BB-koder

Status
Stengt for ytterligere svar.

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hei!

Har 2 ønsker her...
  • Er det mulig å gjøre slik at BB-kodene blir lik på offentlig forum, med det mener jeg at det er store bokstaver på offentlig forum, og små boksaver IG. Det er utrolig irriterende, og hvis man skal poste noe IG fra offentlig må du endre, særlig når du skal poste guides tar det jo kjempe lang tid å endre kodene!

  • Få de kodene som er på offentligforum implentert IG, slik at de samma kan brukes IG. F.eks. "listekoden" som jeg bruker nå.

-TrAnxZ
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Du kan jo bare poste linkene til guidene, da :) Så kan jeg godt legge ut mine i bildeform, om det er ønskelig. Men det blir store bilder, det
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Hei!

Har 2 ønsker her...
  • Er det mulig å gjøre slik at BB-kodene blir lik på offentlig forum, med det mener jeg at det er store bokstaver på offentlig forum, og små boksaver IG. Det er utrolig irriterende, og hvis man skal poste noe IG fra offentlig må du endre, særlig når du skal poste guides tar det jo kjempe lang tid å endre kodene!

  • Få de kodene som er på offentligforum implentert IG, slik at de samma kan brukes IG. F.eks. "listekoden" som jeg bruker nå.

-TrAnxZ
Støttes! Har irritert meg sykt over dette :p
 

DeletedUser

Guest
Man får en advarsel når man prøver å åpne linker utenfor spillet. Det er ikke alle som har skillsa til å vite når du kommer til offentlig forum og når du bare blir RickRoll'd.

Det er uansett enklere å ha guides osv i stammeforumet, enn å måtte følge en link og gå gjennom advarselen hver gang (eller er det en måte å skru av advarselen som jeg ikke har hørt om?)

Enig i at det kunne gått an å bruke både store og små bokstaver både her og ig, eller i det minste ha samme systemet begge steder.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp