beste minne inne tw

DeletedUser

Guest
smack i v6 <3
snipe i v7
3,14 i v8 og dn i v9

alle disse stammene har det vært utrolig flinke spillere som har sammarbeidet utrolig godt :)
vanskelig og bestemme hvem av dem som har besteminner :D
 

DeletedUser

Guest
v4. Bnp, easy og g~h~b vs Varg, alle trodde de var soleklare vinnere av v4, mens vi motbeviste det.
 

DeletedUser

Guest
V2 (Law) og v4 (SDDN) Dette var utrolige spillere jeg noen sinne har møtt :) kan ikke møte andre en disse folka her!
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
beste minne? lett, da jeg og Wynja sendte de første nølende, og neglebitende spennede, angrepene mot de to gutta fra vesterålen (Dasisti og en annen kar). herre for et leven. de hadde tatt noen byer som lå litt for nær oss, og ikke overholdt alle avtalene som vi hadde streket opp. så selv om de hadde enormt mange flere poeng en oss var saken klar.
da skal jeg si dere at jeg kjente jeg levde. to komplette Noobs samlet sammen det lille de hadde av mot og soldater og klapset løs det lille de kunne på den akk så store motstanden. og mot alle levende ods gikk det faktisk bra og da var vi liksom uovervinnelig en stund da.
det kom jo frem i ettertid hvorfor vi klarte det, men der og da betydde det ingenting for vi var heeeelt på kanten da og kjente suget i magen.
 

DeletedUser

Guest
beste minne? lett, da jeg og Wynja sendte de første nølende, og neglebitende spennede, angrepene mot de to gutta fra vesterålen (Dasisti og en annen kar). herre for et leven. de hadde tatt noen byer som lå litt for nær oss, og ikke overholdt alle avtalene som vi hadde streket opp. så selv om de hadde enormt mange flere poeng en oss var saken klar.
da skal jeg si dere at jeg kjente jeg levde. to komplette Noobs samlet sammen det lille de hadde av mot og soldater og klapset løs det lille de kunne på den akk så store motstanden. og mot alle levende ods gikk det faktisk bra og da var vi liksom uovervinnelig en stund da.
det kom jo frem i ettertid hvorfor vi klarte det, men der og da betydde det ingenting for vi var heeeelt på kanten da og kjente suget i magen.

Føler jeg kjenner meg litt igjen her. Kan vel si det var slik jeg ble hekta.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Min første skikkelige krig IBB vs. LF-D Første natta tok vi 50 byer og holdt trykket oppe helt til IB og HVIB stoppet oss pga. alliansen i mot Brann/espen og co.
Fader det var gøy å kjøre på samlet første natta med nukes og amtog samens med en sammensveiset liten gjeng, pluss å sitte å fordele def hit og dit slik at LF-D fikk store problemer med å få tatt noe som helst fra vår kjære leder Tilion og se de frustrerte PMene han fikk fra diverse rundt seg på V1 for en del år tilbake.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har to koselige minner, ett fra v3 og ett fra v1, og begge dreier seg om spam :eek:
 

DeletedUser

Guest
Likte propoganda kriginga vi hadde pa PM og forum v3 holdt pa og le meg i hjel over PM fra Dommola og andre nar angrepa hagla.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Mine bester minner er vel fra November 2008 da jeg fant min bestevenn på TW, og i April 2009 joiner jeg TNR.
 

DeletedUser

Guest
  • Siste året på V2. Det var så avslappende.
  • Krigen mot HOT familien på W2.net.
  • Alle hyggelige/morsomme/underholdene samtaler på skype med herlige folk.
  • Dette.
 

DeletedUser

Guest
Når jeg gikk fra å være elendig, til en brukbar spiller over natten :eek:
 
Topp