BANG vs SW4G

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Du har klart det igjen, Reisverket! Du får små stammer til å krige for deg og dine, mens dere adler dere rundt deres nåværende allierte, og kan vokse dere store og fete. Og plopp, så er allianser en saga blott, og dere spiser dem i store jafs. Du fortjener faktisk applaus, RV! (clapping)
Og til Sw4g, [TOG], J.F.F, J.F.F.A., og BANG: Føl dere rundlurt!! (nod)

Maken til vrøvl. For det første har mine stammer aldri gjort noe slikt. For det andre har vi aldri vært alliert med verken JFFA eller Bang, og med TOG har vi IAP. Så du famler litt i blinde her også. Og hvem påstår du kriger for oss da, og ikke mest for seg selv? Og på hvilken måte "spiser" vi allierte? Aristokratene har passert 100 adlede byer. Ingen er innadlet, og kun en har tatt gråbyer (alle vet hvem(Lipssealed))

Tsk.. lettlurt er noe man er, og ikke noe man blir (wasntme)
...og ja, er helt seriøs. Har da spilt med RV "noen" ganger før. Han er en flink manipulator, men det har en tendens til å bite ham i rumpa tilslutt (nod) (giggle)

Og hvor har du spillt med meg tidligere da? Hvordan har jeg manipulert noen - og hvem?. Og på hvilken måte skal dette ha bitt meg i rumpa tilslutt? Sist jeg sluttet var v15, så vant min stamme verden. Og hvis det det at jeg personlig kun havnet som nr.2 på rankingen, kun slått av stammefrende og kompis Pelle, så var ikke det et veldig vondt bitt! Sjekk faktaene din du, lille venn, før du later som du vet noe om meg.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Er vel ifare for og gå litt offtopic her, men føler att skittkasting der det ikke er korrekt bør korrigeres.... Er selv tilbake fra dvale, og er jo da en ivrig leser av forum. Synes Hattifnatt kunne ha sagt hvem han var istedet for og gjemme seg bak anonymitet når man skal bedrive drittkasting/sverting. Har selv selv vært en "bitter" fiende av RV og hans tidligere "kompanjong" Nofjon (av enkelte kalt Noffe) på V3 (da var jeg i Yakuza og spilte med nicket Vifle) og på V5 med dette nicket i stammen SUN. Selv om jeg har vært heftig uening og lettere forbannet på RV tidligere, er det noe du sier Hattifnatt som jeg ikke synes stemmer....

Alliansemessig har RV egentlig alltid vært stategisk (ganske godt hode på den karen), men alliansene som har blitt laget har gjerne vart lenge og de har vært i begge siders interesse... De aller fleste vet jo at det er en stamme som til slutt står som vinner, men veien fram dit er farefull og uøsnkede kriger tidlig hemmer veksten til stammer. Ergo kan det være naturlig at man til slutt skal krige mot en tidligere alliert, men da er det blitt klargjort på forhånd og alt er ryddig. Backstabbingsbiten og kuppingen av stammer er et lukket kapittel da herren selv fant ut at det var mye mer tilfredsstillende og vinne på den faire måten....

Dette er ihvertfall synspunktene fra en gammel rusten spiller som kansklje kjenner/spilt med RV en del lenger enn nye spillere har, og som derfor plutselig fikk en liten snikende tanke inni hodet sitt etter og ha lest hattifnatt sitt utsagn - legger jo også merke til at hattifnatt ikke har svart på RV's svar selv, så dette var kanskje egentlig et unødvendig innlegg av meg og skrive, men men...
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Er vel ifare for og gå litt offtopic her, men føler att skittkasting der det ikke er korrekt bør korrigeres.... Er selv tilbake fra dvale, og er jo da en ivrig leser av forum. Synes Hattifnatt kunne ha sagt hvem han var istedet for og gjemme seg bak anonymitet når man skal bedrive drittkasting/sverting. Har selv selv vært en "bitter" fiende av RV og hans tidligere "kompanjong" Nofjon (av enkelte kalt Noffe) på V3 (da var jeg i Yakuza og spilte med nicket Vifle) og på V5 med dette nicket i stammen SUN. Selv om jeg har vært heftig uening og lettere forbannet på RV tidligere, er det noe du sier Hattifnatt som jeg ikke synes stemmer....

Alliansemessig har RV egentlig alltid vært stategisk (ganske godt hode på den karen), men alliansene som har blitt laget har gjerne vart lenge og de har vært i begge siders interesse... De aller fleste vet jo at det er en stamme som til slutt står som vinner, men veien fram dit er farefull og uøsnkede kriger tidlig hemmer veksten til stammer. Ergo kan det være naturlig at man til slutt skal krige mot en tidligere alliert, men da er det blitt klargjort på forhånd og alt er ryddig. Backstabbingsbiten og kuppingen av stammer er et lukket kapittel da herren selv fant ut at det var mye mer tilfredsstillende og vinne på den faire måten....

Dette er ihvertfall synspunktene fra en gammel rusten spiller som kansklje kjenner/spilt med RV en del lenger enn nye spillere har, og som derfor plutselig fikk en liten snikende tanke inni hodet sitt etter og ha lest hattifnatt sitt utsagn - legger jo også merke til at hattifnatt ikke har svart på RV's svar selv, så dette var kanskje egentlig et unødvendig innlegg av meg og skrive, men men...

Uthever den biten jeg synes er litt morsom da den er totalt motsatt av hva Rv har gjort på denne verdenen.

Først så splittet Rv stammen OMEGA, noe som for meg virker som en veldig bevist handling der han spredde misstilitt hos medlmmene, tok over ledelsen og etter 2-3 dager hvor ha nikke gjorde noe som leder for å gjøre endringer, så leaver han stammen og tar med en stor del av spillerne som utgjorde den erfarne biten av OMEGA. Med unskyldningen at stammen ikke hadde fikset seg selv og ha nda ikke så noe håp. Påpeker igjen at han ikke en gang forsøkte å gjøre noe annet enn å kasting ut kritikk noe som gjorde at han fikk sin posisjon og tillit i stammen, denne tilliten fikk han også av meg, og han missbrukte den for alt den var verd.

Videre så påpeker jeg at Ctrl. var allierte med L-13 etter oppløsningen, da Don backstabbet stammen(ok unholy var med han også) så tok Rv straks parti med Don, dette på bakgrunn av særdeles svake bevis med utklipp av diskusjon på forum. En vær leder vet at gode spillere har alle strategiske muligheter åpne og bør da ikke ta slik på vei for kommentarene som var klippet og limt på en måte som så verre ut enn det var, men fremdeles ikke ville gitt noe uvanlig bilde av en vanlig diskusjon som kan forekomme i stammer. Rv viser igjen sin støtte til Don ved å fortsette å rakke ned på Joakim, etter at unholy confesion angrer og informerer på offentlig forum hva som faktisk hadde skjedd. I tillegg splitter de opp alliansen vi hadde med en annen stamme, gjennom å nekte dem muligheten til å beholde diplomatiet med oss.

Er ikke dette nettopp det du sier at denne gamle traveren sier han ikke vil gjøre? Her har han både splittet opp stammen OMEGA, og han har bevist spilt et spill som nesten tok livet av deres den gang sterke allierte Ctrl. hvor alliansen mellom tre ble kalt trekløver-alliansen og var ment som en allianse som skulle vare hele veien ut.

EDIT: Og ja siden du vil vite hvem folk er så er jeg ene spilleren på Norske Nørd :)
 
Sist redigert:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
At du, Nørd, bruker denne tråden til å spre en negativ karakteristikk av undertegnede er ikke bare langt off topic, men også litt trist. Det er så gjennomsiktig at du er sår fordi jeg fortalte hvor dårlig jeg syntes dere styrte Omega, og at du føler deg truffet. Du evner ikke å ta inn over deg de motargumentene som er skrevet her, og fortsetter med de samme tåpelige beskyldningene.
Alle i omega bortsett fra et par av dere i den ubrukelige ledelsen er inneforstått med at jeg aldri gjorde noe annet enn å forlate stammen da jeg ikke fikk gehør for de elementære endringene som måtte på plass for at stammen skulle fungere.
At du i tillegg drar inn Ctrl. episoden i dette og legger det på meg blir enda mer patetisk. Hvis du hadde sett hva jeg tidligere har skrevet om DonSlask episoden vil du se at jeg alltid har vært tydelig på at backstabbingen deres var dårlig gjort og helt unødvendig. Men alle har gjort feil, og når folk innrømmer det og beklager at de har tabbet seg ut, så må det være mulig å gi folk en sjanse til uten at sånne som deg også skal bruke det mot meg.

Synes du skal lese de innleggene som er skrevet her en gang til, og evnt tilbakevise noen av svarene vi har gitt. Og om du skal fortsette dine personangrep så kan du lage en ny tråd.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
De aller fleste som har litt innsikt i situasjon vet at mine beskyldninger er velbegrunnede. Du har selv tatt dine valg og det veldig bevist.

Som jeg har sagt tidligere så var ikke jeg del av ledelsen i OMEGA, men støtter Sander fult ut for sine valg pga deres inaktivitet og manglende evne til å faktisk gjøre noe annet enn å gi kritikk da han forsøkte å få ting til å skje i OMEGA.

Tråden blir stående, er på tide folk får sett den andre siden av deg. Du er god til å manipulerer det er ikke personangrep, men din tw taktikk og dermed helt on topic
 
Sist redigert:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
At du mener dette er helt on topic i en tråd som heter BANG vs SW4G sier vel igrunn nok.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
At du mener dette er helt on topic i en tråd som heter BANG vs SW4G sier vel igrunn nok.

Jeg svarte en person som trodde for godt om deg, med andre ord i tråd med slik samtalen utartet seg, i tillegg er det tw relatert da dette er din taktikk. Vi har alle gått ut av trådens egentlige topic som er krigen mellom BANG! og SW4G
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hvis du hadde sett hva jeg tidligere har skrevet om DonSlask episoden vil du se at jeg alltid har vært tydelig på at backstabbingen deres var dårlig gjort og helt unødvendig. Men alle har gjort feil, og når folk innrømmer det og beklager at de har tabbet seg ut, så må det være mulig å gi folk en sjanse til uten at sånne som deg også skal bruke det mot meg.
Hvis du tror DONslask-gutta angrer på noe som helst er du et lettlurt fjols. Men vi vet begge bedre enn som så. Du er ikke noe fjols. Du er kalkulerende, og du vurderer gevinsten av DONslask sine tropper og poeng som større enn risken ved å ha dem i stammen og gevinsten av et godt diplomatisk forhold til Ctrl. Rekrutteringen av DONslask er på ingen måte noen barmhjertighetshandling hvor du har gitt en angrende sjel en ny sjanse.

Dessuten, hvem har de beklaget til? Deg? Det var ikke deg de backstabbet.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Hvis du tror DONslask-gutta angrer på noe som helst er du et lettlurt fjols. Men du er ikke noe fjols. Du er kalkulerende, og du vurderer gevinsten av DONslask sine tropper og poeng som større enn risken ved å ha dem i stammen og gevinsten av et godt diplomatisk forhold til Ctrl. Rekrutteringen av DONslask er på ingen måte noen barmhjertighetshandling hvor du har gitt en angrende sjel en ny sjanse.

Dessuten, hvem har de beklaget til? Deg? Det var ikke deg de backstabbet.


Hissig liten uvitende fjomp du:)
 
Topp