Besvart Avstand fra første til siste angrep(adels)

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg trodde minimum avstand fra første til siste angrep på en by måtte være mer enn 150 ms? Er dette endret?
Adelstog på over 150ms altså.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er ingen regel på ms nå lenger. Noen verdener har ms-begrensninger innebygde, slik som v14 som har 20ms mellom hvert angrep.

Som da vil si at det er en innebygd grense på 60ms-tog.

På verdener uten grense kan du sende 0ms tog, om du får det til.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
noen verdner har en grense for hvor nært hverandre angrep kan være, men ikke alle, så det kommer ann på hvilken verden man er på, står vanligvis ett sted i innstillingene(anreps/support gap)
 

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dæven som TW har forandret seg. Så hvem som helst noob kan sende et "basically" u-snipebart tog. Kjeeeedelig.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Dæven som TW har forandret seg. Så hvem som helst noob kan sende et "basically" u-snipebart tog. Kjeeeedelig.
Gitt at man har grei internettkobling, så kan nesten alle tog snipes. Men ja - er enig i at det var artigere når de færreste kunne sende et tog på under 1 sekund.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
regner med at de som ikke er med i "nesten alle" er de "perfekte togene(aka alle 4 angrepene er i samme ms)???
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvordan det skal gå an. Hvis man skal sende fire angrep, så er det en del tastetrykk som må gjøres. Spesielt med tanke på at ingen tastetrykk kan utføre mer enn en operasjon. Det finnes vel hverken PC eller internett som kan utføre en 7-8 handlinger innenfor ett millisekund?
PS: 7-8 er bare vill gjetting.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvordan det skal gå an. Hvis man skal sende fire angrep, så er det en del tastetrykk som må gjøres. Spesielt med tanke på at ingen tastetrykk kan utføre mer enn en operasjon. Det finnes vel hverken PC eller internett som kan utføre en 7-8 handlinger innenfor ett millisekund?
PS: 7-8 er bare vill gjetting.

PC og internet gjør veldig mange handlinger innenfor ett millisekund :p Hvis man har ustabilt nett, noe som igjen kan føre til at 4 angrep som sendes kan bli sendt "samtidig". F.eks kan du sende 1 angrep først og så et nytt et 98 millisekund senere. Siden det første angrepet ble sendt 49 ms treigere enn vanlig og det andre angrepet ble sendt 49 ms kjappere enn vanlig vil begge forespørslene nå serveren i samme millisekund.

Et annet mulig scenario er at man mister nettet en stund, man sender 4 angrep innenfor samme sekund og får tilbake nettet. Da vil forespørslene bli sendt samtidig uavhengig av når trykket "ok" på angrepssiden.

Et tredje og kanskje det mest sansnylige scenarioet er at man lager en egen hurtigtast for å sende tog i Opera, veldig kjent som "t-tog". Da vil man kunne sende alt fra 0-300 ms tog, veldig avhengig av nett + pc. Hvis man ikke er klar over eller kan "t-tog" metoden er det bare å google eller søke her i forummet. Er også mulig å google "t-train" som metoden heter på engelsk. Såvidt jeg vet blir ingen bannet for å sende angrep i samme millisekund av den enkle grunn: Instillingene gjør det mulig. Skal man bare kunne sende angrep med f.eks 100 ms mellom hvert angrep så kan man fikse dette i instillinger.

For all del bare klag på "umenneskelige" tog. Så får vi flere servere med høyere ms-gap på togene. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det forundrer meg ikke at min data"kunnskap" kom til kort her. Takk som satte meg på plass :)
Jeg har jo en bryter på datamaskinen min som skrur på og av nettverkstilkobling. Kan jeg bruke den til å få fenomenalt raske tog? Gitt at det ikke begrenses av reglene på serveren selvfølgelig.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hehe, det forundrer meg ikke at min data"kunnskap" kom til kort her. Takk som satte meg på plass :)
Jeg har jo en bryter på datamaskinen min som skrur på og av nettverkstilkobling. Kan jeg bruke den til å få fenomenalt raske tog? Gitt at det ikke begrenses av reglene på serveren selvfølgelig.

Nei, å skru av nettet er ikke det samme som å ha forsinkelse på nettet. Forespørselen din vil bli avbrutt med det samme du skrur av nettet.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hehe, det forundrer meg ikke at min data"kunnskap" kom til kort her. Takk som satte meg på plass :)
Jeg har jo en bryter på datamaskinen min som skrur på og av nettverkstilkobling. Kan jeg bruke den til å få fenomenalt raske tog? Gitt at det ikke begrenses av reglene på serveren selvfølgelig.


hvis du skrur av nettet vil det vel komme opp at du ikke har internet når du trykker på ok?
på i hvertfall mac er det mulig å skru ned delayen melom repetering til så og så mange per ms, uten at jeg kommer til å si hvordan, er dette lov?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
å treffe på 0ms vil skje 1 av 1000 ganger :p det er veldig lite trolig at om du sender et slikt tog at det vil bli snipa..
 

Kim il pos

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Det er ikke mulig å snipe et tog hvor alt lander på samme ms. Snipen vil så vidt jeg vet uansett havne etter om den lander på riktig ms, grunnet nyere attack-id.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
å treffe på 0ms vil skje 1 av 1000 ganger :p det er veldig lite trolig at om du sender et slikt tog at det vil bli snipa..

på min pc kan jeg stille inn at knappen(t) blir gjentatt 4(feks) ganger per ms, om jeg holder den inne dermed kan jeg sende ms tog såfremt det ikke lagger elns.
 
Topp