Avstemning om foreslått HP-runde

Vil dere ha denne runden?

  • Ja

    Stemmer: 52 75,4%
  • Nei

    Stemmer: 17 24,6%

  • Totalt antall stemmer
    69

DeletedUser

Guest
Jeg synes disse innstillingene høres spennende ut jeg. Mann mot mann, mann mot kvinne, kvinne mot mann, kvinne mot kvinne (tror de fleste skjønner poenget mitt ;) ) Er litt kult at man faktisk kan hevde seg her selv uten å være sykt aktiv. En fin mulighet for de som ikke liker å sitte foran pc skjermen hele dagen. Synes det er bra at det finnes verdener for alle og en hver. Regner med at vi kommer til å se flere nye navn dukke opp her. ^^
 

DeletedUser

Guest
Fakegrense er jo helt nødvendig for at folk ikke skal få seg dualer, tror jeg. Forskjell på å sitte å dodge maaaaaaaaaaaaaange incs og å sitte å dodge 300 elns.
 

DeletedUser

Guest
Om man skal ta bort alt som man kan få stor fordel av om man er gode så kan man jo like så god ta bort ms så alt bare går på sekunder så blir det umulig å snipe.

Eller man kan ta den litt lenger at man bare trenger 1 adel for å ta en by (adel tar 100 lojalitet)

Og når vi først er i gang så kan vi så kan vi jo finne opp noe helt nytt noe :) Byer du mister kan du ikke adle tilbake med mindre han som tok byen av deg mister den til en 3. person.
 

DeletedUser

Guest
Dette ser da greit ut, man luker bort nå nødvendigheten av å ha dual, noe jeg synes er en stor u-ting. Bedre slik, hvor taktikk og strategi kommer i høysetet, ikke hvor mange duals med søvnforstyrrelser man har på en konto. En verden med rene og enkle innstillinger, man slipper skitten diplomati, og man får testet egne evner som spiller. Er nesten fristet til å prøve meg her ^^
 
Topp