DeletedUser
Guest
Takk for veiledningen angående byoppbygging.
Bare hyggelig... du kan sende noen ressurser til 536|525 som takk, ord kan ikke bygge tropper...^^
Takk for veiledningen angående byoppbygging.
Bare hyggelig... du kan sende noen ressurser til 536|525 som takk, ord kan ikke bygge tropper...^^
Så snart jeg får marked.
Om man ønsker å være litt ordrett her så er det så alt for lett! Dette er postet på et forum, hvordan spille på et forum?Vi er her for å lære DERE hvordan man spiller
Det er jo forsåvidt greit nok at dere har tenkt til å vinne. Og fint dere har planer om å være både "sportslige", "høflige" samt komme med "smarte kommentarer", det jeg lurer på her er igrunn om du med mening har utelatt å legge til at dere kommer til å være både "usportslige", "frekke" og helt sikkert også kommer til å komme med "dumme" kommentarer?vi har tenkt å vinne denne verdenen med blant annet vår gode sportsånd, høflige språk og smarte kommentarer
Dersom dere som du sier er "Noobs" så har du vel ikke så veldig mye som ville gitt relevans for spillets del å skryte av!? Det er mulig at du sikter til "alle" spillerne og ikke bare de som er med i din stamme. Dersom dette er saken har du ikke noe grunnlag for å kunne si det. Da du ikke har kjennskap til samtlige spillere på .no verdnene, så å komme med en slik kommentar dersom du da tenker på "alle" spillerene er fryktlig barnslig samt at det virker som om du anntyder saker og trekker konklusjoner alt for fort.Kunne satt her i timesvis og skrytt min stamme opp i taket, mens dere kom med barnslige innspill om navn, meldinger og dårlig propaganda, men i virkeligheten er vi alle uerfarne og lite inteligente Noobs....
Hvor er den gode "sportsånden" dersom vi forlater våre byer før dere er kommet til dem? Det vil da bli verken sammenstøt eller noen anen form for konfrontasjon mellom våre tropper, og dersom dere ser på dette som "god sportsånd" er jeg redd dere har tatt grundig feil. La meg også pressesere at dere ønsker at vi skal bruke ressurser på tropper men ikke bruke troppene, noe som på ingen måte vil hjelpe dere. Jeg regner med at dere ønsker mest mulig ressurser tilgjengelig i de byene dere tar, så da å be oss lage tropper og dermed bruke ressurser er meget motsigende mot hva jeg vil tro dere ønsker av byer dere adler.Så vennligst pakk sammen dine ressurser og send forsvars troppene ut av byene for en Maskerade er på vei!
Aw, tøm byen din og sett på te så kommer mine tropper over og henter dem da^^
Og btw One piece <3
Stay tuned... kommer med en smart kommentar til Arnold layne^^
Stay tuned... kommer med en smart kommentar til Arnold layne^^
Siden du (Robby3) var så kritisk til masse tidligere propaganda så ser jeg nå her min mulighet til å være kritisk til din propaganda!
Du sier blant annet dette i første posten:
Om man ønsker å være litt ordrett her så er det så alt for lett! Dette er postet på et forum, hvordan spille på et forum?
Og dersom du mener at "dere" skal lære "oss" hvordan man spiller i selve "spillet" så tror jeg at de fleste som har en konto der har klart å besvise aat de vet hvordan de spiller allerede. Klart at kansje ikke alle er like flinke, men det går likefullt ann å spille uten å være flink.
Av disse 2 enkle grunner er din påstand om at "dere" skal lære "oss" hvordan man spiller helt ubrukelig, og virker heller lite gjennomtenkt.
Videre skriver du:
Jeg vil se på det som veldig lite sannsynlig at dere vil være høflige med samtlige spiller som på noe som helst måte vil komme i kontakt med dere, om dette måtte være per snakking (da gjerne PM) eller via angrep (da gjerne ved angrep eller krig) spiller ingen rolle.
Og dersom du på noen måte hentydet på at "vi" som spiller på .no verdnene er dårlig har dere/du allerede klart å komme med mindre "smarte" kommentarer hvor det også ligger en anntydning av hån inni kommentaren din!
Men dersom dere fra nå av og fremover presterer å være kun "sportslige", "høflige og komme med kun "smarte" kommentarer vil dette være en bragd som fortjene all mulig honør.
Du kommer også med en oppfordring til hvordan "vi" skal bygge opp våre byer.
For jeg regner med at dere vil gå rimelig lei av denne verdnen dersom alt dere møter er tomme byer hvor dere kan nesten sende enslige adelsmenn for å ta over byene?
Eller så har det seg bare slik at dere er så utrolig dårlige at ved den minste motstand vil dere gi opp, noe jeg verken tror og håper ikke er sannheten.
Samtidig er da også å ikke ville gi samtlige en by oppkalt etter seg lite "høflig", da man ender opp med å prioritere enkelte spillere foran andre. Tenker da selvsagt ikke på stammemedlemmer da det er en selvfølge at man prioriterer disse først, men den "vanlige" spiller som ikke er med i deres stamme. Det er høyst "uhøflig" å gi en spiller noe man ikke er villig til å gi til en annen.
Du presterer også å komme med 2 heller motsigende meninger i samme setning, jeg tenker da på denne:
Dersom dere som du sier er "Noobs" så har du vel ikke så veldig mye som ville gitt relevans for spillets del å skryte av!? Da du ikke har kjennskap til samtlige spillere på .no verdnene, så å komme med en slik kommentar dersom du da tenker på "alle" spillerene er fryktlig barnslig samt at det virker som om du anntyder saker og trekker konklusjoner alt for fort.
La meg igjen presentere en heller "usportslig" kommentar.
Hvor er den gode "sportsånden" dersom vi forlater våre byer før dere er kommet til dem? Det vil da bli verken sammenstøt eller noen anen form for konfrontasjon mellom våre tropper, og dersom dere ser på dette som "god sportsånd" er jeg redd dere har tatt grundig feil.
Da tror jeg ikke jeg gadd å kommentere mer bortsett fra en ting: Artig propaganda du kom!
Sier meg enig der, beste innlegget jeg har lest hittil på forumet.Beste propaganda'n på v4. Ever.
nå hadde jeg tenkt og begynne i denne verden rett etter ferien min. mitt spørsmål er jo da om du lar meg bygge opp byen til en tilfredstillende størrelse før du kommer og tar den?
om det er greit at du venter med det så kan jeg sørge for og ha fulle lager til du kommer og tar over byen.
ps: gjør det noe om jeg restarter og bygger en ny by til dere etterpå??
Hmm, artig. Men hvor blir det av? Håper dette blir skikkelig bra siden det tar slik tid!
Blir svært skuffet dersom det bare kommer èn kommentar!
I unlike the mods er ikke gud ( Shocking I know:O!) og trenger derfor mat for å sette igang fordøyelsen og gi min kropp brensel slik at jeg kan komme opp med disse kjedelige tingene...
Om de offensive troppene forsvarer får du mindre OD av å drepe dem.Les igjen... det sto alle Forsvarstropper, så vidt jeg vet får man like mye OD av å slakte Offensive tropper^^
Og det ville vært god sportsånd fra deres side siden vi er helt klart noober som absolutt bør undervurderes^^
Vel, arnold Layne har vist overtaket akkuratt nå...
Akkuratt nå handler vist denne diskusjonen bare om å rakke ned på hverandre, gleder meg til det kommer noe intresant
-Wemonster
Med din tone, så virker det veldig som du prøver å drite han ut da...
Vel, det er vel det Robby også prøver på...