BBN Erklæring

DeletedUser

Guest
Krigserklæring

BBN har fra starten av hatt som mål å være en sterk stamme med få, men gode allierte, en stamme som skal bestå av akkurat så mange spillere som er nødvendig, en stamme som ikke slås for rangeringen sin skyld, men for æren.

United Swords er en kontrast til oss på flere punkter her, kanskje det er derfor vi kaster oss inn i denne krigen, kanskje det er pga den ustoppelige gråby adlingen, men den største grunnen er og vil bli at vi ikke lengre kan sitte og se på at flere og flere byer(spillere) på kartet blir en del av denne familien.

For etter en lang periode i tenkeboksen har vi innsett at United Swords må stoppes, stoppes før de får total dominans i K44, stoppes før de allierer seg videre utover kartet.

Våre modige soldater skal ut i dyst, bli med oss og slås for de frie stammer sin skyld.


Herved melder vi oss på i krigen mot BoS, BoD og k44 og ønsker dem lykke til.


Mvh,
BBN
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
oh the humanity!

dominoeffekten?

BBN dere har alltid vært kule! Nå blir vel K44 underdoggen snart hvis dette fortsetter:D
 

DeletedUser

Guest
Det gleder meg at stammer som BBN og LnD som noen av de siste frie stammene i verden 3, velger å står sammen med oss og tar ansvar for alle i denne verden.. Jeg vil oppfordre alle i verden 3, som er involvert i kriger som ikke omfatter denne, til å legge ned våpnene mothverandre og bli med oss i en felles front mot Hyper-alliansen.. Vi i Yakuza vil bekjempe dem inne i kontinetet, så jeg håper dere andre blir med å bekjempe dem i kontinentene rundt, der hypern er representert!

Sammen vil våre koalisjon av frie stammer, stoppe dem! en gang for alle!

-Lofot
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes:

Glad vi forlot Hyper :p

Hadde vært artig å joina dere.. (BBN)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Det gleder meg at stammer som BBN og LnD som noen av de siste frie stammene i verden 3, velger å står sammen med oss og tar ansvar for alle i denne verden.. Jeg vil oppfordre alle i verden 3, som er involvert i kriger som ikke omfatter denne, til å legge ned våpnene mothverandre og bli med oss i en felles front mot Hyper-alliansen.. Vi i Yakuza vil bekjempe dem inne i kontinetet, så jeg håper dere andre blir med å bekjempe dem i kontinentene rundt, der hypern er representert!

Sammen vil våre koalisjon av frie stammer, stoppe dem! en gang for alle!

-Lofot

Ansvar for denne verden? Hva er det for noe tull? Dere er ihvertfall feige ;)
 

DeletedUser

Guest
Feige??? For at vi tørr å stå imot slik bøllete oppførsel fra en allianse bestående av nesten 200 spillere? Nei, vi velger å informere massen, alle som har blitt plaget av denne makten om å bli med på den kommende festen.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Vel, først og fremst så vet jeg at Yakuza har drevet krig mot disse lenge, og jeg tror ikke det var tilfeldig at de la opp denne tråden i dag.. Eller?

For meg virker det iallefall som at de skriker etter støtte, og oppfordrer alle stammer i verden 3 og gå i krig mot United Swords
 

DeletedUser

Guest
Vel, først og fremst så vet jeg at Yakuza har drevet krig mot disse lenge, og jeg tror ikke det var tilfeldig at de la opp denne tråden i dag.. Eller?

For meg virker det iallefall som at de skriker etter støtte, og oppfordrer alle stammer i verden 3 og gå i krig mot United Swords
At vi la opp tråden i dag var faktisk helt tilfeldig, vi tenkte som sagt at det var et passende tidspunkt med tanke på Yakuza sin erklæring.

Yakuza skal ikke jeg snakke for, men regner med at de gir deg svar ganske fort her. :p
 

DeletedUser

Guest
Vel, først og fremst så vet jeg at Yakuza har drevet krig mot disse lenge, og jeg tror ikke det var tilfeldig at de la opp denne tråden i dag.. Eller?

For meg virker det iallefall som at de skriker etter støtte, og oppfordrer alle stammer i verden 3 og gå i krig mot United Swords

Nei alle sammen, Royal Flush har rett! La oss alle la BoS bare bombardere alle stammene her og ta over verden sakte men sikkert uten motstand! Det er vel det beste Flushy?
 

DeletedUser

Guest
Vel, først og fremst så vet jeg at Yakuza har drevet krig mot disse lenge, og jeg tror ikke det var tilfeldig at de la opp denne tråden i dag.. Eller?

For meg virker det iallefall som at de skriker etter støtte, og oppfordrer alle stammer i verden 3 og gå i krig mot United Swords

Vi råber ikke om hjælp og har heller ikke tænkt os at gøre det, men vi opfordrer da ganske rigtigt alle stammer i v3 til at stå ved hvor side og krige med os. Det er da en kamp alle har råbt på længe!
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
For ordens skyld er mine sitater rettet mot Yakuza

Nei alle sammen, Royal Flush har rett! La oss alle la BoS bare bombardere alle stammene her og ta over verden sakte men sikkert uten motstand! Det er vel det beste Flushy?

Neimenn herregud, PR Kåte familier varer ikke lenge uansett, og dem som faktisk blir eid av disse bør få en smekk på rompa
 

DeletedUser

Guest
Vel, først og fremst så vet jeg at Yakuza har drevet krig mot disse lenge, og jeg tror ikke det var tilfeldig at de la opp denne tråden i dag.. Eller?

For meg virker det iallefall som at de skriker etter støtte, og oppfordrer alle stammer i verden 3 og gå i krig mot United Swords

Vist gjør vi det! Vi oppfordrer alle til å bli med i krigen. Vi ber ikke om støtte, vi har våre allierte stammer, som har støttet oss hele tiden. Det vi ønsker å gjøre, er å vise at selv om man bare er en liten stamme på 22 spillere, så kan man gjøre motstand, man trenger ikke trenger å bøye seg bare fordi 200 spillere trur deg med krig.. Selv om de største sammene slår seg sammen mot deg, så er det ingen grunn til å la dem gjøre som dem vil.

Hvis du Royal ikke vil være med i en slik krig, er vel forståelig.. Det gjør dere som dere vil. Men vi gir oss hvertfall aldri!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Som jeg tidligere har sagt både til Lofotlam og Jolano, så har jeg stor respekt for både deres stammer, og de som ledere. Vi prater ofte sammen, og har en god tone oss imellom. At Yakuza var først ute med sine 22 spillere til å gå til krig mot oss skal man ikke kimse av. All ære til dere for det!

US synes det er gøy at det endelig blir litt action i v3, og vi ser frem til at United Swords nå skal få sloss med våpen og ikke bare med ord her i forumet.

Let the game begin! :D
 

DeletedUser

Guest
Som jeg tidligere har sagt både til Lofotlam og Jolano, så har jeg stor respekt for både deres stammer, og de som ledere. Vi prater ofte sammen, og har en god tone oss imellom. At Yakuza var først ute med sine 22 spillere til å gå til krig mot oss skal man ikke kimse av. All ære til dere for det!

US synes det er gøy at det endelig blir litt action i v3, og vi ser frem til at United Swords nå skal få sloss med våpen og ikke bare med ord her i forumet.

Let the game begin! :D
Morsomt å lese et innlegg fra deres side som ikke skrytere dere selv opp skyene.
Takk for dette RV, lykke til. ;)
 
Topp