Bbb = bos?

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
BBB stikker ifra resten av oss nå... blir de som BOS på v3 og The core på v1?

At de tar toppen, men PUSSY tar de ned fra toppen?
 

DeletedUser

Guest
Ja, men at disse blir som BoS på v3 har jeg ingen tro på ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor spekulere i slikt? Har jo ingenting for seg, BBB har muligens 98 medlemmer, men har høyere poengsnitt på sine topp 40 spillere enn hva PSYCT har på sine 38. Så noe må de 40 gjøre riktig, med mindre dem har havna i alt for greie områder og poenghorer som gale.

Uansett så vil me ikkje sjå kem så e noko tess før det har gått ei stond, så stress ned og la stammar rekrutere så dei vil.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hvorfor spekulere i slikt? Har jo ingenting for seg, BBB har muligens 98 medlemmer, men har høyere poengsnitt på sine topp 40 spillere enn hva PSYCT har på sine 38. Så noe må de 40 gjøre riktig, med mindre dem har havna i alt for greie områder og poenghorer som gale.

Uansett så vil me ikkje sjå kem så e noko tess før det har gått ei stond, så stress ned og la stammar rekrutere så dei vil.

Vel talt! BBB har ingenting what so ever med BoS å gjøre.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Core hadde heller aldri mer enn 40-60 medlemmer.
Og sammenligne en gjeng med ivrige potensielle gullgruver fra Core med en gjeng med små drittunger i BBB blir vel litt feil eller? =D
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hvordan det er mulig å sammenligne NOE med Core :)
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Core hadde heller aldri mer enn 40-60 medlemmer.
Og sammenligne en gjeng med ivrige potensielle gullgruver fra Core med en gjeng med små drittunger i BBB blir vel litt feil eller? =D

Hehe.. beklager den ass... da jeg spilte på v1 fulgte jeg ikke så mye med, men på v3 fulgte jeg veldig me :)
Vet ikke hvilke legender thw core har unntatt et par..
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
På v1.no var jo dolkene best uansett da så:p
Alle de 8 stammene ... xD

Meen, ikke vits å si noe om hvem som "stikker ifra" før en mnd eller muligens to har gått...
 

DeletedUser

Guest
Statisk

Tror det veldig tidlig og slå fast noe som helst. Erfaringsvis endres stammer/allianser som bare det de 2-3 første mnd til spillere finner hverandre og strategi som felles nevner. Skal bli artig og se hvor vi er om når sommeren nærmer seg. Da har ting utkrystallisert seg tipper jeg:)

Har vært med i stammer som har vært helt toppers i 3 uker, så manglet det totalt med planer og strategi. Vips så ble de borte.
De som klarer og etablere seg som en stamme i et område med lite avhoppere vil helt klart ha en styrke om de klarer og forvalte området sitt.
Så la oss se hvordan det er rett før ferien.

LJ
 
Reaksjonspoeng
3
Personlig tror jeg at k55 blir et nøkkelkontinent med tanke på at det er det mest befolkede kontinentet. Men jeg ser ingen gode stammer som utmerker seg der. Jeg tipper det dannes en kjerne i bbb som blir skummel å ha med å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Tror du har rett i at K55 kan bli et nøkkelkontinent. Spørsmålet er om lederne har det som skal til. Selv om vi ikke har passert en uke enda, føler jeg at det meste bare "flyter" rundt. Vi får gi det en uke til og se hva som skjer.

LJ
 

DeletedUser

Guest
Personlig tror jeg at k55 blir et nøkkelkontinent med tanke på at det er det mest befolkede kontinentet. Men jeg ser ingen gode stammer som utmerker seg der. Jeg tipper det dannes en kjerne i bbb som blir skummel å ha med å gjøre.

Nå tar du vel litt i her forskning :p

K55 har 1750 spillere mens K44 har 1900+ sist jeg sjekket :cool:
 

DeletedUser

Guest
Er rett svar nødvendigvis kvantitet? Om en tar topp 500 lista og ser hvor mange som er hvor og de beste lederne og de mest aktive spillerne, blir bilde muligens mer korrekt:eek:

LJ
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror du har rett i at K55 kan bli et nøkkelkontinent. Spørsmålet er om lederne har det som skal til. Selv om vi ikke har passert en uke enda, føler jeg at det meste bare "flyter" rundt. Vi får gi det en uke til og se hva som skjer.


Er rett svar nødvendigvis kvantitet? Om en tar topp 500 lista og ser hvor mange som er hvor og de beste lederne og de mest aktive spillerne, blir bilde muligens mer korrekt

LJ


Gidder du og bestemme deg? :p
 
Topp