Avstandskalkulatoren funker ikke?

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Som tittelen sier, avstandskalkulator på http://no.twstats.com/ fungerer ikke hos meg. Jeg har prøvd fra V14 til V17 og ikke fått den til å fungere noe sted. Etter at jeg har satt inn coords fungerer det ikke å trykke på Kalkuler knappen.

Jeg prøvde derimot på http://www.twstats.com/ og på W19, og der fungerte den utmerket.

Jeg har rapportert dette på TW stats siden, men av nysgjerrighet lurer jeg på om det flere som har samme problemet med at den ikke fungerer hos de heller?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har samme problem! Men jeg har 2 løsninger:

enten

Aktivere knappen med javascript:
Kode:
javascript:document.getElementById("calculate").className = document.getElementById("calculate").className.split("ui-button ").join("");void( 0 );

eller

Trykke på knappen med javascript:
Kode:
javascript:document.getElementById("calculate").click();
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Som jeg selv har erfart, har TWStats mye lag for tiden, og "Siste erobringer" lastes ikke inn hos meg. Selv har jeg ikke brukt avstandskalkulatoren, men angrepsplanleggeren har funket.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jeg har samme problem! Men jeg har 2 løsninger:

enten

Aktivere knappen med javascript:
Kode:
javascript:document.getElementById("calculate").className = document.getElementById("calculate").className.split("ui-button ").join("");void( 0 );

eller

Trykke på knappen med javascript:
Kode:
javascript:document.getElementById("calculate").click();

Jo, takk for det! :) Men det skal ikke være slik at det må være nødvendig og bruke script for at den skal fungere. Dette burde de få i orden snarest.

Som jeg selv har erfart, har TWStats mye lag for tiden, og "Siste erobringer" lastes ikke inn hos meg. Selv har jeg ikke brukt avstandskalkulatoren, men angrepsplanleggeren har funket.

Bruker den ikke så ofte selv, men mener det burde være i orden uansett! :)

Og spurte fordi jeg lurte på om det var flere osm hadde problemet.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hva er meninga med funksjoner man må ha script til? Sikkert en modbæsj som skal ha alle fordeler for seg selv.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan jo finne ut avstanden manuelt met et excelark.

Bare ta distansen mellom de to byene og gange det med antall sekunder troppen tar dit. Her kan ikke modbæsjen stoppe noen.
 

DeletedUser

Guest
Den fungerer ikke i Opera Versjon 12.16, Versjonssteg 1860. Jeg får knappen til å fungere i FireFox...
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Har noen (trådstarter?) rapportert feilen inn på Clash rank sine sider, da?



Jeg har rapportert dette på TW stats siden, men av nysgjerrighet lurer jeg på om det flere som har samme problemet med at den ikke fungerer hos de heller?

Som sagt så har jeg rapportert det, men jeg spurte om flere hadde samme problemet.

Edit: den fungerer forøvrig for meg?

Hvilken opera versjon har du?

Og jo, jeg vet det er flere løsninger for å unngå dette problemet, men det skal ikke være nødvendig å måtte bruke et script eller excel ark, det skal jo fungere slik det er ment :)
 
Topp