Autro for fall!

DeletedUser

Guest
Det er ingen som tror det Hr.Forummoderator for det er mange som kun er ute etter å skape splid.
Og til deg Hr.Bjørndalen vil jeg gi det rådet at
du må slutt å skyte deg selv i foten...og forresten så lurere
jeg på hva den flotte idrettsutøvere O.E.Bjørndalen hadde reagert om han hadde sett at noen besudla namet han slik du gjør ?

Du vet jo ikke om det faktisk er han da ;)
 

antilope

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er sikkert noen som tror det så smarte kan noen være vet du ;)
 
Sist redigert:

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Tror du virkelig ting du sier ikke vil bli brukt mot deg av fiendene dine?

Du er forumsmod og kan holde deg til den jobben og slutte å kommentere i hytt og gevær.
Det ender bare med at du roter deg inne i ei suppe :eek:)
Men til det du kommenterte . Klart det brukes mot meg , men nå var det ikke det som var poenget her da , prøv å les
en gang til ,,,og forstår du ennå ikke hva jeg mente så send meg en PM så skal jeg forklare deg
 

Marit Bjørgen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Isete!

Hva kjører dere på i dag da? :)
Klister, mulig det iser. Men verdt å prøve :)
Noen som skal være med på en i3 økt i dag?

Marit <3
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Soppy du er ein sopp og det vil du alltid være. Eg er glad på AUTRO ledelsen sine vegne at du ikke er diplomat/i ledelsen lengre pga hadde du vært der mye lengre hadde AUTRO endt opp som nye Nord korea
 

antilope

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Soppy du er ein sopp og det vil du alltid være. Eg er glad på AUTRO ledelsen sine vegne at du ikke er diplomat/i ledelsen lengre pga hadde du vært der mye lengre hadde AUTRO endt opp som nye Nord korea

Du verden så mye skitt som skrives her på forumet uten at de har peiling på hva som har skjedd i AUTRO og til deg soppyknight stå på for AUTRO og ikke la slikt tull som skrives her forstyrre deg.
Makan til tull og tøys har jeg aldri sett også fra folk som ikke vet hva som har skjedd engang.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hmmm , lurer på hvem det var som FØRST gikk til det skritt å klippe fra PM IG og klistre det ut over det aller første innlegget i denne tråden ,, kunne det ha vært Montjuic, ja det var det , så her fikk de bare på en måte smake egen medisin ,og jeg er enig i at det som er IG er IG det som er PM er PM , men slik skulle det ikke bli dessverre.
Ha en fortsatt fin uke
Mvh
soppyknight

Du er forumsmod og kan holde deg til den jobben og slutte å kommentere i hytt og gevær.
Det ender bare med at du roter deg inne i ei suppe :eek:)
I tilfelle du ikke har merket det er jeg faktisk spiller på v7, på lik linje med alle dere andre. Jeg modererer der jeg modererer og komenterer der jeg kommenterer. Har jeg liksom ikke rett til det bare fordi navnet mitt står skrevet i rødt? Om jeg faller i gryta er jeg heldigvis en utmerket svømmer.

Men til det du kommenterte . Klart det brukes mot meg , men nå var det ikke det som var poenget her da , prøv å les
en gang til ,,,og forstår du ennå ikke hva jeg mente så send meg en PM så skal jeg forklare deg
Jeg forstår jo hva poenget ditt er. Den gyldne "Åæææ! Hanj begyntææ" unnskyldningen. Fint det. Men det var ikke den delen jeg kommenterte heller. Bare se her:
jeg er enig i at det som er IG er IG det som er PM er PM.
Du kan være så enig i dette som du bare vil, Sopperidder, men det er ikke tilfelle. Og det burde alle vite. PM er, om du ikke har merket det, en del av IG. Og IG er en del av TW. Alt du sier og gjør som er relatert til TW kan brukes mot deg. Om det er en skypesamtale, et dårlig angrep, en mail eller et screenshot har særdeles lite å si - det handler om TW. IG er ikke kun IG, PM forblir ikke PM. TW er TW. Og propaganda er en viktig del av spillet.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Du er forumsmod og kan holde deg til den jobben og slutte å kommentere i hytt og gevær.
Det ender bare med at du roter deg inne i ei suppe :eek:)
Men til det du kommenterte . Klart det brukes mot meg , men nå var det ikke det som var poenget her da , prøv å les
en gang til ,,,og forstår du ennå ikke hva jeg mente så send meg en PM så skal jeg forklare deg

Hytt og gevær:confused::confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Du verden så mye skitt som skrives her på forumet uten at de har peiling på hva som har skjedd i AUTRO og til deg soppyknight stå på for AUTRO og ikke la slikt tull som skrives her forstyrre deg.
Makan til tull og tøys har jeg aldri sett også fra folk som ikke vet hva som har skjedd engang.

Nå har det seg slik at han har peiling på hva som har skjedd i Autro, så han har vel rett til å snakke?
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm

13 mann på 6 dager som rømmer, kaller jeg en bra begynnelse.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tja, sidder som en snart gammel spiller af TW, og må bare undres. Blir vi aldrig bedre til å diskutere, det gjentar seg gang på gang......saken med Renegade, saken med The Cleaner, saken med Rome osv. Et innlegg som kunne utløse en (kanskje) interessant diskusjon enner opp i korte intetsigende bemerkninger. Eller ennu værre, et hav av citater, hvor folk skal forklare hva de skrev i deres innlegg.

Ita est: Enten kan folk ikke skrive så vi forstår hva de virkelig mener, eller så kan folk ikke forstå det som står. Annen mulighet: folk vil ikke skrive så andre forstår eller folk vil ikke forstå.

Og en siste ting: Trodde ikke man var moderator på samme verden som man spiller ( men sikkert jeg som har misforstået ) Og om så er, da håper jeg moderator er så kompetent at han kan skille mellem sine roller.
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Synes det er helt greit at folk "krangler/ irriterer hverandre" her på forumet, blir mer liv av det, pluss at det blir mer å lese på :D

Men må si at det er enkelte poster her jeg ikke skjønner i det hele tatt ;)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Faktisk er jeg supermoderator (aka elder mod) og har dermed tilgang til å moderere hele forumet. Dersom jeg ser et enkelt lovbrudd (som for eksempel et banneord eller en funny-mail som ikke er anonymisert) gir jeg infraction for det. Er det et større lovbrudd som må tolkes for å kunne gi en passende straff overlater jeg det til en av mine kolleger som ikke spiller v7.
 

DeletedUser

Guest
Faktisk er jeg supermoderator (aka elder mod) og har dermed tilgang til å moderere hele forumet. Dersom jeg ser et enkelt lovbrudd (som for eksempel et banneord eller en funny-mail som ikke er anonymisert) gir jeg infraction for det. Er det et større lovbrudd som må tolkes for å kunne gi en passende straff overlater jeg det til en av mine kolleger som ikke spiller v7.

Dette er ikke kritikk til deg MrG&W, men en tanke om supermoderator stillingen.

Blir ikke dett som lilleputt fotball, da treneren til motstanderen dømte kampen?:cool:
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
agree med spekter men over til saken her.

Antilope du skyter deg selv i foten her når du sier eg ikke har peiling på hva som har skjedd i Autro eg var ein av dem som var lengst i Autro og etter utbryterne bestemmte seg for og gå over tenkte eg og gi dere ein sjanse til men og se pm's fra Morgankane og Soppyknight gjorde meg 100% sikker på at dette var ein ny stamme som kom til og forsvinne rimelig fort.
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikke kritikk til deg MrG&W, men en tanke om supermoderator stillingen.

Blir ikke dett som lilleputt fotball, da treneren til motstanderen dømte kampen?:cool:

Blir litt mer som at treneren til motstanderlaget sier at: "Hei! Den ballen er i mål!" Når ballen triller i mål og alle ser det. Som Mr. G&W sier overlater han alle regelbrudd som ikke er åpenbare til andre mod'er som ikke spiller v7.
 

DeletedUser

Guest
Soppy du er ein sopp og det vil du alltid være. Eg er glad på AUTRO ledelsen sine vegne at du ikke er diplomat/i ledelsen lengre pga hadde du vært der mye lengre hadde AUTRO endt opp som nye Nord korea
Og hvorfor ville de ikke videreføre den gode solskinnspolitikken vi har i Nord Korea? Jeg vil si at AUTRO var på den gode vei, men nå har blitt villedet av dette horrible styresettet hvor man tillater at laverestående individer skal ha noe å si enda man har en ufeilbarlig leder som vet best for alt og alle. Sjokkerende!!!
 
Topp