Bensin koster 7 kroner i...

DeletedUser

Guest
Siden du (Robby3) var så kritisk til masse tidligere propaganda så ser jeg nå her min mulighet til å være kritisk til din propaganda!

Du sier blant annet dette i første posten:
Vi er her for å lære DERE hvordan man spiller
Om man ønsker å være litt ordrett her så er det så alt for lett! Dette er postet på et forum, hvordan spille på et forum?
Og dersom du mener at "dere" skal lære "oss" hvordan man spiller i selve "spillet" så tror jeg at de fleste som har en konto der har klart å besvise aat de vet hvordan de spiller allerede. Klart at kansje ikke alle er like flinke, men det går likefullt ann å spille uten å være flink.
Av disse 2 enkle grunner er din påstand om at "dere" skal lære "oss" hvordan man spiller helt ubrukelig, og virker heller lite gjennomtenkt.


Videre skriver du:
vi har tenkt å vinne denne verdenen med blant annet vår gode sportsånd, høflige språk og smarte kommentarer
Det er jo forsåvidt greit nok at dere har tenkt til å vinne. Og fint dere har planer om å være både "sportslige", "høflige" samt komme med "smarte kommentarer", det jeg lurer på her er igrunn om du med mening har utelatt å legge til at dere kommer til å være både "usportslige", "frekke" og helt sikkert også kommer til å komme med "dumme" kommentarer?
Jeg vil se på det som veldig lite sannsynlig at dere vil være høflige med samtlige spiller som på noe som helst måte vil komme i kontakt med dere, om dette måtte være per snakking (da gjerne PM) eller via angrep (da gjerne ved angrep eller krig) spiller ingen rolle.
Og dersom du på noen måte hentydet på at "vi" som spiller på .no verdnene er dårlig har dere/du allerede klart å komme med mindre "smarte" kommentarer hvor det også ligger en anntydning av hån inni kommentaren din!
Men dersom dere fra nå av og fremover presterer å være kun "sportslige", "høflige og komme med kun "smarte" kommentarer vil dette være en bragd som fortjene all mulig honør.


Du kommer også med en oppfordring til hvordan "vi" skal bygge opp våre byer. Ser virkelig ikke helt hvordan du kan se noe "sportslig" i at vi skal legge opp våre byer slik det passer dere. Dette vil heller helle mot en mer "usportslig" handling av deg, da dette ikke vil kunne gi dere den motstanden som helt sikkert dere ønsker. For jeg regner med at dere vil gå rimelig lei av denne verdnen dersom alt dere møter er tomme byer hvor dere kan nesten sende enslige adelsmenn for å ta over byene?
Eller så har det seg bare slik at dere er så utrolig dårlige at ved den minste motstand vil dere gi opp, noe jeg verken tror og håper ikke er sannheten.
Samtidig er da også å ikke ville gi samtlige en by oppkalt etter seg lite "høflig", da man ender opp med å prioritere enkelte spillere foran andre. Tenker da selvsagt ikke på stammemedlemmer da det er en selvfølge at man prioriterer disse først, men den "vanlige" spiller som ikke er med i deres stamme. Det er høyst "uhøflig" å gi en spiller noe man ikke er villig til å gi til en annen, tenker da ikke på angrep dersom dere helt sikkert vil komme med det som motsvar. Jeg tenker da på å gi en spiller en "gode" som du med hensikt ikke vil gi til en annen spiller, da er du "uhøflig" mot den spilleren du ikke gir "goden" til.


Du presterer også å komme med 2 heller motsigende meninger i samme setning, jeg tenker da på denne:
Kunne satt her i timesvis og skrytt min stamme opp i taket, mens dere kom med barnslige innspill om navn, meldinger og dårlig propaganda, men i virkeligheten er vi alle uerfarne og lite inteligente Noobs....
Dersom dere som du sier er "Noobs" så har du vel ikke så veldig mye som ville gitt relevans for spillets del å skryte av!? Det er mulig at du sikter til "alle" spillerne og ikke bare de som er med i din stamme. Dersom dette er saken har du ikke noe grunnlag for å kunne si det. Da du ikke har kjennskap til samtlige spillere på .no verdnene, så å komme med en slik kommentar dersom du da tenker på "alle" spillerene er fryktlig barnslig samt at det virker som om du anntyder saker og trekker konklusjoner alt for fort.


La meg igjen presentere en heller "usportslig" kommentar.
Så vennligst pakk sammen dine ressurser og send forsvars troppene ut av byene for en Maskerade er på vei!
Hvor er den gode "sportsånden" dersom vi forlater våre byer før dere er kommet til dem? Det vil da bli verken sammenstøt eller noen anen form for konfrontasjon mellom våre tropper, og dersom dere ser på dette som "god sportsånd" er jeg redd dere har tatt grundig feil. La meg også pressesere at dere ønsker at vi skal bruke ressurser på tropper men ikke bruke troppene, noe som på ingen måte vil hjelpe dere. Jeg regner med at dere ønsker mest mulig ressurser tilgjengelig i de byene dere tar, så da å be oss lage tropper og dermed bruke ressurser er meget motsigende mot hva jeg vil tro dere ønsker av byer dere adler.
Om du nå sier at dere ikke ber oss om å bruke ressurser, hvorfor i all verden skulle vi ha tropper dersom vi ikke skulle bruke ressurser!?


Da tror jeg ikke jeg gadd å kommentere mer bortsett fra en ting: Artig propaganda du kom!

The Main Panty Napper
*Arnold Layne*
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bare hyggelig... du kan sende noen ressurser til 536|525 som takk, ord kan ikke bygge tropper...^^

marketv4.png


Unnskyld, du kan nok ikke få de ressursene allikevel. :)
 

DeletedUser

Guest
Aw:(, tøm byen din og sett på te så kommer mine tropper over og henter dem da^^

Og btw One piece <3

Stay tuned... kommer med en smart kommentar til Arnold layne^^
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
nå hadde jeg tenkt og begynne i denne verden rett etter ferien min. mitt spørsmål er jo da om du lar meg bygge opp byen til en tilfredstillende størrelse før du kommer og tar den?
om det er greit at du venter med det så kan jeg sørge for og ha fulle lager til du kommer og tar over byen.
ps: gjør det noe om jeg restarter og bygger en ny by til dere etterpå??
 

DeletedUser

Guest
Stay tuned... kommer med en smart kommentar til Arnold layne^^

Hmm, artig. :rolleyes: Men hvor blir det av? Håper dette blir skikkelig bra siden det tar slik tid! :p
Blir svært skuffet dersom det bare kommer èn kommentar! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Siden du (Robby3) var så kritisk til masse tidligere propaganda så ser jeg nå her min mulighet til å være kritisk til din propaganda!

Du sier blant annet dette i første posten:

Om man ønsker å være litt ordrett her så er det så alt for lett! Dette er postet på et forum, hvordan spille på et forum?
Og dersom du mener at "dere" skal lære "oss" hvordan man spiller i selve "spillet" så tror jeg at de fleste som har en konto der har klart å besvise aat de vet hvordan de spiller allerede. Klart at kansje ikke alle er like flinke, men det går likefullt ann å spille uten å være flink.
Av disse 2 enkle grunner er din påstand om at "dere" skal lære "oss" hvordan man spiller helt ubrukelig, og virker heller lite gjennomtenkt.

Vi mener ikke å være frekke her, vi bare tenker å vise dere hvordan man kan spille dette spillet^^



Videre skriver du:

Jeg vil se på det som veldig lite sannsynlig at dere vil være høflige med samtlige spiller som på noe som helst måte vil komme i kontakt med dere, om dette måtte være per snakking (da gjerne PM) eller via angrep (da gjerne ved angrep eller krig) spiller ingen rolle.

Det er ingen stor prestasjon å være høflig... det spørs bare hvordan du ser på det.... i Japan er det høflig å rape ved bordet og dette er en flerkulturel verden så hva vi i The Infamous Masquerade ser på som høflig kan tolkes som noe helt annet av andre...


Og dersom du på noen måte hentydet på at "vi" som spiller på .no verdnene er dårlig har dere/du allerede klart å komme med mindre "smarte" kommentarer hvor det også ligger en anntydning av hån inni kommentaren din!
Men dersom dere fra nå av og fremover presterer å være kun "sportslige", "høflige og komme med kun "smarte" kommentarer vil dette være en bragd som fortjene all mulig honør.

Posten min var ment at dette vil skje i fremtiden ( Obama løfter...) så fra nå av er vi høflige og sofistikerte spillere...


Du kommer også med en oppfordring til hvordan "vi" skal bygge opp våre byer.

Stemmer... bare en oppfordring og det hadde vært fint hvis dere gjorde det ettersom vi ville bli veldig glad^^ ( And you don't wanna see a Masquerade on rampage;))



For jeg regner med at dere vil gå rimelig lei av denne verdnen dersom alt dere møter er tomme byer hvor dere kan nesten sende enslige adelsmenn for å ta over byene?

Verden blir hva du gjør den til ( Vi er en Maskerade så vi finner sikkert på noe^^).
cartoon164.JPG



Eller så har det seg bare slik at dere er så utrolig dårlige at ved den minste motstand vil dere gi opp, noe jeg verken tror og håper ikke er sannheten.

Det vil tiden vise, du er velkommen til å teste oss hvis du vil...


Samtidig er da også å ikke ville gi samtlige en by oppkalt etter seg lite "høflig", da man ender opp med å prioritere enkelte spillere foran andre. Tenker da selvsagt ikke på stammemedlemmer da det er en selvfølge at man prioriterer disse først, men den "vanlige" spiller som ikke er med i deres stamme. Det er høyst "uhøflig" å gi en spiller noe man ikke er villig til å gi til en annen.

Du har helt rett, de som spør fint får det, så det er helt opp hver enkelt..... er ikke alle som er så heldige å få det så at i hele tatt noen skulle få det bør ses på som en stor bragd og du kan logge lykkelig ut av TW^^




Du presterer også å komme med 2 heller motsigende meninger i samme setning, jeg tenker da på denne:

Dersom dere som du sier er "Noobs" så har du vel ikke så veldig mye som ville gitt relevans for spillets del å skryte av!? Da du ikke har kjennskap til samtlige spillere på .no verdnene, så å komme med en slik kommentar dersom du da tenker på "alle" spillerene er fryktlig barnslig samt at det virker som om du anntyder saker og trekker konklusjoner alt for fort.

Jeg tenker her på makt og rettigheter hvem er det som er gudene her( De med rettigheter til å banne deg slik at du må gå tilbake til en hverdag fylt av kjedelig kjendis mas og Michael Jackson minnestunder så du ikke lenger gidder å rydde rommet i påvente av at bygningene dine skal bli ferdig og hvem vil vel gå tilbake til noe sånt:O?) . jo modsene så tilbe dem^^


La meg igjen presentere en heller "usportslig" kommentar.

Hvor er den gode "sportsånden" dersom vi forlater våre byer før dere er kommet til dem? Det vil da bli verken sammenstøt eller noen anen form for konfrontasjon mellom våre tropper, og dersom dere ser på dette som "god sportsånd" er jeg redd dere har tatt grundig feil.

Les igjen... det sto alle Forsvarstropper, så vidt jeg vet får man like mye OD av å slakte Offensive tropper^^
Og det ville vært god sportsånd fra deres side siden vi er helt klart noober som absolutt bør undervurderes^^



Da tror jeg ikke jeg gadd å kommentere mer bortsett fra en ting: Artig propaganda du kom!

Dette er ikke propaganda... dette er fremtiden so "Clear the streets, put down your swords. The Masquerade is coming to town.. and its party time!!"
 

DeletedUser

Guest
nå hadde jeg tenkt og begynne i denne verden rett etter ferien min. mitt spørsmål er jo da om du lar meg bygge opp byen til en tilfredstillende størrelse før du kommer og tar den?
om det er greit at du venter med det så kan jeg sørge for og ha fulle lager til du kommer og tar over byen.
ps: gjør det noe om jeg restarter og bygger en ny by til dere etterpå??

Du har skjønt det^^
 

DeletedUser

Guest
Hmm, artig. :rolleyes: Men hvor blir det av? Håper dette blir skikkelig bra siden det tar slik tid! :p
Blir svært skuffet dersom det bare kommer èn kommentar! :eek:

I unlike the mods er ikke gud ( Shocking I know:O!) og trenger derfor mat for å sette igang fordøyelsen og gi min kropp brensel slik at jeg kan komme opp med disse kjedelige og utrolig fritidsproblem seende, tragiske tingene...
 

DeletedUser

Guest
I unlike the mods er ikke gud ( Shocking I know:O!) og trenger derfor mat for å sette igang fordøyelsen og gi min kropp brensel slik at jeg kan komme opp med disse kjedelige tingene...

Hmm, så sant så sant. Vil nok tro at de fleste som ikke er moderatorer trenger både mat og drikke for å holde seg selv i gang.

Men må si jeg ble litt skuffet over motsvaret ditt! :eek: Men hva kan man forvente av en som ikke anser posten sin som propaganda, samt at han synes disse tingene (propaganda ?) er kjedelig!? :p

Ettersom min oppfatning av din post (den jeg siterte) er at du synes propaganda er kjedelig, hvorfor står du som "baron/propaganda"? Hmm, ville det ikke lønnet seg å ha en som liker å drive med dette til å faktisk drive med det!? :p

Orker ikke å komme med motsvar til motsvaret nå, muligens i morgen. :rolleyes:
Eller blir det for kjedelig for deg Robby? :p (trenger vel ikke å skrive det 3-tallet vel?)
 

DeletedUser

Guest
Les igjen... det sto alle Forsvarstropper, så vidt jeg vet får man like mye OD av å slakte Offensive tropper^^
Og det ville vært god sportsånd fra deres side siden vi er helt klart noober som absolutt bør undervurderes^^
Om de offensive troppene forsvarer får du mindre OD av å drepe dem.
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, arnold Layne har vist overtaket akkuratt nå...

Akkuratt nå handler vist denne diskusjonen bare om å rakke ned på hverandre, gleder meg til det kommer noe intresant :)

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Vel, arnold Layne har vist overtaket akkuratt nå...

Akkuratt nå handler vist denne diskusjonen bare om å rakke ned på hverandre, gleder meg til det kommer noe intresant :)

-Wemonster

Hva mener du med å "rakke ned" på hverandre?

Jeg stiller meg kun spørrende til det å ha en "propaganda"-sjef som tilsynelatende ikke liker å drive med propaganda. Jeg har overhodet ikke noe mot Robby jeg.
Men ettersom han på et veldig tidlig stadie av V4 var ute og sa at folk drev med dårlig propaganda (selv om selv allerede da drev propaganda, riktig nok mot propaganda men dog). Og at all propaganda så tidlig ikke var annet enn et forsøk på å gjøre seg "kjent" på forumet, måtte jo jeg når jeg fikk muligheten til det, se med krasse øyne på han propaganda! :p
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Med din tone, så virker det veldig som du prøver å drite han ut da...
Vel, det er vel det Robby også prøver på...
 

DeletedUser

Guest
Prøver som oftest å ikke skuffe folk Arnold Layne, men noen ganger må jeg bare gjøre det for min egen tilfredstillelses skyld...

Grunnen til at jeg står oppført som Propaganda/ Baron er at jeg ser det som min oppgave og mål her i v4 å bringe useriøse, kompliserte og selvmotsigende poster i lys her slik at vi alle slipper å entre en tråd for å finne en diskusjon som omfatter klaging, utskjelling eller de tragiske 5 åring kommentarene...

Vi i The Infamous Masquerade er her for å bringe seriøse og interessante poster til dette forumet nok en gang og bringe frelse til de uskyldige sjelene som sitter låst til datamaskinene sine hver dag i håp om at noen skal besvare postene sine mens de gjør sine plikter bare for å få tiden til å gå.

Ved dette mener vi å ta over verden og det er derfor vi sier vennligst overlat deres byer til vår omsorg og gå tilbake til deres gamle liv før det er for sent^^

Som en av de største maskerade herrene sa:
I am the symbol v4 needs....


Mvh
Robby (håper du ikke ble skuffet denne gang, hvis du ble... så var det med vilje^^)
 

DeletedUser

Guest
Med din tone, så virker det veldig som du prøver å drite han ut da...
Vel, det er vel det Robby også prøver på...

På en sofistikert og behersket måte med smarte kommentarer Wem... det er en forskjell....^^

Nei, for nå så nøyer jeg med å være den lille engelen som sitter på deres skuldre og retter på deres poster ved å bringe ut den sanne meningen bak dem...
 
Topp