Er det at man har noen kjente spillere en viktig faktor på at stammen er god? Selvfølgelig så er det fint å ha en del med erfaring (kjente spillere har som regel det), men det kan slå begge veier. Jeg tror en stamme oppbygd av sultne medlemmer som har lyst på suksess med et høyt aktivitetnivå, er bedre enn gamle kjente spillere som egentlig gir litt blaffen i verdenen. Erfaring og liknende er bra å ha, men som regel er det vel en fin blanding som er fint.
Synes forøvrig det er litt tullete å legge ut en slik tråd som dette, spesielt når det ikke står noe som helst i førsteinnlegget. Hva med å presentere stammen og hva den står for?
selvsagt kan jeg si hva stammen står for:
vi heter Born Again og ligger på rang11. i starten med den gamle ledelsen var det bare p som var viktig. det har vi forandret fullt og nå prioriterer vi aktivitet,tropper og det sosiale. vi har mistet en god del medlemmer,men også fått en god del nye. nå begynner ting å falle på plass og vi er mer og mer fornøyd,selv om den gamle ledelsen ga oss(den nye ledelsen) mange problemer. vi hadde ca 10 spioner i stammen,håpløsst system. nå har vi blitt kvitt spionene(1 er der,men han/hun vet vi om).
vi har gått gjennom diplomatien etter at vi hadde 40 allierte og fått kuttet den ned. vi er ikke bare en:for moro skyld stamme. vi jobber seriøst og hardt. vi vet mye om andre stammer som de selvsagt ikke vet. vi har noen mer aktive enn andre,men sånn er det alltid. så over til hva vi står for: vi står for frihet, moral, sosiale,fred,hate AA, likeverdighet,likestilling(så å si det samme,) trofasthet og alt godt.
som dere sikkert vet fra før så er vi ikke så veldig glad i AA. vi er fiender med de,men vil egentlig ikke(bortkastet når så få har adelsmann.) AA kaller den NOOBkrigen og der kan jeg si meg enig. den har ikke så høy prioritet heller.
vi håper at vi kommer til å få et bedre rykte etter hvert enn det vi har nå. som en masserekruteringstamme. det har vi nå fått en stopp på etter at den nye ledelsen kom inn.jeg(på vegne av stammen) vil håpe at dette forandrer syne deres på BA.
mottoet vårt: alle for en og en for alle!