BA

DeletedUser

Guest
Hvor får du det fra? Umodene?
Men med de ryktene som går rundt om oss så skjønner jeg at du kan mene at vi er barnslige.

Men dere har bare sett dette ifra flaming aces stå sted. Om noen av dere fikk vite hele historien ville dere byttet mening

Umodne? Er bare å sjekke den fine posten din om Hitler rett under sitatet her så ser man hvorfor :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er det at man har noen kjente spillere en viktig faktor på at stammen er god? Selvfølgelig så er det fint å ha en del med erfaring (kjente spillere har som regel det), men det kan slå begge veier. Jeg tror en stamme oppbygd av sultne medlemmer som har lyst på suksess med et høyt aktivitetnivå, er bedre enn gamle kjente spillere som egentlig gir litt blaffen i verdenen. Erfaring og liknende er bra å ha, men som regel er det vel en fin blanding som er fint.

Synes forøvrig det er litt tullete å legge ut en slik tråd som dette, spesielt når det ikke står noe som helst i førsteinnlegget. Hva med å presentere stammen og hva den står for?

selvsagt kan jeg si hva stammen står for:
vi heter Born Again og ligger på rang11. i starten med den gamle ledelsen var det bare p som var viktig. det har vi forandret fullt og nå prioriterer vi aktivitet,tropper og det sosiale. vi har mistet en god del medlemmer,men også fått en god del nye. nå begynner ting å falle på plass og vi er mer og mer fornøyd,selv om den gamle ledelsen ga oss(den nye ledelsen) mange problemer. vi hadde ca 10 spioner i stammen,håpløsst system. nå har vi blitt kvitt spionene(1 er der,men han/hun vet vi om).

vi har gått gjennom diplomatien etter at vi hadde 40 allierte og fått kuttet den ned. vi er ikke bare en:for moro skyld stamme. vi jobber seriøst og hardt. vi vet mye om andre stammer som de selvsagt ikke vet. vi har noen mer aktive enn andre,men sånn er det alltid. så over til hva vi står for: vi står for frihet, moral, sosiale,fred,hate AA, likeverdighet,likestilling(så å si det samme,) trofasthet og alt godt.

som dere sikkert vet fra før så er vi ikke så veldig glad i AA. vi er fiender med de,men vil egentlig ikke(bortkastet når så få har adelsmann.) AA kaller den NOOBkrigen og der kan jeg si meg enig. den har ikke så høy prioritet heller.

vi håper at vi kommer til å få et bedre rykte etter hvert enn det vi har nå. som en masserekruteringstamme. det har vi nå fått en stopp på etter at den nye ledelsen kom inn.jeg(på vegne av stammen) vil håpe at dette forandrer syne deres på BA.

mottoet vårt: alle for en og en for alle!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
jeg for vondt i øynene av å lese det der.. del det opp i flere avsnitt og fiks opp settningsoppygningen din, så skal du se det blir mye bedre :)
 

DeletedUser

Guest
Mye bedre, Zippey. ;)

Nå må dere bare uttrykke det mottoet ved deres spillestil. Spill som om hele verden er i mot dere og at deres liv avhenger av å overvinne alle sammen.

That's your way of the ninja. :cool:
 

Deathblow

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vis man ser hva mottoet: En for alle og alle for en. Og forstår det!
Så er det et absolutt bra motto og vi følger det.

Meen, om man er en 11 åring så virker det som en klisje, siden den blir brukt så mange steder. Men om du virkelig forstår meningen i det så er det et av de sterkeste budskapene man kan få i krig. Vi har selvfølgelig flere mottoer men dette er et sterkt et vi står for
 

DeletedUser

Guest
Vis man ser hva mottoet: En for alle og alle for en. Og forstår det!
Så er det et absolutt bra motto og vi følger det.

Meen, om man er en 11 åring så virker det som en klisje, siden den blir brukt så mange steder. Men om du virkelig forstår meningen i det så er det et av de sterkeste budskapene man kan få i krig. Vi har selvfølgelig flere mottoer men dette er et sterkt et vi står for

Jeg synes fortsatt at det er klisjé, og jeg er ikke 11 år. Du må nok revurdere den påstanden.

Selv tviler jeg på hvor sentralt det mottoet stå i stammen, men om dere virkelig har et så bra samhold som du sier så er jo det beundringsverdig. :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg synes fortsatt at det er klisjé, og jeg er ikke 11 år. Du må nok revurdere den påstanden.

Selv tviler jeg på hvor sentralt det mottoet stå i stammen, men om dere virkelig har et så bra samhold som du sier så er jo det beundringsverdig. :)

vi har det sammholdet i stammen og det kan vi og er vi stolte av.
selv om det er en klisje(det er jo en klisje) så er det det vi står for.
synes det er det beste mottoet vi kan ha her i en stamme.
 

DeletedUser

Guest
Førsteposten også her er unødvendig. Zippymaster, det eneste du kan gjøre for at dere skal oppnå respekt, er å vise alle andre at dere duger. Synes det er idiotisk å uttale seg negativt om BA stammen, ettersom flere av de som uttaler seg ikke har noen innsikt om hva eller hvem stammen din består av.
Jeg foreslår at du konsentrer deg om spillet, og drite en lang i hva andre mener. Det er mange kverulanter her på forumet. Spillere som er her for å lete etter noe negativ sprøyt å komme med. Disse skal du ikke bry deg om. Logg av offentlig forum, gå inn på spillet og vis at stammen din duger. Det er den eneste måten å oppnå respekt på. En skikkelig leder ignorerer negative utsagn og konsentrerer seg om stammen sin ! Stå på BA og lykke til på V4!

Håper at denne posten kan stenges før det kommer flere negative utsagn. Synes slike diskusjoner er unødvendige

Max.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
BA rekrutterer etter poeng og en minimum 3 linjers søknadd fult av bull$h!#.
Sikkert noen folk som er gode der, men er skeptisk til hvordan BA blir ledet.
 

DeletedUser

Guest
BA rekrutterer etter poeng og en minimum 3 linjers søknadd fult av bull$h!#.
Sikkert noen folk som er gode der, men er skeptisk til hvordan BA blir ledet.

Heldigvis er ikke det ditt problem. Ta fatt i egne problemer og gi dem en sjanse. Uttalelser på dette planet kan dere komme med om en god stund når spillet har satt seg ;)
 

DeletedUser

Guest
Heldigvis er ikke det ditt problem. Ta fatt i egne problemer og gi dem en sjanse. Uttalelser på dette planet kan dere komme med om en god stund når spillet har satt seg ;)

bare fordi vi ikke har vært i nærkontakt med dem i lengre tid, burde det da være lov å påpeke idiotien ved deres rekrutering/ diplomati? hvis man ikke har lov til å diskutere en stamme basert på politkken de fører kan vi vel like greit stenge hele forumet og sitte å spamme på off-topicen instedet...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
BA rekrutterer etter poeng og en minimum 3 linjers søknadd fult av bull$h!#.
Sikkert noen folk som er gode der, men er skeptisk til hvordan BA blir ledet.

følg med du, hvis du tror vi rekruterer etter poeng så bør du nok tenke engang til. den gamle ledelsen tok etter p.
les her du, et lite utdrag fra forumet:
zippymaster den 26.07. klokken 23:19 Siter Rediger Slett ironkiller skrev følgende:
nei jeg synes det er grei grense ivertfall siden så mange hatter masse rekrutering


synes hvor mye de jobber,ambisjoner,erfaring og lyst har mer å si enn p.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
bare fordi vi ikke har vært i nærkontakt med dem i lengre tid, burde det da være lov å påpeke idiotien ved deres rekrutering/ diplomati? hvis man ikke har lov til å diskutere en stamme basert på politkken de fører kan vi vel like greit stenge hele forumet og sitte å spamme på off-topicen instedet...

hvis du hadde visst mer om vår rekruttering/diplomati så hadde du ikke vært så negativ
 
Topp