Autro for fall!

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Og hvorfor ville de ikke videreføre den gode solskinnspolitikken vi har i Nord Korea? Jeg vil si at AUTRO var på den gode vei, men nå har blitt villedet av dette horrible styresettet hvor man tillater at laverestående individer skal ha noe å si enda man har en ufeilbarlig leder som vet best for alt og alle. Sjokkerende!!!

Regner med du liker godt VA. Vår leder er jo også vår Gud.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Gertpe, Mr G&W er ikke moderator på v7 ;)

Det var han da likevel,.....moderator, JesusChrist (dette er hverken et banneord eller nedgjøring av religiøse forordninger, i et pave.bulle fra 1982, ble det gjort kjendt at man kunne kunne bruke dette uttryk i ikke nedgjørende setninger), en supermoderator, ja det var noe til tittel.
 

DeletedUser

Guest
Faktisk er jeg supermoderator (aka elder mod) og har dermed tilgang til å moderere hele forumet. Dersom jeg ser et enkelt lovbrudd (som for eksempel et banneord eller en funny-mail som ikke er anonymisert) gir jeg infraction for det. Er det et større lovbrudd som må tolkes for å kunne gi en passende straff overlater jeg det til en av mine kolleger som ikke spiller v7.

sist jeg sjekket var vel du strengt tatt bare forum mod på v7 og ikke in-game mod på v7.
Så ser egentlig ikke noen grunn til hvorfor klager på deg.
Synes du gjør en god jobb jeg.
Keep up the good work.
 

DeletedUser

Guest
Det var han da likevel,.....moderator, JesusChrist (dette er hverken et banneord eller nedgjøring av religiøse forordninger, i et pave.bulle fra 1982, ble det gjort kjendt at man kunne kunne bruke dette uttryk i ikke nedgjørende setninger), en supermoderator, ja det var noe til tittel.

Dansken har kommet tilbake, så koselig da.
Måtte bare kommentere det angående mod saken.
han er ikke in-game mod på v7, kun forum mod på flere verdener, ser ikke helt hva som er galt med det.
Han gjør jobben sin seriøst og ødelegger ikke for noen in-game.
En ting som er sikkert er at mod teamet jobber bedre sammen nå enn dem har gjort tidligere.

over til tråden.
Autro har ny ledelse, hva hjelper vel det?
Dem går jo fortsatt ned ut i fra hva jeg har hørt ;)
Og soppy, godt å se at du er den samme gamle fyren, mye latter blir det ut av dine mange rare innlegg. Credz :jhimle:
 

DeletedUser

Guest
Autro klarer seg bra. :)
men må inrømme at vi mistet mange gode spillere under den konflikten :(
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jah..Men så er det ikke så mye tropper igjen hoss Autro heller :p
 

DeletedUser

Guest
autro står for fall. en gjeng med pingler som farmer barbarbyer og bygger seg opp. men no er det slutt...

hehe farmer du ikke barbarbyer :D :p nei det er ikke lurt og farme :p der får man jo ikke ress i det hele tatt :D hehehe :p :p
 

DeletedUser

Guest
Denne tråden har vært litt død :p

Men for å vise hvor feil UGD har tatt av Autro, så kan dere bare se på statistikken ;)



Side 1:
Stammer: Autro
Side 2:
Stammer: UGD

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 15
Side 2: 9
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 45,814
Side 2: 37,570
Forskjell: 8,244

chart



Fortsatt mye å ta her. så alt kan skje :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, huff. de er noen skikkelig barbar adlere. det verste er at de ikke får bygget opp byene før vi tar dem.
 

DeletedUser

Guest
Ser fryktelig dårlig ut for Autro om dagen, tror virkelig de faller snart! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Eller så tar dere småbyer og ikke de feite fiskene.

sier en som har dette på statistikken:

9 barbar som kjempet knallhardt tilbake... :)
2 interne byer som også sikkert var harde mål.... :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
UGD har vel fått et tilbakesteg nå - Og en av de store spillere - Montjunic er på vei ned. Samme er det med StrawBerryMan som har mistet 2 av nukene sine denne uken.

GLHF! :)
 

DeletedUser

Guest
Då har han tatt 13 andre byer då.

poenget er, kast ikke stein når du sitter i glasshus sjøl..

Er vel ingen tvil om at han er en god spiller,, for ellers hadde han ikke vært dit han er nå,
men tullete kommentarer er unødvendig,,,for stammen autro er vel ikke bare tull, de har klart å holde seg blant topp 5 fra dag 1.
Og det er vel ikke bare for at det er adlet gråbyer...
Vi kan faktisk noe annet også :)
 

DeletedUser

Guest
Du misforsto poenget helt. Poenget er, opplagt nok, at dere har adlet små byer fra UGD istedenfor de store, ergo bare 6k overtak på statistikken postet over. Små byer ellers er ikke noe å klage på da det ikke finnes annet enn babybyer i k54 :confused:
 
Topp