?
 

DeletedUser

Guest
Jeg berømmer Elite for 10 000-byers-prestasjonen. Men minner dem om at vi er like bak og har ikke tenkt å gi oss.

Tråden heter jo trossalt "AriCa vs Elite".

Rett bak oss?
1 Elite 90.687.931 97.607.543 52 1.877.068 10070 9.693
2 AriCa 64.286.245 70.989.282 65 1.092.143 7535 9.421

ehm.. Joa tar oss vell igjen om 3 dager eller så? Morsomt hvordan dere ser at dere tar oss igjen når vi alle vet at det egentlig aldri kommer til og skje...

Legg opp AriCa..:cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
Rett bak oss?
1 Elite 90.687.931 97.607.543 52 1.877.068 10070 9.693
2 AriCa 64.286.245 70.989.282 65 1.092.143 7535 9.421

ehm.. Joa tar oss vell igjen om 3 dager eller så? Morsomt hvordan dere ser at dere tar oss igjen når vi alle vet at det egentlig aldri kommer til og skje...

Legg opp AriCa..:cool::cool::cool:

Hvis du LESER hva jeg skriver, så ser du tydelig at jeg refererer til antall byer. Vi ligger cirka 2500 byer bak. For ikke lenge siden (to uker eller noe) var antallet 3000.

Så det er tydelig at vi tar innpå.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp