BA

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
vil dere si noe om oss BA?
hadde vært greit å se hva dere synes om oss,sikkert mye negativt
 

DeletedUser

Guest
vet nada om dere, men det at dere lager en tråd som dette sier meg at dere suger krafitig o.o
 

DeletedUser

Guest
Har dere noen kjente spillere da, eller er alle poenghorer? :rolleyes:
Er det at man har noen kjente spillere en viktig faktor på at stammen er god? Selvfølgelig så er det fint å ha en del med erfaring (kjente spillere har som regel det), men det kan slå begge veier. Jeg tror en stamme oppbygd av sultne medlemmer som har lyst på suksess med et høyt aktivitetnivå, er bedre enn gamle kjente spillere som egentlig gir litt blaffen i verdenen. Erfaring og liknende er bra å ha, men som regel er det vel en fin blanding som er fint.

Synes forøvrig det er litt tullete å legge ut en slik tråd som dette, spesielt når det ikke står noe som helst i førsteinnlegget. Hva med å presentere stammen og hva den står for?
 

Deathblow

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det var ikke seriøst ment. ;)
For å være ærlig vet jeg ikke en døyt om stammen din...

Ikke sant! Sånt feil intrykk har mange på stammen.
For å si det sånn så er vi ikke akkurat bad ass stammen her.
Vi har mange venne stammer og har aldri vært på jakt etter krig eller noen fiender. Men noen havner det alltid med at man får og i dette tilfelle er det AA som vi har som fiender.

Og vi er ikke poenghorer, vi tenker absolutt ikke bare på poeng og vi tar inn medlemmer som har mye og ikke fullt så mye poeng. Så det er bare et rykte.
 

DeletedUser

Guest
Jaha...

You fellows mad at me, baby?
Oh well, enemies, baby.
 

Kinky fætter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
I fra BA virker som nogle meget udmodne unger, som lige er begyndt at spille tw for første gang.
meget uinponert over jer.
 

Deathblow

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
I fra BA virker som nogle meget udmodne unger, som lige er begyndt at spille tw for første gang.
meget uinponert over jer.

Hvor får du det fra? Umodene?
Men med de ryktene som går rundt om oss så skjønner jeg at du kan mene at vi er barnslige.

Men dere har bare sett dette ifra flaming aces stå sted. Om noen av dere fikk vite hele historien ville dere byttet mening
 

Kinky fætter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvor får du det fra? Umodene?
Men med de ryktene som går rundt om oss så skjønner jeg at du kan mene at vi er barnslige.

Men dere har bare sett dette ifra flaming aces stå sted. Om noen av dere fikk vite hele historien ville dere byttet mening

kan godt være jeg bytter om på jer og non / con crewet, but idc.
 

DeletedUser

Guest
Men dere har bare sett dette ifra flaming aces stå sted. Om noen av dere fikk vite hele historien ville dere byttet mening

Fra deres stå sted? At vi sendte noen par trussel brev for å få oss noen farmer?
Du kan jo like godt fortelle oss den historien fra deres stå sted, istede for å skrike om at de ser det fra vår stå sted.
 

Deathblow

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fra deres stå sted? At vi sendte noen par trussel brev for å få oss noen farmer?
Du kan jo like godt fortelle oss den historien fra deres stå sted, istede for å skrike om at de ser det fra vår stå sted.

skriker ikke... sier bare at alle tror på de som forteller fra sitt ståsted.

Et eks. på det er hitler. Han fortalte aldri helheten i krigen til sine soldater, han fortalte sin og anklagde de andre for ting som ikke stemte og derfor fikk han med seg millioner av folk som drepte for nazismen.

men tilbake til spille.. Vi går ikke i krig for noen trusselbrev. Men om trusselbrevene begynner å bli sanne er det intet valg. Vi må gjøre noe når vi blir truet.
 

Juz Blaze

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
skriker ikke... sier bare at alle tror på de som forteller fra sitt ståsted.

Et eks. på det er hitler. Han fortalte aldri helheten i krigen til sine soldater, han fortalte sin og anklagde de andre for ting som ikke stemte og derfor fikk han med seg millioner av folk som drepte for nazismen.

men tilbake til spille.. Vi går ikke i krig for noen trusselbrev. Men om trusselbrevene begynner å bli sanne er det intet valg. Vi må gjøre noe når vi blir truet.

Drit nå i Hitler, er ikke han vi vil høre om men deres historie fra deres ståsted, så får vi høre hvor my bs du har å komme med.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke noe spesielt inntrykk av BA, men det virker ikke akkurat som en veldig bra stamme. Jeg tror AA vil klare seg fint jeg. :)
 

DeletedUser

Guest
La meningene strømme, la BA stønne!?

BA er vel ikke den stammen som fremstår som den beste akkurat for øyeblikket? Men mye kan jo forandre seg om det som sies om bytte i ledelsen stemmer, tiden vil vise. Eller så står vel de fleste egentlig uten noe fastsatt mening om BA, har vel ikke market seg på noen særlige positive måter frem til nå!? Så de fleste som ikke enten er i AA, NC :)confused:) eller farmer/"blir farmet av" dem står vel uten noe særlig mening om dem.

Men er vel ingen "kjente" spillere som har dukket opp fra de kanter foreløpig, og hvorvidt det er mye erfaring der vet vel den "store massen" lite om. Men slik blir det jo når medlemmene enten ikke er "kjente" eller skjuler det.
 

DeletedUser

Guest
Ståstedet ser ut til å være sentralt i kampen her. :) Selv står jeg alltid på samme sted. :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Å lage en egen tråd om dette er helt på jordet, men i tillegg dra inn Hitler i dette er meningsløst.

Har selv bruker på V4, men jeg spiller ikke aktivt, men er bare med for morroskyld og for å holde et øye med den verdenen, og jeg kan ikke si så mye om BA akkurat nå, dere har ingen kjente navn på medlemslisten, men en gjeng med ukjente spillere, som igjen gjør det usikkert å komme med et konkret svar.
 
Topp