BANG vs SW4G

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Er bare fornøyd at forumet endelig begynner å få litt liv. Hjalp veldig med mergingene som har skjedd i det siste og aristo sin utvidelse.
 

DeletedUser

Guest
Maken til vrøvl. For det første har mine stammer aldri gjort noe slikt. For det andre har vi aldri vært alliert med verken JFFA eller Bang, og med TOG har vi IAP. Så du famler litt i blinde her også. Og hvem påstår du kriger for oss da, og ikke mest for seg selv? Og på hvilken måte "spiser" vi allierte? Aristokratene har passert 100 adlede byer. Ingen er innadlet, og kun en har tatt gråbyer (alle vet hvem(Lipssealed))



Og hvor har du spillt med meg tidligere da? Hvordan har jeg manipulert noen - og hvem?. Og på hvilken måte skal dette ha bitt meg i rumpa tilslutt? Sist jeg sluttet var v15, så vant min stamme verden. Og hvis det det at jeg personlig kun havnet som nr.2 på rankingen, kun slått av stammefrende og kompis Pelle, så var ikke det et veldig vondt bitt! Sjekk faktaene din du, lille venn, før du later som du vet noe om meg.

Dette blir veldig kort, da Benja i grunnen har oppsummert det meste i sin(e) post(er) (happy)
Hvem jeg er, forandrer ikke fakta i saken. Ser derfor ikke noe poeng i å utdype den biten nærmere. Utover det, har jeg spillt både med deg, og mot deg. Har ikke spillt på v15.
Kjenner deg kun ingame, og ikke irl. Vet derfor bare hvordan du er som spiller, og det er deg som spiller jeg uttaler meg om.
Jeg sa ikke at, Aristo er i allianse med alle de nevnte stammer, og jeg visste at dere hadde en IAP med [TOG]. (wasntme)
Hadde, er visst rette ordet her, for her har det jammen skjedd litt siden sist. Blåmerke på rumpa, eller ? :rolleyes:

(hug) fra lille venn..


Er vel ifare for og gå litt offtopic her, men føler att skittkasting der det ikke er korrekt bør korrigeres.... Er selv tilbake fra dvale, og er jo da en ivrig leser av forum. Synes Hattifnatt kunne ha sagt hvem han var istedet for og gjemme seg bak anonymitet når man skal bedrive drittkasting/sverting. Har selv selv vært en "bitter" fiende av RV og hans tidligere "kompanjong" Nofjon (av enkelte kalt Noffe) på V3 (da var jeg i Yakuza og spilte med nicket Vifle) og på V5 med dette nicket i stammen SUN. Selv om jeg har vært heftig uening og lettere forbannet på RV tidligere, er det noe du sier Hattifnatt som jeg ikke synes stemmer....

Jeg syns det er merkelig å bli kalt bitter fiende av RV, eller for den saks skyld Noffe. Dette er ikke tilfelle. Det jeg sier, er at jeg er imponert over RV, siden han fortsatt klarer å lure folk. Kall det gjerne skittkasting om du vil. Jeg kaller det en æresbevisning (som spiller).
Ang. anonymitet, så er det frivillig på dette forumet. Jeg har mistet passordet til min forrige konto, og fant raskt ut at et nytt nick, som ingen vet hvem er, er ganske underholdende. (nod)

(...)
Ergo kan det være naturlig at man til slutt skal krige mot en tidligere alliert, men da er det blitt klargjort på forhånd og alt er ryddig. Backstabbingsbiten og kuppingen av stammer er et lukket kapittel da herren selv fant ut at det var mye mer tilfredsstillende og vinne på den faire måten....

Selvsagt, det sier seg selv at allianser må brytes underveis. Resten har søte Benja allerede svart på (nod)

(...) legger jo også merke til at hattifnatt ikke har svart på RV's svar selv, så dette var kanskje egentlig et unødvendig innlegg av meg og skrive, men men...

Vel, Hattfnatten er pensjonert fra tw(les: pp-wars), og trenger ikke være pålogget til enhver tid.. så Hattifnatten har vært ute i det virkelige liv..du vet, det livet som er utenfor vinduet til tw-spillerne. Hattifnatten har hatt late dager i solveggen, champagnefrokost, beina på puffen foran peisen, etc.. Hytteliv(love)
 

DeletedUser

Guest
Den bitten med "bitter" fiende av RV og Noffe var da en henvisning til undertegnede og ikke til deg Hattifnatt... Derav bruken av ordet selv :)
 

DeletedUser

Guest
Du bruker ordene: "Har selv vært "bitter" fiende", og ikke "Jeg har vært "bitter" fiende". Det er en viss forskjell på betydningen av de to formuleringene... (nod)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
De to formuleringene gir meg ganske lik betydning, men det er sikkert fordi de ikke gir mening.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Du bruker ordene: "Har selv vært "bitter" fiende", og ikke "Jeg har vært "bitter" fiende". Det er en viss forskjell på betydningen av de to formuleringene... (nod)
Den eneste forskjellen på de to formuleringene er at den siste er dårligere språk.
 
Topp