Bensin koster 7 kroner i...

DeletedUser

Guest
Med din tone, så virker det veldig som du prøver å drite han ut da...
Vel, det er vel det Robby også prøver på...

Hmm, forsøker å holde en "lett" tone jeg. Mulig det ikke ser slik ut, men det er slik det er. Men nok om det fra min side, ønsker ikke å starte en krangel her. Ville være for galt ettersom dette kun er et spill jeg spiller for å ha det artig. Og krangling er ikke gøy! :(
 

DeletedUser

Guest
Prøver som oftest å ikke skuffe folk Arnold Layne, men noen ganger må jeg bare gjøre det for min egen tilfredstillelses skyld...

Grunnen til at jeg står oppført som Propaganda/ Baron er at jeg ser det som min oppgave og mål her i v4 å bringe useriøse, kompliserte og selvmotsigende poster i lys her slik at vi alle slipper å entre en tråd for å finne en diskusjon som omfatter klaging, utskjelling eller de tragiske 5 åring kommentarene...

Vi i The Infamous Masquerade er her for å bringe seriøse og interessante poster til dette forumet nok en gang og bringe frelse til de uskyldige sjelene som sitter låst til datamaskinene sine hver dag i håp om at noen skal besvare postene sine mens de gjør sine plikter bare for å få tiden til å gå.

Ved dette mener vi å ta over verden og det er derfor vi sier vennligst overlat deres byer til vår omsorg og gå tilbake til deres gamle liv før det er for sent^^

Som en av de største maskerade herrene sa:
I am the symbol v4 needs....


Mvh
Robby (håper du ikke ble skuffet denne gang, hvis du ble... så var det med vilje^^)

Nei ble virkelig ikke skuffet over denne! *Klapper* Denne var faktisk rimelig bra, vil ikke si at den var kjempe bra, da noen av argumentene minner om de som er i første posten. Men det var sammensatt på en veldig bra måte! :)
*Bukker i respekt*
 

DeletedUser

Guest
Vennligst IKKE spam denne tråden Wemonster.

Denne tråden er forbeholdt seriøse og kjedelige poster...
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
men om dere tar over hele V4, er det mulig for oss som har forstått, og på alle måter godtatt, at det er dere som er herskerne i denne verden og få fortsette her på deres vilkår?? ja bare hvis dere ønsker det da.

men om jeg ikke starter i K55 men i et annet område. er det da greit at jeg bygger, eller "overtar" en del fler byer. ja, slik at dere ikke sløser vekk unødvendig tid på og måtte "overtale" andre spillere. men bare kan spasere inn i de ferdig mekka byene mine. d.v.s snart deres da.

-knallis
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
men om dere tar over hele V4, er det mulig for oss som har forstått, og på alle måter godtatt, at det er dere som er herskerne i denne verden og få fortsette her på deres vilkår?? ja bare hvis dere ønsker det da.

men om jeg ikke starter i K55 men i et annet område. er det da greit at jeg bygger, eller "overtar" en del fler byer. ja, slik at dere ikke sløser vekk unødvendig tid på og måtte "overtale" andre spillere. men bare kan spasere inn i de ferdig mekka byene mine. d.v.s snart deres da.

-knallis

Det er greit hvis du gir byene til oss etterpå ja :cool:
 
Topp