Avstemning om foreslått HP-runde

Vil dere ha denne runden?

  • Ja

    Stemmer: 52 75,4%
  • Nei

    Stemmer: 17 24,6%

  • Totalt antall stemmer
    69

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Dette er en enkel ja/nei-undersøkelse over om det er ønsket med en HP-runde basert på instillingene diskutert her
 

DeletedUser

Guest
Godt mulig jeg gjør en comeback dersom en slik runde begynner til rett tid :D
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kanskje dere skal få de som ikke benytter forumet til og bry seg også? Sirkulerende mail til alle spillerene er nok ikke så dumt.
 

DeletedUser

Guest
Ingen farming, og innstillingene er fastsatt nå.

Må jo kunne farme noe hvertfall! Ta å sett på limited haul, det er det minste som kan bli gjort på en HP runde, der folk spiller for å vokse raskt! Hvis ikke er det jo bare å joine en vanlig verden. Vi har i tillegg allerede hatt en no haul verden på HP3, og det var dødskjedelig for mange, og da var det hvertfall kompensert med høy speed.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Konseptet er 1 vs 1 kriging og strategi, ikke hvem som har best tid til å farme (eller flest duals)...
Men for at det ikke skal gå supertregt kommer vi til å øke produksjonen i ressursfeltene voldsomt.
 

DeletedUser

Guest
Om dette blir for kjedelig for folk som må farme dagen lang, men samtidig har 3-4 på kontoen, så ser jeg egentlig ikke noe negativt i det.
De fleste av de der gir seg så fort det blir en del inkommende angrep uansett. Og ja, Sander, du kan føle deg truffet ;)
 

DeletedUser

Guest
Nesten så jeg må banne pga hvor teit og dumme disse innstillingene er, men da blir jeg vel banna. Lykke til til de som faktisk velger å spille her.
 

DeletedUser

Guest
Om dette blir for kjedelig for folk som må farme dagen lang, men samtidig har 3-4 på kontoen, så ser jeg egentlig ikke noe negativt i det.
De fleste av de der gir seg så fort det blir en del inkommende angrep uansett. Og ja, Sander, du kan føle deg truffet ;)

For det første foreslo jeg limited haul, som en person FINT klarer lett selv uten å gå lei hver dag, og samtidig får litt ressurser å bruke ekstra. Og for det andre, så foreslo jeg også fakegrense, så det er lettere med tagging av angrep, og blir unnagjort mye kjappere, som er med på å fremme 1 spiller per konto. For det tredje, så er dette et sted for å diskutere endringer, ikke komme med hånligheter. Og ja, Robert, du kan føle deg truffet ;)
 
Topp