Beste bytter

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Post de beste byttene dere får her :)



Her er ett av mine:
Bytte: 271 42 37 350/350

Egentlig ikke så bra (jeg har grusomt lite tropper - I blame inactivity) men legg merke til at jeg fikk 271 ved og kun 42 leire og 37 jern :cool: Det kan man like.
 

DeletedUser

Guest
Bytte: 218 103 29 350/350

Litt lite jern, men trenger jo heller ikke det for å lage mer tropper :D
 

DeletedUser

Guest
Bytte: 192 206 177 575/575
Is that like double your troops? :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nå skal ikke OHKO / Two hit KO og de heller glemme at ikke alle har startet like tidlig som de - eller vært like heldig med lokaliseringen :rolleyes:

Når det er sagt - så var det fine "rapporter"
 

DeletedUser

Guest
Ja, og det er ikke alle som gidder sitte oppe hele natta for og farme barbarbyer med paladinen heller :p
 

DeletedUser

Guest
thats very hard too do that. the barbarian cities here only takes 1000/1000... so he just came up with something or he played multi acc. then restarted when he had build warehouse high

just a theory
 

DeletedUser

Guest
Well, then there's people who restarts when being told to...

Lol, greia med at man skal begynne å snakke engelsk a? aaasssddd, hørt om restart-mails? Enkelte restarter etter en skremmende mail og voila, man har en ny gråby å farme som kan ha større varehus.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dette er strengt tatt den norske delen av forumet.. OHKO og de kan google det dere evt svarer, de fikser det=)

Han tenker vel på hvilken komb av tropper som bærer 2292.. Ikke hvordan en by kan ha så masse bytte..
 

DeletedUser

Guest
Det er vel også muligheter for at det er enkelte som kommer med det vi på fagspråket kaller "en bløff" :p
 

DeletedUser

Guest
jeg stemmer på bløff

folk pleier ikke å bygge 3 ganger varehus før de restarter

Det er en sjanse for at han ba de gjøre det.
Har vært borti folk som har gjort som jeg sa, bare for at jeg skulle sende de 200 av hver ress om dagen i 3 dager etter at de restarta :)
 

DeletedUser

Guest
How did you make a total of 2292? :confused:

58909173.jpg


Typo in post. Notice farm space.
 

DeletedUser

Guest
KO Predator i dag klokken 18:14
I'm using my phone so I aint in forum at the moment, whats he saying? If he's making me alook a retard, please tell them its Doinky >_<

So, The forum account 'One Hit KO' is Doinky right now.. Sooo, i guess it's just BS :cool:
 
Topp