Bensin koster 7 kroner i...

DeletedUser

Guest
Nå som vi har fått din oppmerskomhet har vi en helt useriøs og kjedelig kunngjøring...


The Infamous Masquerade er en stamme som består av ( sikkert det mest skrevne/ irriterende ordet i stamme introduksjoner) erfarne spillere samlet fra TW servere rundt om i verden ( That's the real world..)

Vi er her for å lære DERE hvordan man spiller og vi har tenkt å vinne denne verdenen med blant annet vår gode sportsånd, høflige språk og smarte kommentarer.

3dpainting2.jpg


Vi vil helst at alle bygger byene sine som vist her slik at vi slipper å gjøre noen store endringer når vi tar dem over...


Hovedkvarter (Nivå 20)
Brakker (Nivå 25)
Stall (Nivå 20)
Verksted (Nivå 5)
Akademi (Nivå 1)
Smie (Nivå 20)
Samlingsplass (Nivå 1)
Statue (Nivå 1)
Marked (Nivå 20)
Hogstfelt (Nivå 30)
Leirgrav (Nivå 30)
Jerngruve (Nivå 30)
Gård (Nivå 30)
Varehus (Nivå 30)
Mur (Nivå 0)

Vi setter stor pris på om alle hadde gjort dette og noen heldige vil kanskje få en by oppkalt etter seg... ( Begynn i k55 takk)

Kunne satt her i timesvis og skrytt min stamme opp i taket, mens dere kom med barnslige innspill om navn, meldinger og dårlig propaganda, men i virkeligheten er vi alle uerfarne og lite inteligente Noobs.... Except the men/ women upstairs ( the mods).

Så vennligst pakk sammen dine ressurser og send forsvars troppene ut av byene for en Maskerade er på vei!

Hvem vi er?
You'll never know...
 

DeletedUser

Guest
"splash"

Må alltid bruke splash når jeg blir redd :(

Kan vel like godt pakke sammen D troppene mine, og dra, da? :(
 

DeletedUser

Guest
Jeg bygger ikke byene mine slik, da ser de jo proffe ut. Jeg liker å være litt amatør.
 

DeletedUser

Guest
Liker ikke å bygge marked over 18, men ellers så det greit ut;)
 

DeletedUser

Guest
Du er skikkelig pro om du spiller uten mur, de som spiller med mur er bare feige. :cool:
 

DeletedUser

Guest
konge bilde iaf, ser noen på medlemslista som jeg ikke er helt sikker på om akuratt er topp klasse, men får la dem bevise at de har forbedret seg siden sist jeg så dem :)
 

DeletedUser

Guest
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA JAG MÅSTE BYTA BYXOR NU HAHaHHAHAHAHA OMFG HAHAHAHAHHAh!!! :D:D:D GO FOR IT!!! :eek: HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH :D

// BrumBrum puss
 

DeletedUser

Guest
Jeg har faktisk kommet opp i 300.000 poeng uten å bygge mur :)
 

DeletedUser

Guest
konge bilde iaf, ser noen på medlemslista som jeg ikke er helt sikker på om akuratt er topp klasse, men får la dem bevise at de har forbedret seg siden sist jeg så dem :)

Alle har vel rett til en ny sjanse? :)

Blir morsomt å se fremover hvordan denne verdenen utvikler seg. Vi er vertfall her, og kommer til å kjempe vår kamp vi også!
 

DeletedUser

Guest
weeee

Alle har rett til en ny sjanse! ;)

Er ikke noen enig i det, tror jeg det er noe alvorlig galt! :confused:
 
Topp