Avskjeds beviser

DeletedUser

Guest
Da diskusjonen angående dette her har foregått i helt feil topicer lager jeg en ny tråd for å kunne avslutte diskusjonen her.

Bare får å få det ut av verden så legger jeg ut "bevisene" som folk maser så fælt om. Har valgt å sensurere det som jeg ser som privat. Det viktigste er vel uansett datoene.. Oppfordrer folk til å sjekke opp mot TW-stats selv.


Jezebel slutter
[SPOIL]
jezebelslutter.gif
[/SPOIL]

-Aurora- slutter
[SPOIL]
auroraslutter.gif
[/SPOIL]

Incore slutter
[SPOIL]
IncoreGoodbye.gif
[/SPOIL]

McRogn slutter
[SPOIL]
McRognslutter.gif
[/SPOIL]

Jeg håper dette tilfredstilte deres behov. Jeg skal ikke utelukke at det har vært kv innom etter at originale spillere har gitt seg, men det blir liksom ikke helt det samme.
 

DeletedUser

Guest
Begge mine var aktive når jeg startet angrep, og ba om å bli internadlet samme dag :)
Antagelig tilfeldig....???? Men jeg velger å tro at de la seg flate så raskt de så jeg tøffet i deres retning:D

syklov den 04.07. klokken 02:14 Siter Rediger Slett
noen som har imot at jeg lager en militærleir helt alene?
vil bruke mot mcRogn for å teste ut hvordan en leir kan fungere med bare en spiller så man slipper store problemer med koordinering.

043 Jehoram (499|446) K44 8,972 Jezebel [SUN] syklov [L-13] 2010-06-20 14:30:49
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Savner enda et par latterlige "beviser" på hvorfor de andre som har forsvunnet bort i det siste har slutta. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Savner enda et par latterlige "beviser" på hvorfor de andre som har forsvunnet bort i det siste har slutta. :eek:

For det første er det ingen som har etterspurt noen flere beviser, for det andre er fremgangsmåten din her på denne "forespørselen" etter "beviser" så useriøs at jeg ikke har tenkt til å etterleve den. Folk har sluttet, bra observert!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
For det første er det ingen som har etterspurt noen flere beviser, for det andre er fremgangsmåten din her på denne "forespørselen" etter "beviser" så useriøs at jeg ikke har tenkt til å etterleve den. Folk har sluttet, bra observert!

Når kommer postene om at simpli, balle klorin og Tha N0ob også har gitt seg a? =D

oh well. den som tier samtykker ;)
 

DeletedUser

Guest
Begge mine var aktive når jeg startet angrep, og ba om å bli internadlet samme dag :)
Antagelig tilfeldig....???? Men jeg velger å tro at de la seg flate så raskt de så jeg tøffet i deres retning:D

syklov den 04.07. klokken 02:14 Siter Rediger Slett
noen som har imot at jeg lager en militærleir helt alene?
vil bruke mot mcRogn for å teste ut hvordan en leir kan fungere med bare en spiller så man slipper store problemer med koordinering.

043 Jehoram (499|446) K44 8,972 Jezebel [SUN] syklov [L-13] 2010-06-20 14:30:49

Det har vært og er forsatt utrolige mange dyktige spillere i denne V.
Tror mange av disse spillerne har levd på en grønn grein lenge, når de møter
tøff motstand ifra andre dyktige spiller som Syklov, så faller de i fisk.

Er ett engelsk ordtak som heter noe som: "when the going get`s roff, the roff get`s going"
 

DeletedUser

Guest
oh well. den som tier samtykker ;)

Haha, der sier du noe ^^

Overså den og det tar jeg til etterettning. Kan ha noe med at det er en måned siden siste post her, noe som fikk meg automatisk til å tenke på de som har sluttet i nyere tid.

Men forøvrig så tolker jeg vel egentlig også den "forespørselen" som relativt useriøs ;)

"when the going get`s roff, the roff get`s going"

Quote ftw :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Noen ganger om ikke alle ganger er det ren phykologi.

Han var litt inn på det han som skrev noe om ego, er på en tråd.

Du kan sammenligne det litt med en utskjemt unge som får det den vil,
når denne ungen vokser til å skal klare seg på egne ben, går det
somregel galt når h*n møter for hard motgang, for enn har aldri
står over noen "virklige" hard prøvelser før.

Jeg sier ikke at dette gjelder alle gode spillere som har vært opp igjennom,
men det ville være naivt å tro at det ikke gjelder noen......det må du
være enig i?
 

DeletedUser

Guest
Internadlingen av Balle klorin, fitz. og Tha N0ob er bevis nok for at disse har sluttet.

Simplicity kan du se på twstats at ikke har vært online på ca.1 måned.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg melder meg ut av den "savner" gruppen deres. Deilig og se at enda en idiot er borte =D
another one down, some less to go.
 
Topp