Beste bytter

DeletedUser

Guest
58909173.jpg


Typo in post. Notice farm space.

Where the heck is your wall young man?!
 

DeletedUser

Guest
Why should you have a wall when it's BP? ;) No need to build it before the last day before BP ending :)
 
Reaksjonspoeng
3
Ble litt skremt når jeg så det byttet. Men så ser jeg jo at det ligner mistenkelig på en bløff...

Got really scared of the impressive haul of ohko, but then again... Seems like a bluff
 

DeletedUser

Guest
thats very hard too do that. the barbarian cities here only takes 1000/1000... so he just came up with something or he played multi acc. then restarted when he had build warehouse high

just a theory

Imponerande nivå på v5 tydeligvis... :eek:
Overraska over at ingen har kommentert det her før, men varehus på lvl 1 har plass til 1000 av kvar ressurs... Ikkje 1000 tilsaman

Koordinata på byen stemmer, og ut frå gårdsplassen så har han over 100 troppar, noko som lett produserer slike bytter. Det kan seff vere photoshoppa, men kven ville gidde det :p

Einaste eg reagerer på er at haulen er på 2292. Kor mykje ulike troppar kan haule er alltid ein faktor av 5 så å få til 2292/2292 er ikkje mulig, 2292/2300 derimot kan heller stemme. Enten typo frå den som posta eller bløff ;)
 

DeletedUser

Guest
Imponerande nivå på v5 tydeligvis... :eek:
Overraska over at ingen har kommentert det her før, men varehus på lvl 1 har plass til 1000 av kvar ressurs... Ikkje 1000 tilsaman

Koordinata på byen stemmer, og ut frå gårdsplassen så har han over 100 troppar, noko som lett produserer slike bytter. Det kan seff vere photoshoppa, men kven ville gidde det :p

Einaste eg reagerer på er at haulen er på 2292. Kor mykje ulike troppar kan haule er alltid ein faktor av 5 så å få til 2292/2292 er ikkje mulig, 2292/2300 derimot kan heller stemme. Enten typo frå den som posta eller bløff ;)

Ikke bare jeg som merka det altså ;)
 

DeletedUser

Guest
Imponerande nivå på v5 tydeligvis... :eek:
Overraska over at ingen har kommentert det her før, men varehus på lvl 1 har plass til 1000 av kvar ressurs... Ikkje 1000 tilsaman

Koordinata på byen stemmer, og ut frå gårdsplassen så har han over 100 troppar, noko som lett produserer slike bytter. Det kan seff vere photoshoppa, men kven ville gidde det :p

Einaste eg reagerer på er at haulen er på 2292. Kor mykje ulike troppar kan haule er alltid ein faktor av 5 så å få til 2292/2292 er ikkje mulig, 2292/2300 derimot kan heller stemme. Enten typo frå den som posta eller bløff ;)

Interessant teori ;D
Utrulig at ingen tekte over varehuset ja :p
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Med hensyn til varehuset er det muligt eftersom der kan være 1000 af hvert resource ialt 3000...
 

DeletedUser

Guest
Det er vel også muligheter for at det er enkelte som kommer med det vi på fagspråket kaller "en bløff" :p


Helt enig Dommola - men jeg gadd ikke gå igjennom og gjøre alle oppmerksom på¨alle punktene som ikke stemte i posten ;)

Siden du derimot tok frem 2292 og umulighten ved og frembringe et slikt hal kan jo jeg supplerere med noe annet som heller mange ikke har lagt merke til tydeligvis (om de har har de ikke fuinnet det verdt og kommentere, men jeg gjør det nå allikevel).

Om man skulle kopiert halet burde talllene ha stemt litt mer også. For om man summerer 774 * 3 så blir det 2322 noe som igjen bare bekrefter at dette er en bløff. Om man evt skulle ha kommet unna med èn skrivefeil/type-o blir historien allikevel mindre trolig med 3 * 774 (det er teoretisk mulig og oppnå den summen på tre/leire/jern om det er der paladinen trekker 34 enheter (og feks 28 spyd og 4 øks) men da burde det vært 774 på 1 sted og 733 på de 2 andre. Noe som ville gitt oss et bytte på 2320.
(sporet litt av der, men sikkert noen som fanget opp poenget mitt et sted ;) )
 

DeletedUser

Guest
Vifle, det er berre 744 jern, ikkje 774, så summeringa stemmer ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg legger meg langflat og går og bytter linser.... Har ikke sovet så mye de siste dagene, tydeligvis har det satt sine spor :eek:

(tar tilbake alt jeg skrev, bortsett fra at jeg tror det er en bløff fortsatt ;) )
 

DeletedUser

Guest
Jeg legger meg langflat og går og bytter linser.... Har ikke sovet så mye de siste dagene, tydeligvis har det satt sine spor :eek:

(tar tilbake alt jeg skrev, bortsett fra at jeg tror det er en bløff fortsatt ;) )

Hehe, eg trur egentlig ikkej det er ein bløff. Er ikkje umulig å ha 100 spyd på dette tidspunktet, så lenge ein har eit par bra farms nærme. Dette har OHKO og det er ikkej tilfeldig. Husk at OHKO starta først som OHKO. Så tippar eg han restarta fordi han ikkje hadde nokon farm rett ved. Da dette sikkert ikkje hjalp, sletta han denne for å starte KO predator (Kanskej han også restarta med denne?), som til slutt fekk ein fin plassering. Berre spekulasjonar seff, men tvilar på det er langt frå sanninga ;)

Fekk litt lyst å starte sjølv no, berre for å sjå kor fort eg kan bygge 100 spyd :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe, eg trur egentlig ikkej det er ein bløff. Er ikkje umulig å ha 100 spyd på dette tidspunktet, så lenge ein har eit par bra farms nærme. Dette har OHKO og det er ikkej tilfeldig. Husk at OHKO starta først som OHKO. Så tippar eg han restarta fordi han ikkje hadde nokon farm rett ved. Da dette sikkert ikkje hjalp, sletta han denne for å starte KO predator (Kanskej han også restarta med denne?), som til slutt fekk ein fin plassering. Berre spekulasjonar seff, men tvilar på det er langt frå sanninga ;)

Fekk litt lyst å starte sjølv no, berre for å sjå kor fort eg kan bygge 100 spyd :D

Meh, that wasn't me, nor is it truth. I wouldn't post in these types of topics.
However, poster above. You are very incorrect.
 

DeletedUser

Guest
Meh, that wasn't me, nor is it truth. I wouldn't post in these types of topics.
However, poster above. You are very incorrect.

Wasn't you?

Hopefully this will clear things up.
Henvendelse: Failed attempt.
KO Predator
2010-03-09 12:01:27
Hello, I started the world under the wrong account, my bad. So I put it straight onto delete without upgrading anything, just letting you know so I am not banned for Multi accounting.

Other account was 'One Hit KO'
pabben
2010-03-09 12:17:36
Hei KO Predator,

Thank you for informing us about this. Our system will probably pick this up, but just refer to this ticket if you're getting banned, and we will unban your accont.

This will not happen before 3 days from now.

Regards, PABben


And regarding my statement, as I said, this was only speculations. That being said, I would only assume that this was what you did, because, well, it would have been smart, and I would have done so myself... But I might have mistaken you ;)
 

DeletedUser

Guest
Wasn't you?




And regarding my statement, as I said, this was only speculations. That being said, I would only assume that this was what you did, because, well, it would have been smart, and I would have done so myself... But I might have mistaken you ;)

I had planned to play under 'Juggernaut' or 'KO Predator' when the settings were first shown. However my browser saved my 'One Hit KO' login, my bad.
 

DeletedUser

Guest
I had planned to play under 'Juggernaut' or 'KO Predator' when the settings were first shown. However my browser saved my 'One Hit KO' login, my bad.

Ber dere bruke Norsk språk i denne delen av forumet.Vil dere skrive Engelsk er det egen plass for dette.
 
Topp