Beste tw-spiller på .no

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Hei, sitter å diskuterer med et par kompisser nå om hvem som er den beste som har spilt på .no, og vi blir rett og slett ikke enige da alle har forskjellige meninger. (Noe som er bra!)


Hva syntes dere? Hvem er den beste som har spilt på .no, og hvorfor er h*n best?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Magic Dude, en av de beste spillerne jeg har noen gang mødt. Stiller opp, nuker, KV, ryddet kontoer. F.eks michaelh ble ryddet med han som KV og han fant 900 deffbyer til scar.

Redswan, and fantastisk effektiv spiller. Artig å snakke med og er en av de få solospillerne som faktisk får så fantastiske resultater.
 

DeletedUser

Guest
Chris (Hophoolio) - Beste spilleren jeg noen gang har møtt. Har fantastisk aktivitet, syk farming, syk kontobygging, helt ville deff skills samt at han lærte meg det meste av det jeg kan idag.

Tom (Torquemada) - Vil nesten rangere han her høyere enn Chris. Æsj, jeg vet ikke. Begge er helt syke. Jeg tror at Tom er bedre offensivt og Chris bedre defensivt, but, who knows?
 

DeletedUser

Guest
sier mumle ,fordi han er best, ingen ved siden ingen oppå seg han er klart best, ingen vil greie og adle han ned eller nå sånt, så ja mumle du fortjener og bli nevnt får du er best
han ville nok tatt alle med bind foran øyan denne fyren.
makan til taktiks og erfaren spiller skal man se langt etter.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Det er jo veldig enkelt å sammenligne verdener da. V2-V4 har hatt over 10k spiller, mens resten har hatt under det. V1 har jo vart lenger enn alle andre hittil, så å sammenligne noen v1 og resten er ikke direkte enkelt!

Jeg setter en knapp på Redswan, Mumle og Gunnar Gås om han spiller alene (giggle)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Den beste spilleren jeg har spilt med er enten Robert/Redswan, Pål Gangsø/Fenrir eller Vetle/Bræpp.
Robert, fordi han bare får det til hver gang, og jeg skjønner ikke hvorfor. Er flere spillere som har gjort det bra en verden, og aldri får det til igjen, men Robert ser ut til å lykkes hver gang han prøver.
Pål/Fenrir, fordi jeg beundret all aktiviteten, offensive ferdigheter, og at han klarte å holde kontoen så ryddig og oppegående den tiden han var der, jeg kunne steppe inn som kv og ha full oversikt med en gang.
Velte/Bræpp, fordi han rett og slett var et monster taktisk. Teknisk vet jeg lite, men har hørt mye godt, men fy som han adlet. I tillegg lager han så mye liv på forum og IG at det er umulig å ikke like han.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Uten tvil Chris (Hophoolio). Han har så mange gode taktikker og er rå til å gjennomføre ting. Han sniper uansett, adler det han vill og er en ekstremt hyggelig fyr i tillegg. En kpmplett dual som jeg har fått gleden av å spille med.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Den beste spilleren jeg har spilt med er enten Robert/Redswan, Pål Gangsø/Fenrir eller Vetle/Bræpp.
Robert, fordi han bare får det til hver gang, og jeg skjønner ikke hvorfor. Er flere spillere som har gjort det bra en verden, og aldri får det til igjen, men Robert ser ut til å lykkes hver gang han prøver.
Pål/Fenrir, fordi jeg beundret all aktiviteten, offensive ferdigheter, og at han klarte å holde kontoen så ryddig og oppegående den tiden han var der, jeg kunne steppe inn som kv og ha full oversikt med en gang.
Velte/Bræpp, fordi han rett og slett var et monster taktisk. Teknisk vet jeg lite, men har hørt mye godt, men fy som han adlet. I tillegg lager han så mye liv på forum og IG at det er umulig å ikke like han.

Du glemte å nevne pappaen til Vetle (no)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Interesant tanke og diskusjon. Tror det er mange som kan bli nevnt her :)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Beste spiller blir nok vanskelig å kåre da spilleren må kunne være god i alle deler av spillet samnt hva har den spilleren oppnåd med eller uten dual. akuratt som flere nevner chris her ja han er en god spiller men han mangler utholdenhet. hvordan skal han da slå tom, robert, magic eller mumle?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Real Steel, meget hyggelig of flink duo. Det har ikke klaffet så bra på ei stund, de ble tatt på v10, tidlig tatt av flere -RE- spillere på v12, vant v13. Men ikke mye som trengs mot JFF. Men de er fantastisk gode og kan virkelig tingene sine!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
njaa... om vi snakker om akkurat nå.. så er jeg usikker... men sterke kandidater som har spillt tidligere er Spookie og Grimlock
 

DeletedUser

Guest
scoutyy aka Brian Clough fortjener absolutt å bli nevnt i en slik diskusjon.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Overrasker meg Kenn93x ikke er nevnt ennu, blir han undervurdert?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Enig Robert, scoutyy fortjener utvilsomt å bli nevnt.


Også enig i at Kenneth fortjener å bli nevnt, hvorfor syntes du han fortjener det, Olve? Gjerne kom med argumenter for hvorfor de 'nominerte' fortjener å bli nevnt.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Olve har ett hat mot kenn93x og med det innlegget han skrev ville han får frem at kenn93x ikke er den beste på .no, slik som Olve har trodd helt siden han ble adlet av kenn. (nod)
 

DeletedUser

Guest
Etter min mening er den beste spilleren orginiale Balle Klorin. Men for all del, skryt til Joakim, Fosi osv. og :p
 
Topp